Oletko vapaa,luotettava nainen ja pidät kesällä auringonotosta merenrannalla?tule vapaan,kivan m 50v:n luokse kalajoelle kesän viettoon. Ja voit toki tulla aiemminkin ja olla pitempään. Sinkku olen. Ja jos viihdyt niin vaikka tosit! Kesä olisi kaksin kivempi viettää. Hoikka tai pehmeä,ei väliä. Itse olen hoikka mukava mies.
vapaa nainen
11
488
Vastaukset
- NakuNinni
Jonkinlaista yhteystietoa?
Olisi helpompi jutella privana.- OnhanMeitä2
Joo, laitahan yhteystietosi.
- Typerys-väärällä
Jos sulla on seksi mielessä, olet väärällä foorumilla. Tämä ei ole seksi-foorumi.
- sinkku08a
Sinä et ole nainen,joten miksi laitat tyhmiä kommentteja joka palstalle?
- Joko-meni-jakeluun
sinkku08a kirjoitti:
Sinä et ole nainen,joten miksi laitat tyhmiä kommentteja joka palstalle?
Etkö ymmärtänyt?
"Jos sulla on seksi mielessä, olet väärällä foorumilla. Tämä ei ole seksi-foorumi."
Tällä foorumilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Tämä on naturisteille!
- HEINOLAHEINOLA
NO KELPAAKO RANE HEIPHEIPHEIP HEINOLASTA? OLEN TOSIHOMO. HAKKAAN TATTIIN JA KAIVAN SILMÄTKIN PÄÄSTÄ SAMALLA KUN SYÖN PASKAA
- Heinolaaa
KELPAA TYÖNNETÄÄN YHDESSÄ DYNÄMIITTIPÖTKÖ SINUN PERSEESEEN MINÄ SYTYTÄN TULILANGAN
- sinkku08a
Onpa kakaroilla isot puheet! Vois käydä toisinpäin jos livenä tulee mulle moisia edes puhumaan. Ootteko päiväkodista karanneet?
- Sinkku08a
Ei tosiaan kukaan rohkene live ystäväksi. Pelkät mielikuvitushörhöt ja fantasioijat joka ainoalla foorumilla! No kesä tulossa ja voin yksinkin viettää ranta-päiväni.
- Anonyymi
Sinkku08a kirjoitti:
Ei tosiaan kukaan rohkene live ystäväksi. Pelkät mielikuvitushörhöt ja fantasioijat joka ainoalla foorumilla! No kesä tulossa ja voin yksinkin viettää ranta-päiväni.
Näiltä foorumeilta et muita löydä kuin mielikuvitushörhöjä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111