Oletko vapaa,luotettava nainen ja pidät kesällä auringonotosta merenrannalla?tule vapaan,kivan m 50v:n luokse kalajoelle kesän viettoon. Ja voit toki tulla aiemminkin ja olla pitempään. Sinkku olen. Ja jos viihdyt niin vaikka tosit! Kesä olisi kaksin kivempi viettää. Hoikka tai pehmeä,ei väliä. Itse olen hoikka mukava mies.
Vastaukset 11
- NakuNinni
Jonkinlaista yhteystietoa?
Olisi helpompi jutella privana.- OnhanMeitä2
Joo, laitahan yhteystietosi.
- Typerys-väärällä
Jos sulla on seksi mielessä, olet väärällä foorumilla. Tämä ei ole seksi-foorumi.
- sinkku08a
Sinä et ole nainen,joten miksi laitat tyhmiä kommentteja joka palstalle?
- Joko-meni-jakeluun
sinkku08a kirjoitti:
Sinä et ole nainen,joten miksi laitat tyhmiä kommentteja joka palstalle?
Etkö ymmärtänyt?
"Jos sulla on seksi mielessä, olet väärällä foorumilla. Tämä ei ole seksi-foorumi."
Tällä foorumilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Tämä on naturisteille!
- HEINOLAHEINOLA
NO KELPAAKO RANE HEIPHEIPHEIP HEINOLASTA? OLEN TOSIHOMO. HAKKAAN TATTIIN JA KAIVAN SILMÄTKIN PÄÄSTÄ SAMALLA KUN SYÖN PASKAA
- Heinolaaa
KELPAA TYÖNNETÄÄN YHDESSÄ DYNÄMIITTIPÖTKÖ SINUN PERSEESEEN MINÄ SYTYTÄN TULILANGAN
- sinkku08a
Onpa kakaroilla isot puheet! Vois käydä toisinpäin jos livenä tulee mulle moisia edes puhumaan. Ootteko päiväkodista karanneet?
- Sinkku08a
Ei tosiaan kukaan rohkene live ystäväksi. Pelkät mielikuvitushörhöt ja fantasioijat joka ainoalla foorumilla! No kesä tulossa ja voin yksinkin viettää ranta-päiväni.
- Anonyymi
Sinkku08a kirjoitti:
Ei tosiaan kukaan rohkene live ystäväksi. Pelkät mielikuvitushörhöt ja fantasioijat joka ainoalla foorumilla! No kesä tulossa ja voin yksinkin viettää ranta-päiväni.
Näiltä foorumeilta et muita löydä kuin mielikuvitushörhöjä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 126858
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.26831Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s40733- 39705
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?47630Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67558Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57555- 76547
- 34525
- 53516