P-GT pilaa elämäni

Valejuoppo

Lukijat varmaan tietävät kyseisen veriarvon. Se on maksa-arvo. Minulla se huitelee 250 luokassa, kun viitearvo on alle 40. Maksani on tutkittu. Syytä ei löydy. En käytä alkoholia ollenkaan. Olen joutunut todistamaan lääkärille olevani raitis CDT verikokeella. Nyt jälleen lääkäri pyysi minut menemään GT kontrolliin. Labrassa sitten näin et CDT otetaan. Olen saanut niin tarpeekseni juopon leimasta. Läheiseni ovat ihmeissään tästä kierteestä, johon olen joutunut. Jos menen lääkäriin valittamaan selkäkipua ja saan lääkkeen ja lääkäri vilaisee labroja, eka kysymys on, paljonko menee alkoa. Ne ihan säpsähtää nähdessään mun arvot.

Miksi avaudun täällä? Siksi, että minua pidetään juoppona. Käytän alkoa käsidesissä ja auton tuulilasissa. Käyn töissä ja olen kahden ihmisen omaishoitaja. Niin et missä välissä ehdin ryyppäämään?

8

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaan.kärvistelet

      Jos sinua pidetään juoppona maksa-arvojesi vuoksi, niin eikö kannattaisi yhtähyvin juopotella?

      • Valejuoppo

        Kait mä ottaisin kohtuudella, mut alko ei ole mun juttu. Se on pahaa. Krapulat on kamalia.


    • Erkki-eno

      Onko maksa-arvosi tutkittu paikallisessa arvauskeskuksessa vai sellaisessa paikassa jossa jotakin tiedetään? Arvot voivat kohota myös joidenkin lääkkeiden käytöstä.

      • Valejuoppo

        Arvauskeskuksessa niitä on seurattu. Mulla on lääkitys ja sen puitteissa käyn turvakokeissa. Mut GT on lunnostaan jo korkea.
        Ajattelinkin liittyä AA-kerhoon. Leima on jo naamassa. Mitä menetettävää tässä on.


    • lentäjän_poika

      "Olen joutunut todistamaan lääkärille olevani raitis CDT verikokeella. Nyt jälleen lääkäri pyysi minut menemään GT kontrolliin. Labrassa sitten näin et CDT otetaan. Olen saanut niin tarpeekseni juopon leimasta. Läheiseni ovat ihmeissään tästä kierteestä, johon olen joutunut."

      Olen samanlainen uhri. Noin viisi vuotta sitten otin viimeisen ryyppyni ja sen jälkeen en halunnut ottaa enää alkoholia, koska se murskasi elämäni, jota nyt rakennan uudelleen.

      Olen hakenut fyysisten vikojen takia työkyvyttömyyseläkkeelle. Tuon hakemuksen jättämisen jälkeen kela on passittanut minua CDT-kokeisiin 9 kertaa vuodessa ja aina se CDT näyttää arvoa 1,0 eli silloin alkoholia ei ole juotu. Normaali arvo on 1,0 - 1,6 ja siitä 1,6:sta ylöspäin alkoholia käytetään liikaa.

      En tajua, miksi minun CDT:tä kytätään koko ajan? Lentolupakirja on yhä edelleen voimassa ( http://www.aeropole.fi/fi/yksityislentaja/ ). Sitäkö ne kyttää, että menettäisin sen?

      • Valejuoppo

        Toivottavasti KELA tulee järkiinsä ja jättää sinut rauhaan. Olet tehnyt hyvän päätköksen. Elämän rakentamiseen menee varmasti vuosia, mutta päivä kerrallaan :)
        Jotenkin helpottaa, etten ole ainut lääkärien vainoama.
        Aion ottaa lääkärin kanssa puheeksi tämän kyttäämisen. Minusta tästä pitäisi puhua julkisuudessa. Tämäkin on tavallaan syrjintää.


    • tietää_

      Voisitko kertoa, että mitä lääkitystä sinulla on? Lisäksi voisit itse arvailla, että mikä on vaikuttanut maksasi myrkyttymiseen.

      Ohessa joitain mahdollisia syitä:

      - Alhaiset kaliumarvot
      -Rankka alkoholinkäyttö
      -Suonensisäiset huumeet
      -Verensiirto ulkomailla
      -Altistuminen teollisuuskemikaaleille
      -Suojaamaton seksi (hepatiitti)
      -Ylipaino ja rasvainen ruokavalio, liika sokerinkäyttö
      -Tatuoinnit tai lävistykset (hepatiitti)
      -Korkeat veren triglyseridi-rasva-arvot
      -Jotkin lääkkeet, erityisesti kipulääkkeet ja parasetamoli
      -Virusinfektio
      - Jokin autoimmuunisairaus (allergiaa/tulehdusta)

      Suosittelen menemään luontaistuotekauppaan ja ostamaan MAARIANOHDAKETTA, joka on erittäin tehokas aine poistamaan myrkkyjä maksasta. Ota esim. 6 kuukauden kuuri tupla-annoksina runsaan veden kera. Lisäksi ota KURKUMAJAUHETTA noin ruokalusikallinen joka päivä veteen sekoitettuna, jossa on mukana 1/4 teelusikallinen mustapippurijauhetta mukana imeytymisen varmistamiseksi.

      • Valejuoppo

        Tuossa mainitsemassa listassasi minulla on hieman ylipainoa. Muita ei ole. Buranaa syön välillä selkäkipuun. Voxraa menee säännöllisesti.
        Lääkäri on kieltänyt minulta luontaistuotteet. Kurkumaa olen kuitenkin ottanut mustan pippurin kanssa. Siitä tulee muuten kova vuoto kuukautisten aikana.

        CDT oli nyt 0.9 eli ihan normaali. Mitä muutakaan se olisi voinut olla raittiilla ihmisellä. GT oli 240.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe