(ja itse asiassa enemmän kuin vastustajia, mikä on hyvin epätavallista), ja jos he aidosti haluaisivat keskustella RKP:n liittyvistä asioista. Niin ainakin minä jos olisin RKP:nen, kysyisin muilta RKP:ltä että mitä mieltä ovat tuosta Henrikssonin tempauksesta, jossa hän tuki Rautatientorin laittomia mielenosoittajia.
Tuohan on nyt sellainen asia, josta tällaisella palstalla pitäisi puhua. Että oliko se oikein tehty?
Koska täällä selvästi pyörii joukko RKP:siä
6
84
Vastaukset
Finns det någon speciell orsak, varför du bör bestämma vad andra skall diskutera, utan att själv lyfta ett finger? Pjällysmiesfasoner kallas sådant. De är inte speciellt omtyckta.
- rbgbbff
Sinä höpötät, mutta et sano edes omaa mielipidettäsi.
RKP leikkii liberaalia puoluetta, mutta veikkaan että monet kannattajat eivät tykänneet Henrikssonin tempusta. Mutta luulisi tuon asian herättävän keskustelua. - 32514117
rbgbbff kirjoitti:
Sinä höpötät, mutta et sano edes omaa mielipidettäsi.
RKP leikkii liberaalia puoluetta, mutta veikkaan että monet kannattajat eivät tykänneet Henrikssonin tempusta. Mutta luulisi tuon asian herättävän keskustelua.Henriksson plisi toista mieltä, jos teltta olisi Kauniaisissa, Hangossa tai Tammisaaress. NIMBY!
- bngngnf
Katsos oikeisiin asioihin ei surut vastaa.
Får man inte säga att människor i detta land har rätt att säga sin åsikt och att uttrycka den?
- yttrandefriheten
Om man är svenskspråkig så får man inte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769172Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603353- 422748
- 272261
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto472230Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649