Tutkimus paljasti: Irakista, Afganistanista ja Somaliasta Suomeen tulevat työllistyvät heikosti - "Ei kauhean hyvin ole mennyt"
Eilen klo 20:49 Kun Suomea kohtasi ennen näkemätön turvapaikanhakijoiden tulva loppuvuodesta 2015,
monet taloustieteilijät olivat sitä mieltä, että Suomi hyötyy lopulta,
koska Suomen väestö vanhenee ja työvoimapula.
Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen (VATT) tutkimus Suomessa asuvien maahanmuuttajien pärjäämisestä työmarkkinoilla vuosina 1990-2013 antaa asiasta kuitenkin toisenlaisen kuvan. "TOTTA"
Irakista, Afganistanista ja somaliasta
työntekijä
3
190
Vastaukset
- työntekijä
Eli veronmaksajat maksaa näiden
"korkeasti koulutettu ihmisiä jotka pysyvät vuosikausia työttömänä" - joppesetä
Varsinaisesti ne on täällä limapimppisiä vosuja varten. Ne ei oo saanu pitkään aikaan miestä. Arvostelevat siltityössä käyvää suomalaismiestä, jos sillä on ulkomaalainen vaimo. Viismetrinen virkattu huivi vaan kaulassa tärisee...
- werttjethjetje
Jep. Ääni väpättäen ylen naikkoset arvostelee suomalaista miestä. Yle vero täytyy palauttaa mulle. Paskan saa ilmaseksikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076