Tappara - HPK 4-0
taas uusi todiste,että paremmat joukkueet pelaa puolivaloilla ja lahjoittaa pisteitä pelicanseille..
Joko opitte
3
240
Vastaukset
- Ahma
Kyllä se sinä taas jaksat itkeä täällä niinkö?
Tosiasiahan on, että liiga on vain niin tasainen ja mitä tahansa voi sattua.
Et taida tietää kovin paljoa jääkiekosta? Kysyppä ennen seuraavaa viestiä isiltä neuvoa - Pekko Pelikaani
Joo aivan selvästi kyseessä Tapparan kohdalta oli salajuoni jolla saatiin Saariselle potkut. Pelaajat olivat sopineet keskenään että hävitään pelicansille pari kertaa niin saa Saarinen mononkuvan peppuunsa. eihän se mitään vaikka pleijarit jäisivät haaveeksi kunhan saariselle kenkää. Vai onko joissain halleissa säästety sähköä kun pelsu saapuu pelaamaan...sammutetaan hallista puolet valoista...
- Minä vain
Jos puolivaloilla menee pelaileen jotakin joukkuetta vastaan, niin tappio on ansaittu. Ei jokaista tappioo tosin voi selittää puolivaloiksi, mutta tuollainen asenne on typerä ja tulos varmasti sen mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472