kukaan kokeillu? toimiiko?
orgasmivoide
3
4111
Vastaukset
- Seksistä nauttiva
Voin kertoa sinulle, että toimii kyllä. Itse kerran seksipuotiin tutustuessani lankesin ostamaan ko. voidetta. Merkki on ViaMax sensitive gel woman, sisältää Kiinasta saatavaa arginiinia, jonka vaikutuksesta verenkierto tehostuu glitoriksessa ja saa naisen orgasmin kestämään pitempään ja rakastelu tuntuu kiihottavammalta.Ainakin minulle on tehonnut.Samalla myös glitoriksen kosteus syntyy itsestään. Voidetta sivellään vain pieni määrä, kallis mutta todella riittoisa, 15 ml putkilo. Riittoisuus tietenkin riippuu siitä kuinka aktiivinen olet sänkytouhuissa. Voide tekee jännän lämmön tunteen glitorikseen ja sitten tulee tunne että nyt on pakko saada heti, ainakin minulla. Suosittelen ostamaan ja nauttimaan seksistä täysin siemauksin.
- maistuuko..????
maistuuko tämä voide jos mies ottaa suihin...aktin aikana tai sitä ennen..oletko sipaissut sitä ennen vai touhujen aikana pikaisesti...??? kerro kaikki =)aijoo... mä en ole kuulut moisestavoiteesta ikinä.. minkä hintasta ja mistä sitä saisi helsingissä helposti?
- Seksistä nauttiva
maistuuko..???? kirjoitti:
maistuuko tämä voide jos mies ottaa suihin...aktin aikana tai sitä ennen..oletko sipaissut sitä ennen vai touhujen aikana pikaisesti...??? kerro kaikki =)aijoo... mä en ole kuulut moisestavoiteesta ikinä.. minkä hintasta ja mistä sitä saisi helsingissä helposti?
Moi taas! Voiteessa on lievä mentholin maku, mutta ainakaan minun kumppanini ei ole vielä kuollut siihen, vaikka onkin touhuillut kielellänsä glitorikseni kanssa, eikä ole valittanut maustakaan.Riippuu tietysti miehestä, mutta ei se ole vaarallista. Voithan tietenkin sipaista sitä ennen aktiakin, mutta siinä tohinassa saattaa unohtua kaikki sipaisut.Minä itse laitan sitä alapesujeni jälkeen, jos tuntuu olevan akti-ilta, koska vaikutus alkaa vähitellen ja kiihottuminen lisääntyy, ainakin minulla , ja olen jo valmiiksi sopivan kostea varsinaiseen touhuiluun silloin, kun olen laittanut voidetta ajoissa. Ostin Helsingissä käydessäni jostain isosta (nimi unohtunut) seksiliikkeestä, jossa oli naismyyjä, joka palveli todella hyvin ja opasti käytössä.Mutta sitä saa varmasti kaikista hyvin varustetuista seksiliikkeistä. Lankesin myös hiukan myös seksihepeniinkin, jotka olivat siellä puoleen hintaan.Tuubin hinta on noin 10 euroa, mutta niinkuin sanoin se on riittoisa ja sitä ei tarvitse kuin tippa, jonka voitelet glitorikseen ja osittain vaginaan. Tosin toivoisin kyllä olevan hiukan isomman tuubin, kun näyttää sitä kuluvan kuitenkin jos aktiivisuutta riittää. Sitten voin myös suositella sinulle Argitabs 1000mg vahva arginiini-magnesium-sinkkitabletteja, joista on myös hyötyä verenpaineeseen,kolesteroliin sekä siinä on sama vaikutus sisäisesti elimistölle, eli kestävyyttä ja jaksamista tulee lisää noin kuukauden käytön jälkeen. Itse olen 45 vuotias, joten täytyy pitää itsestään huolta sisäisesti sekä ulkoisesti, koska parisuhdekin toimii paremmin, jos sen eteen tekee jotain. Näitä tabletteja saa luontaistuotekaupoista, hinta 60 tabl n. 30-40 euroa.Siinä on se sama arginiini kuin glitorisvoiteessakin. Nautinnollisia hetkiä sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849