orgasmivoide

....

kukaan kokeillu? toimiiko?

3

4227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksistä nauttiva

Voin kertoa sinulle, että toimii kyllä. Itse kerran seksipuotiin tutustuessani lankesin ostamaan ko. voidetta. Merkki on ViaMax sensitive gel woman, sisältää Kiinasta saatavaa arginiinia, jonka vaikutuksesta verenkierto tehostuu glitoriksessa ja saa naisen orgasmin kestämään pitempään ja rakastelu tuntuu kiihottavammalta.Ainakin minulle on tehonnut.Samalla myös glitoriksen kosteus syntyy itsestään. Voidetta sivellään vain pieni määrä, kallis mutta todella riittoisa, 15 ml putkilo. Riittoisuus tietenkin riippuu siitä kuinka aktiivinen olet sänkytouhuissa. Voide tekee jännän lämmön tunteen glitorikseen ja sitten tulee tunne että nyt on pakko saada heti, ainakin minulla. Suosittelen ostamaan ja nauttimaan seksistä täysin siemauksin.

• maistuuko..????

maistuuko tämä voide jos mies ottaa suihin...aktin aikana tai sitä ennen..oletko sipaissut sitä ennen vai touhujen aikana pikaisesti...??? kerro kaikki =)aijoo... mä en ole kuulut moisestavoiteesta ikinä.. minkä hintasta ja mistä sitä saisi helsingissä helposti?

• Seksistä nauttiva
        maistuuko..???? kirjoitti:

maistuuko tämä voide jos mies ottaa suihin...aktin aikana tai sitä ennen..oletko sipaissut sitä ennen vai touhujen aikana pikaisesti...??? kerro kaikki =)aijoo... mä en ole kuulut moisestavoiteesta ikinä.. minkä hintasta ja mistä sitä saisi helsingissä helposti?

Moi taas! Voiteessa on lievä mentholin maku, mutta ainakaan minun kumppanini ei ole vielä kuollut siihen, vaikka onkin touhuillut kielellänsä glitorikseni kanssa, eikä ole valittanut maustakaan.Riippuu tietysti miehestä, mutta ei se ole vaarallista. Voithan tietenkin sipaista sitä ennen aktiakin, mutta siinä tohinassa saattaa unohtua kaikki sipaisut.Minä itse laitan sitä alapesujeni jälkeen, jos tuntuu olevan akti-ilta, koska vaikutus alkaa vähitellen ja kiihottuminen lisääntyy, ainakin minulla , ja olen jo valmiiksi sopivan kostea varsinaiseen touhuiluun silloin, kun olen laittanut voidetta ajoissa. Ostin Helsingissä käydessäni jostain isosta (nimi unohtunut) seksiliikkeestä, jossa oli naismyyjä, joka palveli todella hyvin ja opasti käytössä.Mutta sitä saa varmasti kaikista hyvin varustetuista seksiliikkeistä. Lankesin myös hiukan myös seksihepeniinkin, jotka olivat siellä puoleen hintaan.Tuubin hinta on noin 10 euroa, mutta niinkuin sanoin se on riittoisa ja sitä ei tarvitse kuin tippa, jonka voitelet glitorikseen ja osittain vaginaan. Tosin toivoisin kyllä olevan hiukan isomman tuubin, kun näyttää sitä kuluvan kuitenkin jos aktiivisuutta riittää. Sitten voin myös suositella sinulle Argitabs 1000mg vahva arginiini-magnesium-sinkkitabletteja, joista on myös hyötyä verenpaineeseen,kolesteroliin sekä siinä on sama vaikutus sisäisesti elimistölle, eli kestävyyttä ja jaksamista tulee lisää noin kuukauden käytön jälkeen. Itse olen 45 vuotias, joten täytyy pitää itsestään huolta sisäisesti sekä ulkoisesti, koska parisuhdekin toimii paremmin, jos sen eteen tekee jotain. Näitä tabletteja saa luontaistuotekaupoista, hinta 60 tabl n. 30-40 euroa.Siinä on se sama arginiini kuin glitorisvoiteessakin. Nautinnollisia hetkiä sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe