kuis tuntuu että touhu on mennyt aivan mielivaltaiseksi? He päättävät kyyditettävät, paikat mistä suostuu (?) hakemaan ja kestää jopa puoli tuntia hakemiseen. Kuitenkin minusta tuntuu että minähän se maksan palvelusta????
harjavallan taksit
7
471
Vastaukset
Tekevät hommaa etänä, ei siellä asemalla jaksa kukaan istua. Erään kerran kiukuttelin taksikuskille että miksiköhän kesti 45minuuttia saada auto linja-autoasemalle, suuttui ja kieltäytyi ottamasta kyytiin ;)
- fghjklökhgdfg
Varsinaisia yleisönpalvelijoita... Renki ajelee ja isäntä istuu lihavalla perseellään ja rikastuu
- myöskyllästynyt
Auton numero katolta ylös ja ilmoitus taksiliittoon, loppuu se turha kiukuttelu sen jälkeen.
- kyllästynytasjakas
Niin kun taksin pitää huolehtia että "asjakas"pääsee autosta ulos ja taksikuskin on varmistettava "asjakas "pääsee lämpimään asuntoonsa .Tassä taannoin kaverini oli kaatunut ja lonkka murtui eli lanssilla poriin OK! mutta sen jälkeen taksilla takaisin kotiin mutta kaverini oli puorätuolilla matkustava asjakas jätettiin ulos -15 pakkasta niin asjakas ulosauoata ka potilas jäi pyöpätuolin kanssa kerrostalon pihaan joten kaverini joutui olemaan pakkasessa ja kello oli yöllä 1-2tuntia pyörätuolissa odottamassa että ihme tapahtui ja kun tuli kylmä niin pakko oli keksiä miten pääsen pt.ni kanssa ylös ei muutakin pt jättää pihalle ja oli kuulman tuskaa kun asunto siaiaitsee 3 kerroksesta HALOO missä maalaisjärki itse olisin tehnyt rikosilmoiruksen heiteellejätöstä
- Tämätarinaontosi
Ja kaiken kukkuraksi se 1 ahdistelee naisasiakkaitaan. Vois mennä itseensä ennen kuin joku tekee ilmotuksen.
- pesäpallomaila
Kuka se o?
- HakkaaSe
Sun juoppo isäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437