Lehdestä luin. Uudessakaupungissa asunnot käy kaupan ja talous nousee uusien työpaikkojen myötä. Hämeenkyrön alamäki alkoi kun jätteenpolttolaitos päätettiin jättää tekemättä. Tämän myötä kunnan alueelta on hävinnyt satoja työpaikkoja. Muistakaa kaikki tämä ketkä kirjoititte nimenne adressiin. Ei haise paska enään tarastejärvellä. Kolikoita kilisee kaupungin kassaan ja kansa hymyilee. Jäte on bisnes.
hämeenkyrö on takapajula
14
348
Vastaukset
- Guookhcc
Mitä muuta turkuun kuuluu?
- perttieräreikämies
Kiitos hyvää,paljon naisia ja viinaa. Sinä taidat vaan tumputtaa siellä kostulan kulmilla.
- taraste
Tämä on tosi , muistakaa kun äänestätte.
- Missähän_se_meidän
autotehdas luuraa????
Mitähän satoja työpaikkoja on hävinnyt tulemattoman paskanpolttimon myötä? Siis semmoisia, jotka eivät olisi hävinneet joka tapauksessa.
Mitä onnea ja autuutta se paskanpolttimo olisi tuonut biovoimalaan verrattuna?- hbpiorujheio
Työtä pölvästi työtä !! menen takuulla äänestään ja muuten paskaa siellä biovoimalassakin poltetaan, nyt hämeenkyröläiset äänestään
- Mitä_työtä
kun yhtään enempää nuppia ei tarvittaisi kun nykyäänkään.
Ja paskalla ja paskalla on eroa. - shitshitshit
Jaa et tiedä mitä on työ , no ei voi mitään se on selvää että paska on paskaa ei ole eroo.
- En_minä
työtä kaipaa. Pääasia, etä saan todella hyvää palkkaa.
Vituttaako? - ODHOUH
No ei !! Järkeä tunnut kaipaavan !!!!! ÄÄNESTÄKÄÄ
- nops
No ainakin selvisi takapajuisuus sitten on, näin pienellä eli turha menneiden muistelu, omien ongelmien ulkoistaminen aina toisen syyksi, koulukiusaajan räkänauruilu faktoja vastaan jne.
- entunneyhtäkään
Onko sellaista henkilöä olemassa Hämeenkyrössä, joka käyttäytyisi noin.
- Olofiina
Hämeenkyrön sisäsiitoisuuden ymmärtää. Uusimpien tilastojen mukaan 66% asukkaista on miehiä. Siitä n. 10% on homoskukkeleita. Loput on siten naimisissa serkkujensa kanssa.
- Nyt_meni_sekasin
Ikaalisten kanssa... Sori siitä.
- Pajulastapamahtaa
Näitä takapajukoita on koko maa täynnä! Mitä ihmettä mainostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579