Hallituksen 500 päivän katto ja koulutukseen.
Olen ollut pakotettuna tällaiseen koulutukseen, uhalla, että muutoin menee päivärahat. Täysin turhaa koulutusta. Kyseltiin miltä tuntui olla töissä, oliko pomo vittumainen, mitä pitäisi tehdä, että jaksaa töissä. Naisia itketetiin kyselemällä työelämän ikävyyksiä.
Tauolla katsoin kouluttajan papereista kurssin järjestäjän ja hirveän maksun saajan: Oli Työväen sivistysliitto.
Kurssit ovat vain keino kerätä valtion työllisyystukea poliittisille järjestöille ( demari).
Olisi parempi käyttää rahat vaikka tukiaisina uusien yritysten perustamiseen. ja siihen kouluttautumiseen. Asiantuntijoiden toimesta.
Hallituksen 500 päivän katto
8
1045
Vastaukset
- P. Veli
Ryhdy keräämään tyhjiä pulloja, niin et ole kokonaan veronmaksajien niskoilla. Pulloista saa 10 senttiä/kpl.
- Mahdollisesti
lounaalla nettiruokalassa, kun intoutui kirjallisiin informaatioihin. Ehkä joillakin työpaikoilla sallitaan hädänalaisessa tilassa olevan piristäminen ja kannustaminen, mikä on tietenkin yrityksenkin kannalta ihailtava piirre näin kiireisenä nykyaikana.
- koskaan
ajatellut ihan oikeata työntekoa ??????
- Työtön
Olen tehnyt oikeata työtä, jopa kahta yhtä aikaa. Olen nyt eläkkeelä ja eläkkeeni vähän yli 3000 euroa kuussa (Olin ennen eläkettä hiukan aikaa työttömänä.) Päättele siitä työntekoni.
Nämä kurssit ovat todella turhia.
Käytän vain nimimerkkiä työtön, se kun näyttää herättävän vastaajissa intoa. - joku vaan
Työtön kirjoitti:
Olen tehnyt oikeata työtä, jopa kahta yhtä aikaa. Olen nyt eläkkeelä ja eläkkeeni vähän yli 3000 euroa kuussa (Olin ennen eläkettä hiukan aikaa työttömänä.) Päättele siitä työntekoni.
Nämä kurssit ovat todella turhia.
Käytän vain nimimerkkiä työtön, se kun näyttää herättävän vastaajissa intoa.Itse pidin firmaa, joskus 1998 nykyinen verouudistus alkoi näyttää väistämättömältä.
Hoksasin että lähivuosina tienaa kivoista jutuista yhtä paljon kuin kovasta työnteosta, niinkuin sitten kävikin. Vähensin työntekoa, en ole katunut.
- Pysytellään totuudessa
Työllisyyskursseilla lienee muitakin järjestäjiä kuin Työväen sivistysliitto. On kuitenkin lyhytnäköistä ko.liitolta esiintyä tuollaisessa bisneksessä.
- Simo50
Mulla olisi työtä ja tarjota työsuhdeasuntokin. Normmalia työtä ei tarvita koulutusta sen kummemmin, itase voin opastaa.
Palkan ja eläketurvan ym maksan niinkuin kuuluukin.
Kuis on. Ei tarvita tämän kummempaa hallitusta Sinun osaltasi työttömyyden poistamiseen.
Laita tuonne sättiboksiini yhteystiedot niin sovitaan tarkemmin. - keekoilija
kuten tavallista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604