Olen kuullut että ei saa laittaa kukkalaatikkoa parvekkeella kaiteen tuolle puolen. Ilmeinen pelko että voi tippua jonkun päälle esim sateella jos tulee täyteen vettä ja ei ole ylivuotoaukkoja.
Itsellä kuitenkin parvekkeen kaide on 40cm leveää betonia. Tämän päällä on ohuempi kaide, noin 15 cm korkea ja joku 2,5- 5cm leveä riippuen kohdasta. Tuon kaiteen päälle jää kadun puolelle tyhjää tilaa se 20cm. Siihen mahtuisi kaiteen päälle kasvilaatikko.
Onkohan tämäkin kielletty? Ei tipu siitä kyllä mitenkään kun kaide viettää hieman parvekkeelle päin, esim sadevesi valuu tuosta parvekkeeni suuntaan. Tietysti laittaisin kiinni myös ettei laatikkoa voi tönäistä kadulle vahingossakaan.
Parvekelaatikko kaiteelle
Parveketarhuri
2
1116
Vastaukset
- 635342
Ei missään tapauksessa kaiteen ulkopuolelle kiinnitetä mitään ( millä on pienintäkään mahdollisuutta pudota ).
Julkisivulautakunta viimeistään haetuttaa sakon kera pois.- Parveketarhuri
Niin, siis ei roikkuisi kaiteen yli vaan olisi kaiteen päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914