Olen kuullut että ei saa laittaa kukkalaatikkoa parvekkeella kaiteen tuolle puolen. Ilmeinen pelko että voi tippua jonkun päälle esim sateella jos tulee täyteen vettä ja ei ole ylivuotoaukkoja.
Itsellä kuitenkin parvekkeen kaide on 40cm leveää betonia. Tämän päällä on ohuempi kaide, noin 15 cm korkea ja joku 2,5- 5cm leveä riippuen kohdasta. Tuon kaiteen päälle jää kadun puolelle tyhjää tilaa se 20cm. Siihen mahtuisi kaiteen päälle kasvilaatikko.
Onkohan tämäkin kielletty? Ei tipu siitä kyllä mitenkään kun kaide viettää hieman parvekkeelle päin, esim sadevesi valuu tuosta parvekkeeni suuntaan. Tietysti laittaisin kiinni myös ettei laatikkoa voi tönäistä kadulle vahingossakaan.
Parvekelaatikko kaiteelle
Parveketarhuri
2
1168
Vastaukset
- 635342
Ei missään tapauksessa kaiteen ulkopuolelle kiinnitetä mitään ( millä on pienintäkään mahdollisuutta pudota ).
Julkisivulautakunta viimeistään haetuttaa sakon kera pois.- Parveketarhuri
Niin, siis ei roikkuisi kaiteen yli vaan olisi kaiteen päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006