Sos.fobiasta kärsineenä jo 20 vuotta ei voi kuin ihmetellä tätä pakonomaista "tulehan kahville"-kulttuuria. Vihaan sitä. Ammattini puolesta joudun tähän pakonomaiseen tilanteeseen: pieneen kahvihuoneeseen jossa kusi sukassa, näytetään, että ollaan ns. kavereita mutta ei kuitenkaan. Minulla sivutyö jossa saan itsenäisesti päättää työvuorot JA jos ja kun juon sitä kahvia. Joskus kun ahdistus iskee ja kahvia ollaan työntämässä eteen voin sanoa "kiitos mutta kauhea närästys päällä"ja kaikki ok. Se EI ole ulkopuolisten vika vaan se on minun päässäni joka sanoo "taasko mun kädet tärisee". Kukaan ei voi ymmärtää tätä muu kuin kahvikuppineuroosista kärsivä.
Suomen Pakko-Kahvit
Sosfobiajopitkään
4
217
Vastaukset
- Jeenuskah
Minä ymmärrän.Hienoo että joku otti tämän asian puheeksi
- Jeenuskah
Sitten katotaan kieroon jos kieltäytyy siitä kahvista.Oravanpyörä kahvikuppineurootikolle on valmis
- Krickno
Sama täällä, ärsyttää nää kulttuurin määräämät tavat.
- ExKahvihammas
Lopetin kahvinjuonnin reilu 10 viikkoa sitten. Turhaan aloitinkaan. Alkuun tehosi mutta loppuvaiheessa piti ryystää kymmenen kuppia päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764