Moi,
Voikohan Amex Platinum vuosimaksun maksaa oman yrityksen kautta? Miksei voisi? Ajattelin kortin hommata lähinnä työmatkojen lounge-accessin takia. Toisaalta Amex myy vain corporate cardia yrityksille, mutta mikä voisi estää hankkimasta yksityiskorttia ja maksaa vuosimaksun yrityksen kautta.
American Express platinum
Yrittajaxi
3
1387
Vastaukset 3
- Bottegaveneta83
Moi,
Mulla pelittää hyvin toiminimellä Platinum, kirjanpitäjäkin kuittasi että asia on ok. Mulla on varsinainen kortti henk.koht. käyttöön ja rinnakkaiskortti firman ostoille (kuuluu Platinumin hintaan). Laskulla nämä on eritelty ja toimitan kirjanpitäjälle rinnakkaiskortin laskun sekä ostojen kuitit.
Amexilla on juuri nyt kamppis jossa sekä uuden kortin saaja että suosittelija saavat 25 000 pistettä, joten jos Platinum kiinnostaa niin laita viestiä, voin laittaa suosituksen!
-matti- Anonyymi
Vieläkö pelittää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160641Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516