28.3.2017 urheilun radioilta, no kuunteleeko painikansa nyt hiljaa tyytyväisenä radioiltaa ja myhäilee että meillä kaikki hyvin, hameskangasmiehet eivät uskalla kommentoida vaan puhutaan sitten seljän takana ettei mulle tai jälkikasvulle vaan mitään pahaa. Uskaltaako kukaan nostaa kissaa pöydälle ja sanoa totuutta. Mielenkiintoista !?
Urheilun radioilta
4
333
Vastaukset
- Mielenkiintoistajuu
Mikäs se totuus sit niinku on ?
- urkkijax
Kritiikkiä on näköjään tyyppi joka osaa vain antaa kritiikkiä! Tule esiin ja kerro mitä pitää tehdä, koska tiedät totuuden. Olet sen tason hölmö, että mahtaa olla omat asiat sillä mallilla, että konkurssi on ovella ja sossu hoitaa. Tässä kritiikkiä.
- Kritiikkiä
No ensiksikin omat asiat että ei nyt konkurssi aivan ovella ole ja sen verran vuodessa maksan kyllä veroja että säkin pystyt siellä sossussa käymään, rikas en ole mutta jos luokitellaan köyhäksi mutta en ole kipeä, katos kun on niitä joiden suupielet on aivan ruskeana kuulutko itse niihin. Niin ja ensimmäinen totuus tietenkin löytyy painiliiton sivuilta etsi sieltä vai pitääkö piirtää ennen kuin ymmärrät
- oik
Suomen paini nousee edellisten päävalmentajien kaivamasta kuopasta vain HYVÄLLÄ ulkomaalaisella valmentajalla ,nykyinen jatkaa edeltäjiensä kaivamaa kuoppaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947