Miessakit

cisma

Luinpahan vähän noita mielipiteitä.

Poissaolollaan loistivat ehdotukset, että miessakkius on sairaus, johon varmaan löytyisi hoitokeino, ei näkynyt myöskään viitteitä siitä, että miessakkilaiset olisivat homoseksuaalisia.
Ei näkynyt juttuja siitäkään, että miehet kiekuisivat (naiset kun kaakattavat), ei näkynyt juttuja siitäkään, että itseasiassa miessakkilaiset kadehtisivat naisia eikä kirjoituksia poikien pikku puuhastelusta, onpas kertakaikkisen kummallista, vai onko?

24

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cisma

Voikohan miessakkiudesta toipua, vähän niinkuin sovinismista?

• Hertha

Teit muutaman oikein oivan huomion.

Täytyypä ryhtyäkin tutkimaan asiaa.

• Hertha kirjoitti:

Teit muutaman oikein oivan huomion.

Täytyypä ryhtyäkin tutkimaan asiaa.

Kai teet sen sukupuolentukimuksen aihepiirissä?

• Sanelma

puutteen ;)

• cisma

Enkö provosoitunut? Eivätkö naiset provosoidu yhtä lailla, vai eikö heillä ole yhtälaista tarvetta provosoida?

• jorojukka-kukka
        cisma kirjoitti:

Enkö provosoitunut? Eivätkö naiset provosoidu yhtä lailla, vai eikö heillä ole yhtälaista tarvetta provosoida?

Provosoitumiseen siinä määrin kuin miehillä. Olen vakaasti edelleen tällä kannalla. Naiset katsovat miesten höpinöitä sormiensa läpi. Nauravat tai haukottelevat. Joillekin saattaa jopa vaikuttaa edistävästi suolen toimintaan. :D

• jorojukka-kukka

Ja ihan lonkalta vaan. Mitenkähän paljon miessakkilaisten motivaationa on kateus ja pelko naisia kohtaan?

• esimerkiksi

tuossa kolumnissa huoltajuudesta, on mielestänne vikana? Ja kuinka voit ihan lonkalta vaan esittää tuollaisia kysymyksiä, kun et edes tiedä mistä sivuilla puhutaan?

• Jaana
        esimerkiksi kirjoitti:

tuossa kolumnissa huoltajuudesta, on mielestänne vikana? Ja kuinka voit ihan lonkalta vaan esittää tuollaisia kysymyksiä, kun et edes tiedä mistä sivuilla puhutaan?

Siellä oli niin järkyttäviä juttuja huoltajuuskiistoista,joissa isiä ei edes kuuneltu.Te ämmät täällä vaan ilkutte.Hävettää olla nainen.

• Mies

...mulla on jotenkin se tunne etta teita femakkoja kiinnostaa jotenkin naa miessakit tavalla tai toisella.

Ainakaanhan ne ei ole profemakkoja. Ehka hieman huvittaviakin, ruohonjuuritason jengia ja ties minkalaista saapastelijaa on mukana.

Mutta hei Carma. Kuules. Se todellinen feminismin vastavoima jonne sun kannattais keskittaa huomiosi, joka on idannyt, vastavoima=kritiikki, on se, joka lahtee varsin tavallisista tyypeista. Ihan tutkijoista hutkijoihin. Olkaahan varovaisia ettei Schymanin kaltaiset femakot arsyta viela enemman tavallista kansalaista.

Joten ihan vaan vinkkina, mikali siis seuraat miessakkeja eraanlaisena femakkokritiikkiorganisaationa, siis mikali, mun mielesta sun kannattais ehdottomasti avartaa karttaa!

Miessakit hoitakoon omat juttunsa. Siis mielipide. Jotenkin tuntuu ettei tuommoisesta pahemmin voi mitaan kasvata. Nauretaan vaikka niille yhdessa! Ehka jotain voi irtoakkin, mutta se varmaan jaa kuitenkin jonkinlaiseksi futisjengiksi, joka tekee pari hienoa syottoa. Todellinen "miessakki" on yhteiskunnan miehet.

• cisma

• Mies
        cisma kirjoitti:

Näillä sivuilla on paljon hyvää asiaa, joskus olen jutun sieltä lainannutkin; koski miessairaanhoitajia ja heitä koskevia ongelmia.
        Löytyy myös linkki lyömättömään linjaan.

Tässä vielä linkki siellä käytävään keskusteluun:

http://www.miessakit.fi/cgi-bin/iisi3.pl?cid=miessakit&mid=18&sid=15038&sessionid=easy1210b1ef452b361877746f82fdd67bde

Mua muuten nauratti. Ei taa juttu, mutta ajattelinpa vaan etta miten ois jos femakot olisivat vetamassa naita miessakkeja.

Eli. Kuvitellaanpa etta femakot olisivat startanneet nama "miessakit". Heh heh. Siella olisi varmaan sivut taynna linkkeja pedofiliasta, lyomattomaan linjaan.

Vai miten on? Tieda sitten. Ainakin olisi vakivalta esilla. Jotenkin tuo vakivaltateema on juuri se, miksi vieroksun naita miessakkeja. Miksi vitussa pitaa laittaa lyomatonlinja linkkeja miessakkien sivuille, eihan vakivallalla ole mitaan tekemista oikeiden "miessakkien" kanssa. Ties vaikka siella on paljon entisia vakivaltaisia sun muita. Eika lyovalinja ole mikaan miesten linja. Varmaan saavat sponsorirahaa kaupungilta etta pitavat noita linkkeja, tieda sitten. Tai sanoisin etta 90% varmaa. Irtoisko tukirahat ilman lyomatonlijalinkkia? Who knows.

Oli miten oli. Mun puolesta femakot voisivat vallata nuo miessakit. Tai jos ei vallata, niin sitten riidella niitten kanssa. Mutta taa on nappituntumalla heitetty. Ja helvetin vasyneena kirjoitettua!

• kun ero
        Mies kirjoitti:

Mua muuten nauratti. Ei taa juttu, mutta ajattelinpa vaan etta miten ois jos femakot olisivat vetamassa naita miessakkeja.

Eli. Kuvitellaanpa etta femakot olisivat startanneet nama "miessakit". Heh heh. Siella olisi varmaan sivut taynna linkkeja pedofiliasta, lyomattomaan linjaan.

Vai miten on? Tieda sitten. Ainakin olisi vakivalta esilla. Jotenkin tuo vakivaltateema on juuri se, miksi vieroksun naita miessakkeja. Miksi vitussa pitaa laittaa lyomatonlinja linkkeja miessakkien sivuille, eihan vakivallalla ole mitaan tekemista oikeiden "miessakkien" kanssa. Ties vaikka siella on paljon entisia vakivaltaisia sun muita. Eika lyovalinja ole mikaan miesten linja. Varmaan saavat sponsorirahaa kaupungilta etta pitavat noita linkkeja, tieda sitten. Tai sanoisin etta 90% varmaa. Irtoisko tukirahat ilman lyomatonlijalinkkia? Who knows.

Oli miten oli. Mun puolesta femakot voisivat vallata nuo miessakit. Tai jos ei vallata, niin sitten riidella niitten kanssa. Mutta taa on nappituntumalla heitetty. Ja helvetin vasyneena kirjoitettua!

koittaa ja sinulta viedään lapsesi sinulta mitään kyselemättä. Tule sitten ilkkumaan.

• cisma
        Mies kirjoitti:

Onko nyt niin tosiaan kummallista, että feministit keskittyvät naisten asioihin ja miessakit miesten asioihin ja niihin liittyviin ongelmiin?

Ei naurata edelleenkään, miksi naurattaisikaan?
        Naurattaako muuten rasismikin?
        Hupinsa kullakin.

• Mies
        kun ero kirjoitti:

koittaa ja sinulta viedään lapsesi sinulta mitään kyselemättä. Tule sitten ilkkumaan.

Nai kai se on. Taytyy myontaa etten tunne nita miessakkeja tarkemmin. Mutta toivottavasti ne voi sitten olla tukena miehille jotka tarvitsevat.

Kirjoitin tuossa eri aloituksessa vakivaltaisista naisista. Mielestani, tai uskoisin, etta henkista ja fyysista vakivaltaa joutuu kohtaamaan monet miehetkin. Mahtaako miessakit olla tukena? Ennemmin niinpain kuin etta siella on lyomatonlinja-linkkeja. Tai vahintaan molemmat.

Ai niin. Unohdin. Olen palstalla oppinut etta ma voisin heitta sulle etta mitas valitsit akan joka vie lapset.

• Mies
        cisma kirjoitti:

Onko nyt niin tosiaan kummallista, että feministit keskittyvät naisten asioihin ja miessakit miesten asioihin ja niihin liittyviin ongelmiin?

Ei naurata edelleenkään, miksi naurattaisikaan?
        Naurattaako muuten rasismikin?
        Hupinsa kullakin.

Kuinka niin? "Naisten asioihin"

Jos mina olen Hennes&Mauritz firman johtaja, ja feministi repii mainoksiani, niin kuinka niin "keskittyvat naisten asioihin"?

Yksi esimerkki vaan, niita on kuules helvetillinen maara.

• Sohvi

Tämähän osaltaan hieman empiirisesti tukisi Jörön intuitiota naisten jonkin verran paremmasta pidättyvyydestä provosointiin. Kaataa osaltaan Narin henkilökohtaista nari-myyttikokoelmaa, sikäli hauskaa.

Muuten kyllä arvelisin, että tuo Mies saattaa olla oikeilla jäljillä kommentissaan. Sikäli valitettavaa, koska kannattasin todella miesten keskeisiä kekustelu- ja pohdiskeluryhmiä, jotka perustuvat muulle kuin naisten vähättelylle ja katkeruudelle. Kyllä myös miehet rooliensa perusteella kohtaavat ongelmia, joihin olisi tarpeen löytää myönteisiä ratkaisuja.

• Kurre_Orava

"
      miessakkius on sairaus, johon varmaan löytyisi hoitokeino, ei näkynyt myöskään viitteitä siitä, että miessakkilaiset olisivat homoseksuaalisia.
      "
      Se, että yllä olevat, varmastikin paikkansa pitävät toteamukset puuttuvat, johtuu siitä, että allekirjoittanut on joutunut oikein tekemään töitä. Ei ole ollut aikaa roikkua palstalla. ;)

• cisma

Oliko tämä tunnustus?

Sinäkö näitä lesbo sun muita syvällistä ajattelukykyä (loogista miehen semmoista) olet tänne suoltanut? Vai viittaatko, että taipumuksesi kohdistuisi vain miessakkeihin?

*provovaara* Ei pahalla ;)

• Kurre_Orava
        cisma kirjoitti:

Oliko tämä tunnustus?

Sinäkö näitä lesbo sun muita syvällistä ajattelukykyä (loogista miehen semmoista) olet tänne suoltanut? Vai viittaatko, että taipumuksesi kohdistuisi vain miessakkeihin?

*provovaara* Ei pahalla ;)

Hyi Cisma, provosointi on rumaa, joskin hauskaa hommaa.

*heh* Tiedät aivan hyvin mitä mieltä minä olen miessakkien puuhastelusta. Menis nekin reppanat vaikka töihin tai jotakin. ;)

• cisma
        Kurre_Orava kirjoitti:

Hyi Cisma, provosointi on rumaa, joskin hauskaa hommaa.

*heh* Tiedät aivan hyvin mitä mieltä minä olen miessakkien puuhastelusta. Menis nekin reppanat vaikka töihin tai jotakin. ;)

Ehkä kunnon poikien puuhasteluihin, kuten autoja rassaamaan, vai? :)

• Kurre_Orava
        cisma kirjoitti:

Ehkä kunnon poikien puuhasteluihin, kuten autoja rassaamaan, vai? :)

On sekin kiintoisampaa kuin vatvoa sitä, että voi voi vali vali kun kaikki on niin ...keleen väärin.

Tuli muuten autoa rassattua, nyt on Blazerissa uudet ikkunannostomoottorit kaikissa ikkunoissa, takalasissakin.

• Anonyymi

Naiset harjoittaa virityksillään törkeää seksuaalista häirintää

• Anonyymi

Aloittajalla on hieman "cismaa" asian suhteen? Niinkö?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe