Mies ei suostu suuseksiin

Ainakopuutteessa

Onko kellään kokemusta, että mies olisi vuosia inhonnut ja sitten vähitellen lämmennyt antamaan tai peräti aidosti tykkäämään asiasta, siis antavana osapuolena.

Olen pyytänyt hyvällä ja pahalla, joskus uhannut, etten enää itsekään anna hänelle (annan ainakin pari kertaa viikossa, mutta kun itsekin hommasta tykkään, en ole uhkaustani lopettaa toteuttanutkaan), pesen ja trimmaan.. mutta ei vain pysty, oksettaa kuulemma ajatuskin, on tosi eritekammoinen. Sormettaa kyllä hyvin ja muuten seksi on intohimoista ja hyvää, mutta yhä enemmän viime vuosina alkanut miehen estoisuus siinä asiassa pänniä....

6

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOnnistu-

      Ikävä kyllä ei tule onnistumaan, miehiä on kahdenlaisia: heitä jotka tykkäävät tuottaa naiselleen nautintoa niin, ja heitä jotka eivät.
      Jos jotenkin saisit miehen siihen suostuteltua, et siitä nauttisi. Jos se on miehelle pakkopullaa, naiselle se on silloin melkein vielä pahempaa.
      Ensi suudelmasta siellä, asian jo huomaa. Joko se on kuumaa ja kosteaa ja intohimoista, tai epämiellyttävää tökkimistä, joka jättää epämiellyttävän olon.

    • Oi,löytyisipä 014a nainen joka haluaisi nuolentaa,pitäisin vaikka omat housut jalassa,nam.

    • Nuollaanvaan

      Vaikea on olla nuolematta, jos nainen itse antaa suuseksiä. Vaikea joskus muutenkin olla antamatta, vaikkei antaisikaan. Vaatii kuitenkin luotettavan partnerin.

    • nuoleminenonkivaa

      Itse olin nuorena miehenä sellainen että nuoleminen ei innostanu ja se tuntui hyvin vastenmieliseltä. En vaan pystynyt nuolemaan naisen pillua, siitä tuli ällöttävä olo. Klitorista kyllä hyväilin ja sormetin.
      Mutta nyt kun on ikää tullut päälle 40 niin olen ruvennut tykkäämään siitä että pääsen nuolemaan pillua. Muutama vuosi sitten pitkän ajan jälkeen lipaisin ja koukkuun jäin siihen hommaan. Johtui varmaan siitä että silloisella naisella oli puhdas ja pesty pillu. Nyt nuolen aina kun vaan mahdollista ja ei ole nainenkaan valittanut etteikö tykkäisi kun nuolen. Vanha koira siis oppi uutta ja oppi miten antaa naiselle hyvää oloa ja tyydytystä. :)

    • Kielipuutteessa

      Minä taas olen tykännyt aina nuolla naista, vaikka nainen ei olisi ottanutkaan suihin. Minusta nuoleminen on vaan niiiiiin ihanan kiihoittavaa ja kiimaista!
      Nykyisessä suhteessa (10 vuotta!) olen joutunut kärsimään puutetta suuseksin antamisessa (ja saamisessa!) koska nykyinen vaimo ei tykkää antaa eikä saada..!! On keskusteltu jne. mutta on vaan kuulemma niin vastenmielistä jo ajatuksenakin...
      Ja minä kun nuolisin vaikka joka päivä !!

    • Nuoleminen on todella mahtavaa! On kiihoittavaa saada naisen kiimalimat suuhun, imuroida kolo oikein kunnolla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe