Mies ei suostu suuseksiin

Ainakopuutteessa

Onko kellään kokemusta, että mies olisi vuosia inhonnut ja sitten vähitellen lämmennyt antamaan tai peräti aidosti tykkäämään asiasta, siis antavana osapuolena.

Olen pyytänyt hyvällä ja pahalla, joskus uhannut, etten enää itsekään anna hänelle (annan ainakin pari kertaa viikossa, mutta kun itsekin hommasta tykkään, en ole uhkaustani lopettaa toteuttanutkaan), pesen ja trimmaan.. mutta ei vain pysty, oksettaa kuulemma ajatuskin, on tosi eritekammoinen. Sormettaa kyllä hyvin ja muuten seksi on intohimoista ja hyvää, mutta yhä enemmän viime vuosina alkanut miehen estoisuus siinä asiassa pänniä....

6

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOnnistu-

Ikävä kyllä ei tule onnistumaan, miehiä on kahdenlaisia: heitä jotka tykkäävät tuottaa naiselleen nautintoa niin, ja heitä jotka eivät.
      Jos jotenkin saisit miehen siihen suostuteltua, et siitä nauttisi. Jos se on miehelle pakkopullaa, naiselle se on silloin melkein vielä pahempaa.
      Ensi suudelmasta siellä, asian jo huomaa. Joko se on kuumaa ja kosteaa ja intohimoista, tai epämiellyttävää tökkimistä, joka jättää epämiellyttävän olon.

• Oi,löytyisipä 014a nainen joka haluaisi nuolentaa,pitäisin vaikka omat housut jalassa,nam.

• Nuollaanvaan

Vaikea on olla nuolematta, jos nainen itse antaa suuseksiä. Vaikea joskus muutenkin olla antamatta, vaikkei antaisikaan. Vaatii kuitenkin luotettavan partnerin.

• nuoleminenonkivaa

Itse olin nuorena miehenä sellainen että nuoleminen ei innostanu ja se tuntui hyvin vastenmieliseltä. En vaan pystynyt nuolemaan naisen pillua, siitä tuli ällöttävä olo. Klitorista kyllä hyväilin ja sormetin.
      Mutta nyt kun on ikää tullut päälle 40 niin olen ruvennut tykkäämään siitä että pääsen nuolemaan pillua. Muutama vuosi sitten pitkän ajan jälkeen lipaisin ja koukkuun jäin siihen hommaan. Johtui varmaan siitä että silloisella naisella oli puhdas ja pesty pillu. Nyt nuolen aina kun vaan mahdollista ja ei ole nainenkaan valittanut etteikö tykkäisi kun nuolen. Vanha koira siis oppi uutta ja oppi miten antaa naiselle hyvää oloa ja tyydytystä. :)

• Kielipuutteessa

Minä taas olen tykännyt aina nuolla naista, vaikka nainen ei olisi ottanutkaan suihin. Minusta nuoleminen on vaan niiiiiin ihanan kiihoittavaa ja kiimaista!
      Nykyisessä suhteessa (10 vuotta!) olen joutunut kärsimään puutetta suuseksin antamisessa (ja saamisessa!) koska nykyinen vaimo ei tykkää antaa eikä saada..!! On keskusteltu jne. mutta on vaan kuulemma niin vastenmielistä jo ajatuksenakin...
      Ja minä kun nuolisin vaikka joka päivä !!

• Nuoleminen on todella mahtavaa! On kiihoittavaa saada naisen kiimalimat suuhun, imuroida kolo oikein kunnolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe