Parempi kuin sinä!
Taidan palata exääni.
13
446
Vastaukset
- Kysynpähänvain
Tarviiko siihen palata? Eikös hän jo ole siellä kotona?
- ihmisetovatsairaita
Jotenkin ihan vitun sairasta miettiä että "palaan exääni".
Siis millaisia vitun pelailijoita ihmiset on?
Että "kun tää ei toimi niin sitte exän kanssa yhteen kunnes tulee x ja sitten mä panen sitä ja sitten y sekä z jotka löysin tinderistä"." ja sitten mä panen sitä ..."
Aina ei ole kyse seksistä, ainakaan pelkästä seksistä. Jotenkin minusta tuntuu, että suurin osa tällä palstalla käyvistä VAIN kirjoittelee ja/tai haaveilee/haikailee jonkin perään.
Ihmiset jotka kulkevat oikeasti pettämässä, tuskin tuntevat mitään tarvetta kirjoitella "Ikävä"-palstalle. (Eivätköhän he ole sen verran tunteettomampia kuin ME KIRJOITTELIJAT.)
- Huonommaksimennyt
Olen miettinyt itse et kolo ajan mennyt miehet huonompaan suuntaan. Naisten hakkaajasta pleijeri pettäjä luonteeseen joka mustasukkaisena niin epätasapainoinen että lähtee pettään.
Harmittaa vähän et näin on käynyt.
Hyvät miehet löytää teininä. Vanhempana on jäljellä ne joiden kanssa naiset ei pysty elään. - Parempiniin
Sovittekin hyvin myös ulkonäöllisesti. Muistutatte toisianne, hyvä vai paha 😂
- Enkiistäsitä
Parempi niin. Itse tuskin tulen parisuhteita koskaan harrastamaan. Ahdistun vastakkaisesta sukupuolesta jos pitäisi olla intiimisti.
- harrastuskaveri
Minä olen samaa mieltä ja se johtuu siitä ettei minulla ole mitään tarvetta enää olla sillä tavalla.
Ap. eli aloittaja,
kenellepä kirjoituksesi on tarkoitettu?
Onko se tarkoitettu miehelle vaiko naiselle,
Turkuun, Tampereelle, Helsinkiin, Etelä-Savoon vai minne?
T: Ei-ap. eli aloituksia tekemätön- kujakissan_kaipuu
Turha vaiva. Jospahan se Exä onkin jo aloittanut uuden paremman suhteen toisen typyn kanssa. Pari päivää murehti kämpillänsä elämän kovaa kohtaloa. Soitti itkusilmässä äiteellensä, että muija lähti ykskaks huithapeli jännämiehen matkaan. Äiti lohdutteli poikaansa. "Älä kulta pieni välitä, kyllä niitä uusia kivoja naisia aina löytyy". Poika synkisteli pari päivää, terästyi ja lähti baanalle yön silmään etsimään sitä oikeata. Flaksi kävi tietysti. Nyt jo on kuukauden päivät uusi rotukissa kehrännyt kainalossa. Parempi kuin se vanha vinkuja.
- totean.sivusta
Ehkäpä se joku juuri haluaakin että peräännyt. Et taida ollakaan se mitä hän haluaa :))))) Ota exäsi se on toive sen toisenkin :)))))
- selkeästiniin
Hyvin sanottu eli tuskin kelpaisikaan sille toiselle!!!! Vanhan exän kanssa olkoot lopun ikänsä........
- AnnaMunKaikkiKestää
Buahhahhaaa ...buahahhahhjahhaaaajaja..
Hahahahahahaha.. Hohhohohhahohohhuhuhhujjj..
Hihhihihihii
Ai exä..
Aaahhahhahaaaaaaa.. Hihhihhiuhuhuhhuhheh.... 😂
Hih - Tääeiookyllämulta
Ei, en koskaan palaa hänen luokseen, se jos jokin on varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2291670- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441174Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad46881- 14740
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .21668Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627