Mikä on ehdokas Rothströmin koulutus ja työ? Kaikkien muiden ehdokkaiden osalta se selviää kokoomuksen vaalilehdestä. Lukee toki yrittäjä/toimitusjohtaja, mutta millä alalla, mikä firma? Mäkkärin on myynyt jo melkein 10v sitten, olisiko tuoreempaa työhistoriaa?
Kokoomuksen vaalilehti - Rothström?
18
2156
Vastaukset
- IteMäkkäri
Onko hän Mäkkärin omistaja ?
- sisäpiiritietoa
Markko on työtön toimitusjohtaja pöytälaatikko firmassa. Koko perhe laskettelee erikoisesti Vatuskilla, vain yhdellä kausikortilla.
- kkkunnnioittakaa
Nyt nyt....jopas alko taas tämä herjaaminen...taitaa olla demareilla jo hätä...koettakaa nyt kaikki rauhoittua ja kunnioittakaa toisianne
- kommaraidenjäljet
Sehän oli silkka vale, että kommunismi on joku veljeys, rauha ja tasa-arvo aate. Sehän on valehtelun, nihilismin, herjaamisen ja eriarvoistamisen tyyssija. Mitään hyvyyttä siitä on turha edes etsiä.
- VoihanValotaulu
Kova on kaveri vatuskin avustusta puolustamaan.
- HerraJohtajaHerra
Voit jotain hommaa alkaa tehdä, vaikkapa paikkaamaan polkupyörän kumeja. Samalla voit nimittää itsesi toimitusjohtajaksi. Oletko silloin semmoinen parempi ja kunnioitettu?
- titteliton
Paskanluonnin tj
- koko.musta
Missä lautakunnissa ja kaupungin yhtiöissä henkilö mahtaa vaikuttaa?
- oikeaa.tietoa
Kertoivat kaverit, että täällä levitellään joitain outoja juttuja minusta.
Ensin Vattuvuoresta, lapset eivät laskettele yhdellä kausikortilla Vatuskilla, itseasiassa eivät ole juuri ollenkaan tänä vuonna ehtineet käydä laskettelemassa kun on muita harrastuksia. Ja kyllä, kannatan Vattuvuoren avustusta, koska se on hyvä lähiliikuntapaikka.
Mitä tulee koulutukseen niin pohjakoulutus on laskentatoimen yo-merkonomi jonka lisäksi olen käynyt useita koulutuksia työn ohessa mm. ihan virallisen 3-vuotisen kansainvälisen toimitusjohtaja koulutuksen, joka vastannee nykyisin EMBA-koulutusta.
Firmani on todellakin myynyt mäkkärin liiketoiminnan jo vuosia sitten, mutta harjoittaa edelleen muuta liiketoimintaa, mutta ei enää ravintolatoimintaa.
Kannattaa tulla kysymään jos on asiaa niin ei tarvitse täällä arvailla.
Terveisi
Markko Rothström
ps ei kannata vastata minulle tänne mitään kun en itse koskaan tätä palstaa lue. - vanhat.meriitit
Me äänestäjät olemme työnantajia, ehdokkaat työnhakijoita. Tottakai työnantajaa kiinnostaa hakijan ammatti ja koulutus. Kaikki muut sen avoimesti ovatkin kertoneet.
Minä ainakin haluan antaa ääneni oikealle yrittäjälle enkä millekään "pöytälaatikkoyrittäjälle". Tänään (6.4.) WL:ssä yrittäjien vaali-ilmoituksessa Rothströmin alla mainittu Perheravintolat Oy eli se lähes kymmenen vuotta sitten kuopattu toiminta.- meriitit.vanhat.vaiei
Puuttuuko sisäluku taito???
"Firmani on todellakin myynyt mäkkärin liiketoiminnan jo vuosia sitten, mutta harjoittaa edelleen muuta liiketoimintaa, mutta ei enää ravintolatoimintaa."
se on sit eri asia kenelle äänet antaa
- katumuspillerit
Valheella ei pitkälle pötkitä.
- ÄäniToisaalle
Joo, ei jatkoon.
Akkutehtaan puolustaminen tyyliin "joskus vaan riskit realisoituu ja se on normaalia yritystoimintaa jne. " oli viimeinen niitti.
Kyseessä kuitenkin veronmaksajien rahat, joita monet itseään yrittäjinä pitävät tuntuvat pitävän itsestään selvänä yritystoimintaan kuuluvana tulona.- UuttaVerta
ÄäniToisaalle. Älä missään nimessä äänestä kyseistä, asiathan saattaisivat jopa muuttua...pieksut sentään sehän olisi ihan hirveetä! Pysyttele vaan niissä joita aina oot äänestäny ja valita kun homma ei toimi.
Itse en tunne kyseistä, mutta olen seuraillut tekemisiä perusturvan lautakunnassa. Oikella paikalla on siellä ja pistänyt hanttiin järjettömissä asioissa. Ikävä kyllä niitä on riittänyt muutaman viime vuoden aikana. Aion äänestää ja juuri tästä syystä.
- pelle.miljoona
Olen lukenut kyseisen lautakunnan pöytäkirjoja ja tilanne on se, että kyseinen kaveri nostaa vain kokouksesta tulevan palkkion. Aivan samoin, hänen mielestään voidaan jakaa akkutehtaalle miljoonia ja se on yrittämisessä normaalia,
- omaetuensin
Uskomattoman härskiä menoa. Poliitikot palkkaavat toisiaan ja kuvittelevat oikeasti ettei kukaan huomaa ja välitä mitään. Katsokaa WL 31.1.2016.Miten tässä pitäisi menetellä ja mistä apua? Pakkohan asiasta vastaavat olisi saada vastaamaan teoistaan.
-Janne Kuronen jätelaitoksen Projektipäällikkö, niin se vaan ambulanssi kuski pärjää paremmin hommissa johon tällä kylällä olisi kavereita joilla vuosikymmenien ihan oikeaa kokemusta projekteista!
-Pia Hedman TYP koordinaattori, sosiaali alan työntekijä työllistämistä edistävän moniala palvelun koordinaattori??? Ei hyvänen aika!
-Juha Soininen "aluevastaava", niin härskiä ettei voi edes kommentoida...
-Minna Selkomaa koulutoimen projektipäällikkö, hienosti opettajan ammatista tohtorin koulutusta vaativaan tehtävään!
-Kati Hynninen
Pieni vinkki varkauden nuorisolle. Ei täällä kannata hakea hyviä arvosanoja ja raataa yliopistossa vuosikymmentä vaan pyrkiä kunnanhallitukseen niin vain taivas on rajana. - eipaskatyypeille
Just tän tyypin takia en kokoomusta äänestä, epärehellinen tyyppi. Kepulla siis. Moni muukin on samaa mieltä, kokoomuksen mustis.
- Anonyymi
Rothströmin puuhat olisivat oltava julkisia kun luottamustehtävissä toimii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569