.. se se oikea sivupersoona Savosta on palannut. Ovatko kaverini H-X ja Asus vielä täällä?
Täten ilmoitettakoon, että..
2
124
Vastaukset
Tervetuloa takaisin. Ollaankin kaivattu ;) Kyllä. Minä ja Asus, nykyään Askonakin tunnettu.
Asko on kyllä ristinyt sinut ihan minuksi, ei miksikään sivupersoonaksi.
Missä piiloilit? Täältä toki joutaa olla pois vaikka muutaman vuoden. Mikään ei muutu. Asko väittää vääriä mittoja keskikooksi ja minä kärsivällisesti oion häntä. On aika kovaoppinen ihminen. Mutta kun olen tämän homman ottanut, on se vietävä maaliin.
Vieläkö toimit kansankynttilänä ja yksi hyvin tärkeä kysymys kuuluu näin: Jos saisit valita, tai siis olisi pakko valita, niin mikä olisi valintasi? Antaa miehelle suihin, ottaa suihin, vetää miestä perseeseen tai antaa miehen vetää sinua. Tämä ei tarkoita, että epäilisin sinun noista mitään tehneen :D
Muistan sinun joskus arponeen näiden yo. asioiden parissa ja vastauksestasi riippuu, oletko aito Savon sivupersoona, vai jonkun mielikuvituksen tuote.Sivupersoona vetäytyi kuoreensa, vai kuis?
Rohkeasti vaan postia. Mukava olis lukea muutakin, kuin tuon yhden, tietyn minimunatollon purkauksia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467