Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HVVÄT KOTKALAISET

EntinenJorma

Olen jo monta vuotta ollut valtuutettuna saamatta mitään aikaan. Oma teemani on vastustaa kaikkea ja olla yhteistyössä kaikkien kanssa jotka eivät ole omia mielipiteitä vastaan.
Äänestytän viimekädessä kaikkia ehdotuksia vastaan ja häviän ne 100-0, mutta saan nimeni lehteen. Tiedän sen tuloksen muuten jo etukäteen.

Vaalit on lähellä ja pyydän , että että yhdytte monivuotisen uhrautumiseni puolesetanne sekä yhdytte vaatimukseeni siirtää Hallan silta Tiutisen ja Pirkköyrin välille , jotta voin jatkossakin hoitaa kotkalaisten asioita yhtä menestykkäästi.

T. Teidän puolueloikkari ilman vakaumusta

12

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1täti

      Kauheasti kirjoitusvirheitä!
      Parempi uskaltava oman tiensä kulkija -poliitikko kuin lammaspoliitikko.
      Sitä paitsi olen samaa mieltä hänen kanssaan useasta asiasta.

      • SensuuriIskee

        Kerronpa Teille juorun. Merivirta mainostaa Ylen paikallisissa SuomenUutisiaPS vaikka on KEPU. Kuvaa ei vaan valitettavasti saa tänne laittaa.


      • VeskanPlokista

        Ettei olisi peräti kestotilaaja, vanhasta muistista.


      • TombanKeittiö

        Hyvä asjallinen alotus!! Luetavaa hyväsä alotuksesa :D


    • 325235252

      Kuulostaa mielosen ripuleilta.

      • 11111111

        Nää turhimoiden poistot on todella turhii, hei gamoon kaikkieen etu.


      • 22233322

        Nää poliitiko on niitä jotka todella valetelee. KYLMÄ TOTUUS jorma.


    • KiitosÄänestäjät

      Kaupungintalolla saa hyvää ilmaista kahvia ja kokouspalkkiot.

    • Anonyymi

      Olin töissä kaupungintalolla, minulla oli parkkiruutu kaupungintalon takana, sain sen kun nautin kahvia ja pullaa veronmaksajien siivellä, Minulla on vene, sen nimi on vastavirtsa.

    • Anonyymi

      Valtuutettu lupasi pistää aikoinaan vauhtia kuntoradan purunlevitykseen.
      Mutta siellä ne lahjoitetut purukasat makasivat parkkialueen lähistöllä vuosikaudet.
      Luotto muutamaan hopeakettuun katosi saman tien.

    • Anonyymi

      Julkisuus humalluttaa joitain ihmisiä. Kymiläinen maalaishidalgo Don Quijote, päätti lähteä kaupungintalolle taistelemaan muita vastaan pitämällä omasta äänestään.

      Vertaus esikuvaan
      Don Quijote, lämminsydäminen ja herkkä herrasmies, on selvästi hourupäinen useimpien ihmisten mielestä, ja hän herättää heissä ihmetystä ja hilpeyttä.

      Myös miehen ulkonäkö hämmästyttää: hän on luiseva ja kasvoiltaan laiha, ja hänen poskensa ovat välillä niin kuopalla, että ”niiden sisäpinnat suutelevat toisiaan”.

      Hän luulee tavallisia majataloja lumotuiksi linnoiksi, lampaita kääpiöiksi ja talonpoikaistyttöjä kauniiksi prinsessoiksi.
      Hän taistelee jättiläisiksi luulemiaan tuulimyllyjä vastaan ja kuvittelee, että naapurissa asuva maalaistyttö on Dulcinea Tobosolainen, kaunis neitsyt,

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe