Voiko ateistia kasvattaa hyväksi ihmiseksi?

Kuvottavainho

Ei voi heidän asenteensa vuoksi.
Ateisti ihminen on toiselle susi, he elävät pimeyden ytimessä.
Ateistista maailmaa vaivaa parantumaton pahuuden rutto ja avoimesti maailmaa tarkkaileva ihminen(kristitty) päätyy pelkästään kuvottavaan ihhoon.

14

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knark5

Kun edes osaisit hävetä...

• yrjölahesta

Nyt alat kuule pitää jo sen läpes kiinni tai järjestän sulle eston palstalle,valitse jo saatana kerrakin oikein

• Toistolias

Nolojen juttujen etsiminen on vaikeaa etsiä koska ehkä olet myös niiden mielestä...?
      Niiden juttujen. Mitkä ovat jutut tässä? Haluatko kertoa minullekkin mitä kannabista poltan?

• Kuvottavainho

Mieleni on ihana imuri, Amen. Älä arvostele imurini kanssa temiä juttuja.

• Kuvottavainho

Luterilaista ei voi, kun nuuskivat vaan niitä KIVEKSIÄÄN.

mINÄ olen Kristitty nimim.Kuvottavainho, Helluntalainen

• wind-

Nuukista alapään asioista voi siirtyä myös niin halutessaan korkeammille foorumeille, missä on oikeat väri -ja saundikoodit.

Muistakaa kaikki ateistit. Teillä on samat potentiaalit kuin kaikilla muillakin ihmisillä.

• kysympä.vaan

Onko ihmisarvoinen elämä enää mahdollista ihmiselle jonka mieli on yhtä pahasti uskonnon saastuttama kuin aloittajalla?

• 12___13

huomaa sen nimimerkkivalinta:
        - ei ole sattuma että mielessä hurisee moinen asia

• uskonyleväkauneus

Voiko uskova olla älykäs ja humaani ihminen, joka ei solvaa ja tuomitse toisia, eikä kerro väärää todistusta lähimmäisestä? Voiko uskova olla avarakatseinen ja suvaitseva ihminen, joka kohtelee muita ihmisiä vertaisenaan ja kunnioittavasti, eikä ylimielisen halveksivasti? Voiko uskova olla rehellinen ihminen, joka ei jatkuvasti levittele vastenmielisiä ja typeriä valheita?

Kai se on mahdollista. Enpä ole moista ihmeolentoa vielä tavannut.

• se.johtuu.tästä

Ei voi, koska uskovaisten älykkyys on yhtä olematon kuin heidän Jumalansakin.

• korkki.kiinni

Voisiko uskovasta kasvattaa muun alkoholistin? Ei voisi.

• bad.boy

Mielestäni uskovasta voisi hyvin tulla Alkoholisti. Sitähän tarkoitit? Sehän on vain addiktin korvaaminen toisella addiktilla.

• bad.boy kirjoitti:

Mielestäni uskovasta voisi hyvin tulla Alkoholisti. Sitähän tarkoitit? Sehän on vain addiktin korvaaminen toisella addiktilla.

Monikin uskovainen on alkoholisti. Kuten myös moni alkoholisti on uskovainen.

Mutta johtuuko alkoholismi uskovaisuudesta vai uskovaisuus alkoholista?

• EvLut2

"avoimesti maailmaa tarkkaileva ihminen"

Pohjoismainen hyvinvointi, voi voi. Ruotsissa ollaan huolissaan Suomen moraalista. Annetaanko Suomen lainkuuliaisille ihmisille oikeus tehdä mitä huvittaa? Eikö tarvitse enään kuunnella lähimmäisiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe