Tulkintaa unelle?

outouni

Tiedättekö sen hetken aamulla, kun olette jo vähän heränneet, mutta kuitenkin vielä unessa. No omani lähti niin, että jo eilen nukkumaan mennessä olin vähän peloissani ja päätin nukkua valot päällä. Tänä aamuna sitten juuri tuossa "kohta heräät" vaiheessa näin unta, että olin nukkumassa kotipaikkani olohuoneen sohvalla ja mies siinä vieressä. Mies valvoi ja antoi minun nukkua. Taisi lukea jotain kirjaa/lehtistä siinä samalla. Juttelikin jotain, mutten muista mitä. Sitten sanoi, että "kello soi kohta, joten minun on mentävä", yritin vielä estää häntä lähtemästä, sen verta turvalliselta tuntui siinä ja hän jatkoi vielä että "nähdään taas huomenaamuna". Sitten heräsin kellon pärinään.

2

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkapoikatässä

'nukkumaan mennessä olin vähän peloissani' kannattaa pysähtyä jo siihen, miksi olit peloissasi?

Oliko tuo mies tuntematon vai tuttu, oma mies.. siinä on myös avain unesi ymmärtämiseen. Ellei sinulla ole miestä, silloin tuo 'mies' kuvasi sinun maskuliinista puoltasi, sitä vahvaa osaa sinussa, joka ei ole peloissaan. Anna sen vahvan osan sinussa tulla omaksi vahvuudeksesi, sinusta tulee silloin ehjempi, kokonaisempi...

• Anonyymi

Olen toistuvasti nähnyt ahdistavaa unta ensimmäisen autoni (90-luvulla) katsastuksista. Viime yönä oli taas leimalle mentävä ja katsastusmieheksi sattui häijyn oloinen wanhan liiton jermu. Erinäistä jupinaa kuului, huomautuksia tuli mutta loppujen lopuksi leima tuli taas vuodeksi.
      Todellisuudessa sen auton katsastukset hyväksyttiin aina ekalla, seuraava oli pahempi, kerran tuli jopa ajokieltoa...
      Mulle on jäänyt joku trauma katsastuksista varmaan mieleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe