Tiedättekö sen hetken aamulla, kun olette jo vähän heränneet, mutta kuitenkin vielä unessa. No omani lähti niin, että jo eilen nukkumaan mennessä olin vähän peloissani ja päätin nukkua valot päällä. Tänä aamuna sitten juuri tuossa "kohta heräät" vaiheessa näin unta, että olin nukkumassa kotipaikkani olohuoneen sohvalla ja mies siinä vieressä. Mies valvoi ja antoi minun nukkua. Taisi lukea jotain kirjaa/lehtistä siinä samalla. Juttelikin jotain, mutten muista mitä. Sitten sanoi, että "kello soi kohta, joten minun on mentävä", yritin vielä estää häntä lähtemästä, sen verta turvalliselta tuntui siinä ja hän jatkoi vielä että "nähdään taas huomenaamuna". Sitten heräsin kellon pärinään.
Tulkintaa unelle?
2
351
Vastaukset
- Pekkapoikatässä
'nukkumaan mennessä olin vähän peloissani' kannattaa pysähtyä jo siihen, miksi olit peloissasi?
Oliko tuo mies tuntematon vai tuttu, oma mies.. siinä on myös avain unesi ymmärtämiseen. Ellei sinulla ole miestä, silloin tuo 'mies' kuvasi sinun maskuliinista puoltasi, sitä vahvaa osaa sinussa, joka ei ole peloissaan. Anna sen vahvan osan sinussa tulla omaksi vahvuudeksesi, sinusta tulee silloin ehjempi, kokonaisempi... - Anonyymi
Olen toistuvasti nähnyt ahdistavaa unta ensimmäisen autoni (90-luvulla) katsastuksista. Viime yönä oli taas leimalle mentävä ja katsastusmieheksi sattui häijyn oloinen wanhan liiton jermu. Erinäistä jupinaa kuului, huomautuksia tuli mutta loppujen lopuksi leima tuli taas vuodeksi.
Todellisuudessa sen auton katsastukset hyväksyttiin aina ekalla, seuraava oli pahempi, kerran tuli jopa ajokieltoa...
Mulle on jäänyt joku trauma katsastuksista varmaan mieleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524387S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114209Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140