Ei hän edes käy täällä. Hänellä oma sosiaalinen elämä ja saa luvan olla siellä oma täydellinen herrasmies itsensä.
Ei hän mies ole täällä
13
491
Vastaukset
- Ettämitäh
Yritätkö sanoa että miehellä joka on täällä ei ole joko sosiaalista elämää tai että herrasmiehet eivät voisi olla läsnä?
- Niinnäinnoin
En niin tarkoittanut. Kirjoitin hänestä ja olen päätynyt siihen tulokseen, että hän ei ole täällä. Monet tunnisteelliset aloitukset olen hänestä kirjoittanut ja ei yhtään omittua vastausta ole kertaakaan tullut. Joko hän ei ole täällä tai kirjoittaa tahalleen väärin tietäen minut kuitenkin kirjoittajaksi.
Kenestä puhut ? Missä paikassa näette tai olite nähty ? Jotain tunnisteita.
- Niinnäinnoin
Ei ole sinulle ja sitä varmaankin hait kysymyksilläsi takaa.
- OnnSeSelllasta
Voi hitsin paikka. Toivotaan että kohtaat hänet vielä ja saatte aikaan jotakin kivaa ja mukavaa jonka voitte jakaa ja nauttia :)
- eiaikaatällaiseenhänellä
Ei hänkään. Hän viettää aikaansa palatsissaan prinsessojensa kanssa, tähtitaivaan loistossa.
Ap. eli aloittaja, miksi tätä sivua pitäisi seurata 24h per vrk?
Miksi tätä sivua YLIPÄÄNSÄ pitäisi seurata joka päivä
eikö IHMISIIN voi olla suoraan (sähköpostilla, puhelimitse, kasvokkain)
yhteydessä, jos HEIHIN ON HYVIN TÄRKEÄÄ SAADA KOKO AJAN YHTEYS!- narikkaan
Kuule tuota tässä miettisin minäkin. Mutta ajattelu, miettiminen, se on niin perkeleellisen yliarvostettua. Niin että enpä mieti. Enää. Pääsee helpommalla!
- enmaltaodottaa
Minä luen ainakin sinun mielenkiintoisia aloituksia. Kamalaa, jos joku vilahtaisi ohi.
enmaltaodottaa kirjoitti:
Minä luen ainakin sinun mielenkiintoisia aloituksia. Kamalaa, jos joku vilahtaisi ohi.
Minun "aloituksiani"? Kettuiletko?
Kun minä en tänne mitään aloituksia tee.
Mutta oma on häpeäsi, jos uskot YHDENKÄÄN ALOITUKSEN OLEVAN MINULTA. (Saan keskusteltua aivan tarpeellisen määrän kommentoimalla muiden ALOITUKSIA.)
Jos haluat keskustella kanssani NAINEN tai MIES, tunnistit minut varmuudella, ja sinulla on yhteystietoni, niin otapa yhteyttä.- millainenihminenolet
Usko johonkin antaa toivoa. Haluatko viedä minulta kaiken toivon?
- heikkonaherrasmiehiin
Mä satun tietämään yhden miehen, joka ei ole herrasmies edes fantasioissaan. Siis ei irl ei missään. Kuvittelee olevansa kovakin naistenmies. :D Mutta onhan niitä muunlaisiakin. Ne on aina niin ilo silmälle ja korvalle ja muutenkin. Viimeksi tänään näin sellaisen herrasmiehen ja oli ilo myös keskustella kanssaan. Hän tummahiuksinen, kohtelias, hymyilevä ja miellyttävä mies. Ai että! Hyvää mieltä koko päiväksi tuosta kohtaamisesta. :)
- voihantäälläolla
Mies joka voi olla hän, jota etsit.
Ei ole prinsessoja ja ehkä sosiaalinen
Elämä on puutteellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627