Ongelmia 7 kanssa kopioinnissa.

Jartsu1976

Voisko joku auttaa ongelmassa, kun en pysty kopioimaan ulkoiselta asemalta tai edes muisti tikulta kumpaankaan suuntaan mitään, ja nyt lisäksi ongelma, kun en edes sisäisellä asemalla pysty siirtämään tiedostoja toiseen kansioon! Herjaa että "Resurssien hallinta lakkasi toimimasta" Olen kuitenki touhunnu tietokoneiden kans 80286 ajoista lähtien, mut nyt ei jaksa enää tapella "mikki softa":n kans. Olen lukenu ja tehny monia kikkoja netin ohjeiden mukaan, mut ei auta. Onko "Mikki softa" tehny jonku "Pressasa" kans jotaa sopimuksii, vai miks seiska ei enää meinaa toimii??? Isälläni sama ongelma samanlaises konees, kun hommattu samaa aikaa.

5

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tietokone ehjä? Viallinen kiintolevy ainakin tekee tuollaista.

    • nbtfrde4

      Gloonaamalla kai saa samanlaisen HD:n. Silloin, ilmeisesti pitää ottaa HD pois ja jos itse ei osaa niin tietokone korjaajat osaa tehdän siitä täydellisen kopian.
      Itselläni on siihen tarkoitettu "Dual baydocking station" jonka ostin netiltä 3 vuotta sitten. Gloonamisen jälkeen Linuxen levytyön avulla sitten jatkoin ongeman ratkaisua on onnistuin....

    • päivitykset_rikkoneet

      Viimeaikaiset päivitykset ovat rikkoneet seiskan. MS ei enää paljoa tuhlaa resursseja vistan ja seiskan päivitysten laadunvalvontaan, ja sieltä tulee aina vain bugisempia päivityksiä. Tiedostojen kopioinnit joutuu tekemään komentoriviltä copy- tai xcopy komennoilla.

      • liinushörhö

        Vistaanhan ei ole tullut päivityksiä vuoteen ja sen tuki muutenkin loppuu pian tänä vuonna.

        Itselläni muistitikku oli alustettu toisella käyttiksellä MS-DOS-formaattiin ja seiska ei suostunut kopioimaan mitään sille - luki kyllä, mutta muuta ei sitten ei.


    • montavaihtoehtoa

      Ei minulla vaan ole mitään ongelmia seiskassa.

      Tapahtuuko ongelma myös hiirellä raahatessa vai pelkästään kun valitsee hiiren oikean valikon kautta? Voi olla menussa joku viallinen ohjelma, esim FileMenu Tools ohjelman päivittäminen uuteen maksulliseen kokeiluversion aiheutti saman, korjautui kun palautti vanhemman ilmaisen version.

      Voi kekeilla tehdä palautuksen, etsiä syytä Tapahtumien valvonnasta, poistaa viimeisiä ohjelmia tai päivityksiä tai korjata jollain ohjelmalla, esim mikkisoftan FixIt.

      Tämäkin komentokehoitteessa voi auttaa.
      sfc /scannow command (System File Checker) scans the integrity of all protected Windows 7 system files and replaces incorrect corrupted, changed/modified, or damaged versions with the correct versions if possible.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe