Vain tyhmät äänestää ja hyväksyvät jo äänestystilanteessa tulevansa petetyksi ja kusetetuksi. Äänestäminen on "kansalaisvelvollisuus" Tuo on täyttä potaskaa.
Ne jotka saavat kierosta politiikasta leipänsä, vinkuvat äänestäjien perään.
Järkevä ja fiksu kansalainen jättää äänestämättä ja osoittaa sillä mielipiteensä, että tässä maassa menee kaikki päin peppua. Maassamme vallitsee poliittinen diktatuuri, ei demokratia. Poliitikkoja varten tulee säätää laki, jonka pohjalta voidaan tuomita poliitikkoja petoksesta ja valheista vankeuteen ja korvauksiin aiheuttamastaan vahingosta.
Tässä maassa poliitikot hallitsevat valheilla ja petoksilla. JA TYHMÄ KANSA USKOO
Ole järkevä ja näytä näille äänestyksille peppua. Se on ainoa järkevä tapa saada tämän maan asiat kuntoon.
SUOMI KUNTOON ALKAA ÄÄNESTÄMÄTTÖMYYDELLÄ !
Kuntavaalit aivan täyttä skeidaa. Vain tyhmät äänestää, näin on !!
Vain tyhmät äänestää
1
147
Vastaukset
- Nukkuviin
Suurimmalla todennäköisyydellä äänestysaktiivisuuteni katkeaa kolmen vuosikymmenen jälkeen tänä vuonna.
Olihan sitä kaikennäköistä. Puolueita laidasta laitaan. Lopuksi paljastunut, että tuli vuosikymmenten saatossa äänestäneeksi selkäänpuukottajia, oman edun tavoittelijoita, suoranaisia valehtelijoita ja takinkääntäjiä.
Katson aiheuttaneeni kansakunnalle enemmän vahinkoa kuin hyötyä, joten eiköhän tämä sitten ollut tässä.
Sitäpaitsi ei tarvitse enään valehdella pankissa. Sielähän säännöllisesti tivataan poliittisesta aktiivisuudesta, muttei tarkkaan asiakkaalle määritellä, että mitä sillä tarkoitetaan.
Jos pankit haluavat poliittista sitoutumattomuutta hyvän asiakkaan määritelmäksi niin mikä ettei. Ei silmäkään rävähdä kun jätän äänestämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828