huono homma nämä vertailut

tässämiettimistä

tori.fi näitä mainostelee ja samalla luulee että yksityiset tykkää semmosesta.
ei ne tykkää kun joka ilmotuksen kohdalla tulee mainos halvemmasta.

pistäkää ne hintavertailut pois sieltä sivuiltanne ja teitä kunnioittavat yksityiset
kiittää.

ei oo kato helppo omaansa myydä kun aina pitäs laskee hintaa jonkun kyrvän
takia joka mainostelee omaansa.
kun ei ole kyrvällä pokkaa myydä tunkematta joka paikkaan vertailumainoksiaan.

tori.fi pitäisi olla yksityisten kauppapaikka eikä firmoilla sinne mitään asiaa.
jokainen saisi itse tonkia kykynsä mukaan mitä netistä haluaa, reilua se!

9

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieluummin_uusi

      Minä näin tänään torissa pari vuotta käytössä olleen potkupyörän, ja sen hinta oli ihan sama kuin uuden. Eli kyllä kannattaa vertailla.

    • torinkäyttäjä1

      Joopajoo. Sinä apina kun et ymmärtänyt mitä tarkoitin.

      Jos tori.fi aikoo jatkossakin pitää yksityisten myyntipaikkana sivustonsa, niin
      kannattaisi siivota vittuun nuo hintavertailuhommat.
      Se on jokaisen yksityisasia millä hinnalla omansa myy, se on kaupan idea!
      Onpa yksinkertaista porukkaa.
      Minkä takia oikeat firmat hyörii torissa kun sen pitäisi olla yksityisten kauppapaikka?
      eli ei kannata vertailla.
      tunkevat vertailuaan ja mainoksensa joka perkeleen ilmoitukseen.

      menisivät omille sivuilleen!

    • torinkäyttäjä1

      tuollaisia jotka kieltävät ihmisten välisen yksityiskaupan, pitäisi vetää suoraan pataan.
      missä on enää kohta paikkoja missä yksityiset saavat rauhassa myydä tavaroitaan ettei
      joku saatanan firma tule mainostamaan jumalauta yksityisten kohteisiin että "katsopas mitä meillä on kaupan".

      pitääpä tässä sitten alkaa mustamaalaamaan heidän tuotteitaan täytyy oikein aloittaa jostain..olisko vaikka verkkokauppa?
      minäpä menen sinne mainostelemaan omia tavaroitani että "täältä saa halvemmalla".

      onko se sitten reilua kumminkaan puolin?

      tulen tästä asiasta torille vielä ilmoittamaan.

      firmoilla on varaa pitää omat sivustonsa, yksityisillä ei ole niitä eikä tarvitsekaan.
      siinä ei ole mitään kusetusta että yksityinen katsoo itse omat arvonsa omille
      tavaroilleen. tori.fi ei toimi reilusti.

    • asiallepitäisitehdä

      Miettikääs nyt:

      Sinulla on atk firma pystyssä ja sinä tulet toriin jokaisen yksityisen kohteeseen hehkuttamaan mainoksella " KATSO MISTÄ SAAT HALVEMMALLA"

      mitä siitä seuraa? Yksityisellä menee kaupat puihin.

      Onko kaupankäynti sitten epäreilua, jos yksityisen kohteessa ei mainosteta hintavertailua?
      Ei missään nimessä.

      Emmehän mekään mene taitonettiin tai verkkokauppa.comiin liimailemaan tuotteisiin mainoksia että " OSTAKAA MUUALTA, VERRATKAA HINTOJA".

      Jumalauta, oikeat puljut tulee toriin pilaamaan yksityisten kaupankäyntiä.
      Ihan selvä asia.

      Mainostakaa omilla sivuillanne, onko pakko tunkea sinne missä yksityiset käyvät kauppaa käytetyillä tavaroilla?
      Aion tehdä jatkossa tori.fi asiasta lisää palautetta.

      Löydätkö esim. mistään oikeasta liikkeestä samanlaisia mainoksia tuotteiden kyljestä " KATSO MISTÄ SAAT HALVEMMALLA, VERTAILE HINTOJA" ?

      Jos homma kerta on reilua mielestänne, niin pistäkää ne hintavertailumainokset sitten sinne teidänkin hyllyille rohkeesti vaan.

      Sitten ymmärrätte onko se oikeasti niin hauskaa.
      Sinne vaan digikameroiden, tietokoneiden, pelikonsolien hyllyille mainostarrat " TÄSTÄ LÖYDÄT MUUT MYYJÄT, KATSO MISTÄ KANNATTAA OSTAA".


      Miksette osaa myydä omilla sivuillanne ?

    • missämainostaa

      Kyllä asia on aina ollut niin, että OMA ALOITTEISUUTTA VAADITAAN!

      ei homma niin pelaa että paskat housussa tungetaan joka nettisivustolle mainostamaan .

      Kohta kusette omille nilkoillenne kun joku keksii vastakeinon. mitäs sitten itkette kun omat
      roinanne ei enää mene kaupaksi. Sehän on teidän mielestä oikein että teiltä pitää ostaa, muilta ei.
      Tekö olette määräämään mihin hintoihin yksityinen saa käytettyjä tavaroitaan myydä?
      ette te ole.
      Se on kaikkien yksityisasia.
      Siinä ei ole mitään väärää, vaan siinä on sama periaate kuten teillä yrittäjilläkin,
      yrittämättä ei homma pelaa.
      Mutta ei mekään tulla teidän lafkan eteen heiluttamaan kylttiä " VERTAILKAA HINTOJA, KATSOKAA HINNAT MISTÄ SAAT HALVEMMALLA"

      Nyt kannattaisi miettiä vähän.

      ei kenenkään normaalin yksityisen myyjän tarvitse olla perillä teidän hinnoistanne.
      Arvoa ei aina voida määritellä eikä se ole aina niin yksinkertaista.

      Käytetyllä voi olla monasti enemmän arvoa kuin uudella.

    • hahhaahahahhaha

      Bisnes on bisnes ja mooses on mooses.
      Mielummin ostan uuden kuin jonkun hikisen käytetyn, varsinkin jos hinta on sama.
      Sinä et oikein tunnu tajuavan kaupankäynnistä yhtään mitään...
      Täällä vaan itket sitä kun et saa omia romujasi myytyä uuden hinnalla =)

    • PataankoKerjäätPelle

      no hahahaha itselles. kyllä MINÄ tajuan mutta sinä ET. hahahaha.

      Sinä et tunnu edes ymmärtävän lukemaasi VITUN PELLE hahaha.
      sanoin edellä että MYYKÄÄ OMILLA SIVUILLANNE ÄLKÄÄKÄ MAINOSTAKO
      SIELLÄ TORISSA NIITÄ ROMUJANNE. MENIKÖ NYT PERILLE?

      Minä en itke mitään, laita numerosi niin katsotaan kuka itkee ja miten?
      just päivitin ilmoitukseni toriin ja aina käy kauppa, jatka vaan narinaasi
      ja isottele mitenpäin huvittaa, pian muutkin huomaavat että teidän firmojen
      on aika siirtyä torista helvettiin tai sitten aletaan mainostamaan teidän
      paskaromujanne pitkin nettipalstoja ja se ei tiedä hyvää?

      kerro vaan mikä lafka sulla on niin alan heti hommiin?

      taitaa vituttaa itseäsi kun ihmiset ostaa mieluummin hyvää käytettyä halvemmalla
      kuin sinulta urpolta joka sitä ylihintaa pyytelet?
      minä en uuden hintaa pyydä joten etpä mahda mitään toimilleni.

      maksa sinä verot , minä trokaan.

    • verotonttrokaaja

      "Mielummin ostan uuden kuin jonkun hikisen käytetyn, varsinkin jos hinta on sama.
      Sinä et oikein tunnu tajuavan kaupankäynnistä yhtään mitään...
      "


      on siinä vittu järjenjättiläinen.
      kuka on väittänyt että käytettyä myydään uuden hinnalla???
      kukahan se ei nyt tajua, minä vai sinä?
      vittu sä olet pelle. kukahan lutka sutkin on lattiaan tipauttanut ?
      säälin.
      älä lisäänny

    • evästeet

      Minulle tulee taas jatkuvasti mainoksia Wish.comin sivuita, johtuen siitä että että olen käynyt niiden sivuilla paljon. Mainoksia saat todennäköisesti siksi kun olet vieraillut itse hintavertailussa. Kone kun tallentaa evästeitä ja mainokset valikoituvat kiinnostuksen mukaan. Mutta nou hätä.. ne eivät näy ostajaehdokkaiden sivuilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2774
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2614
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1825
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1729
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1703
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1242
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1057
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      64
      1050
    Aihe