En kysy viestillä. En jaksa.
Saitko kirjeen
11
581
Vastaukset
Mikä kirje..............
<3- SeSuudelminSuljettu
Se kirje jonka yksisarvinen kuskasi savupiipun kautta siihen grogipöydälle
- umppautuja
Oliko se sealed with a kiss? Koska jos ei ollut, en huoli sitä.
- hoohooohoo
Aikoinaan kirjoittelin kirjeitä yhdelle miehelle ja usein kirjoitin kuoren taakse Sealed with a kiss. Enää hän ei kirjeitäni huoli, enkä tiedä mitä hänelle enää kirjoittaisinkaan. Joskus vain tulee ikävä menneitä.
- Aloittajalta
Minäki ehkä johonki kirjeistäni tuon kyseisen lauseen kirjoitin. Minä en niinkään kaipaa menneitä, kaipaan sitä miestä. Jolle kirjoitin.
- eiolenäkynyt
Mikä kirje?
- Kirjoittajalta
No rakkauskirje. Mikäpä muukaan. A4 kokoinen. Molemmille puolille maailman runouden päivän kunniaksi kirjoitin ja runoilinkin 😆
Osoite on vähän niin ja näin. Mutta oon siihen osoitteeseen ennenki kirjoittanut. Toivottavasti saa kirjeen.
- Eioletullut
Et kai luottanut postiin noin tärkeää kirjettä, itse tuden laatikkoon ensikerralla.
- Kirjeidenkirjoittajalta
No enpä tuota lähe parinsadan kilsan päähän laatikkoon viemään. Laatikkokin ois hakusessa, enkä kehtais tunkeilla nurkillaan.
Vaikka joo. Jos rehellinen oon. Kyllä minä sinne halutessani löytäisin. Aika lähellä talvella ajelin. Mutta en minä todella tunkeile, tuo kirjekin on jo hieman tunkeilua tässä tilanteessa.
Eikä se kirje kotiosoitteeseen ole menossa. Ihan sen tunkeilemattomuuden takia.
En ole saanut mitään kirjettä.
Ei minulle kukaan mitään kirjeitä lähettelekään.
Miehet, jotka tunnen (sukulaiset ja tuttavat)
asioivat e-mailin kautta.
T. Ei-ap. eli aloituksia tekemätön,
kuten nimimerkkikin kertoo
P.S. Kysy nyt vain ap. yksityisviestillä kaipaamaltasi mieheltä tai naiselta, saiko hän kirjeesi, niin saat varmemman vastauksen.- Meehoitoon
Hei miksi sekoilet joka ketjuun. Ei kaikki koske sua eikä sun neuvoja kaivata. Hae apua, olet pahasti sekaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574