Antaako milfit tai teinit?

Kullifakker

Antaako milfit tai teinit kokemattomalle 16v-pikkupojalle. Kiinnostais tietää.

17

1521

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgthjtyj

      Oot alaikäinen, joten mene kotiisi kasvamaan.

    • slerbaleisson

      antaa ne....ainakin nuoremmat on helppoja...itsekkin teininä painelin useampia kylän likkoja

    • Heppinen

      Onhan noita kokemuksia kummistakin. Parasta on kuitenkin tollanen 40 kuosissa oleva milffi. Pikkuritsoilta saa kyllä helpommin.

    • Jopekka

      Milfit on pääsääntöisesti varattuja, siis sellaiset paremmannäköiset. Monilla pareilla on kuitenkin noita kolmansia pyöriä ja siinä käy myös nuoremmat kaverit. Mä olen käynyt panemassa useamman parin kolmantena ja kun siihen tottuu, niin ei se ole yhtään pöllömpää. Kantsii kokeilla.

      • Blerb

        Sama juttu. Nuorena tuli käytyä yhden vähän vanhemman pariskunnan kanssa kolmantena monta kertaa. Ensialkuu vähän ujostutti ja varsinkin miehen imeminen tuntui ensin nololle. Tajusin kuitenkin nopeasti että kiva leikkihän se sekin oli siinä missä muutkin puuhat.


    • JortikkaJope

      Kyllä ne kummatkin antaa, mutta Milfit on paraita, joten niitä siis ja teineistä viis.

      • cuccuu

        Jepulis joopa. Sellainen varattu joka haluaa kolmannen pyörän töuhuihinsa, on best.


      • Nuarmiästäss

        Rouvat on hyviä. Saa painaa paljaalla. Eivät tule raskaaksi ja jos tulevat, oma mies on syyllinen. Sen ptuinen se.


    • rvasex

      no, voisinantaakin, jos kauniisti pyydettäis

    • KolmenKati

      Mä oon 44v. hoikka nainen. Annan kyllä kohteliaille ja siisteille kundeille. Ei juuri muita vaatimuksia. Ai niin... olen varattu, mutta älkää antako sen häiritä.

      • Moikka Kati
        Kyllä muakin kiinnostaisi tavata sut =) Missäpäin asut..? Onkos lomat vielä edessäpäin..?


      • Inttimiesrovaniemi

        Muakin kiinnostais!! Rovaniemellä olen.


    • Tiina-61

      Kyllä nuoremmat ja timmi kroppaiset miehet ovat ihania rakastajia . Mäkin katselen aina sillä silmällä nuoria miehiä josko joku olis kiinnostunut vanhemmasta ja hyvin säilyneestä rouvasta . Omalta ukoltani saan harvoin , niin on pakko hakea nautintoa muualta .

      • InttikundiRovaniemi

        Mistäs päin olet?


    • oihiu

      Jos pelkkää panoa etsit, niin 40-50 v. rouva on paras. Niillä ei oleturhia estoja, ja osaavat.

    • 5ggyy7

      Oletko ajatellut että kotoa saattaa löytyä se paras milf, joka antaa? Minä ainakin suosittelen, äidiltä olen saanut ne parhaat kyydit.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe