siksi tää venkoilu... Harmi ettet ymmärrä sitä. Vaikka ei mun elämä kyllä siihen kaadu. Vituttaa silti, en voi sille mitään. Parhaani oon tehnyt kuitenkin...
Sua mä vaan rakastan,
6
395
Vastaukset
- gulassit.rinnuksilla
Jos hän kuitenkin ymmärtää ja ei aio tehdä asialle mitään, niin mitä siitä seuraa? Jatkat samaan tyyliin ja käyt hänen kimppuunsa ziljoonalla eri tavalla? Eikö tuollaista energiaa kannattaisi suunnata johonkin muuhun?
"ei aio tehdä asialle mitään, niin mitä siitä seuraa..."
Aika vaikea on ihmisen "tehdä asialle mitään" siis edes jutella, jos ei tiedä kuka on kyseessä.
Jos on sellainen tilanne kuin minulla, että on neutraalisti jutellut useamman henkilön kanssa vuoden parin ajan, on vaikea erottaa,
onko siellä JUTUSTELUN takana jotain muutakin.- ppp---
Rehellinen vastaus: ihastun toiseen... Eikä se varmaan ole niin kaukana edes enää. Itsesuojelua. En luota enää miehiin tai niiden lupauksiin. Kiitos myös hänen*!!!
ppp--- kirjoitti:
Rehellinen vastaus: ihastun toiseen... Eikä se varmaan ole niin kaukana edes enää. Itsesuojelua. En luota enää miehiin tai niiden lupauksiin. Kiitos myös hänen*!!!
Miehiä on niin monenlaisia hyvä nimimerkki "ppp---".
Kaikki eivät ole kuin yhdestä puusta,
kuten eivät naisetkaan.
T: Tumma nainen
Ketä rakastat? (Nimimerkkisi ei yhdisty NYT aivoissani mihinkään.)
Tarvitsetko lausetta, tai sopiiko sinun tilanteeseesi mitenkään lause:
"Rakasta minua eniten, kun ansaitsen sitä vähiten."Millä tavalla sinä nyt olet "venkoillut"?
Mistä muuten tuo nimimerkki "ppp"?
_Hiivaplasmidista?
-Tietokonepelistä?
-Elektronisesta osasta?
-Huumeesta?
T: Tumma nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554