Ilves voittaa tämän vuoden Suomen Mestaruuden!
Nyt jo Ilves on osoittanut olevansa parempi kuin Tappara joka johtaa koko liigaa. Ilves Suomen Mestari 2017!
Ilves voittaa Suomen Mestaruuden
2
165
Vastaukset
- JyväskyläJyrää
No ei todellakaan voita! :D Ipalaisten toiveuni!
Sinänsä on käsittämätöntä, että Ilves on viime vuosikymmenistä toiseen onnistunut olemaan liigan selkein luuserijengi.
Tampere on kuitenkin Suomen toiseksi isoin kaupunki. Lajia harrastavien määrä sen myötä huomattava, ja koko pirkanmaan talousalue käytettävissä mistä budjetti raapustaa. Mutta ei - ainainen häviäjä!
Tappara sentään teki ryhtiliikkeen, kun Suomen johtavasta kiekko-osaamisen kaupungista Jyväskylästä älysivät palkata muuan Risto Dufva laittamaan pilipaliorganisaatio kuntoon. Viime vuosina on Tappara saanut nauttia jyväskyläläisen ilmiömäisen osaamisen hedelmistä!- Ilvesfan
Itse asiassa Ilves kohtaa Jypin finaalissa, mutta Jyp jää kakkoseksi.
Jokainen joukkue on vain niin hyvä/huono kuin viimeisin peli. Ilves kurittaa sarjajohtaja Tapparaa ja jatkaa finaaliin asti. Mestaruus tulee tänäkin vuonna Tampereelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481