Persut ja tuomiot

mummumannista

Iltalehden uutisten mukaan rupiaa perussuomalaisten kopla oleen rikollisjärjestöön verrattava, tuomittuja on useita listoilla,aika vakavistakin rikoksista.Rehellisyys maan perii,siinäkin lauseessa on jotain perussuomalaista

14

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai_siis_ainoastaan

      persuilla, ettei muilla puolueilla ole yhtään virhevalintaa??
      No ompas sitten huono puolue, kun kaikki rötöstelijät sattuivat sinne menemään.

      • rötösherran.alku

        Juuri luin Iltalehden sivuilta, kuinka kristillisdemokraattien eräs ehdokas oli tuomittu lapsen paidan ynnä muun tavaran tarkastelusta. Asetettua ehdokkuutta ei voi peruuttaa.

        Istuu eduskunnassakin monta oikeudessa tuomittua rosvoa. Nimiä en kehtaa kertoa, mutta jopa Valtakunnanoikeudessa tuomittu kepu, ja muuan kokkari, joka porussa silmin kertoi rakastuneensa väärään naiseen, virolaiseen, joka kiersi ringissä ikään kuin Irwinin pullo. Ja onhan näitä kaikissa puolueissa. Minäkin sain sakon vuonna 1969 naapurin poliisisedältä, kun autoni rekisterikilven valon lamppu oli sammunut!


    • aidijxgg

      Persuissa noita rikollisia vaan on enemmän kuin muissa puolueissa yhteensä. Johtuu varmaan siitä että niiden kirjoissa se on joku meriitti.

      • Ettei_vain

        kauneus olisi katsojan silmissä?
        Eipä taida persuissa olla yhtään valtakunnanoikeudessa tuomittua...
        Mites kepussa ?


      • väärinymmärtäväsuvakki

        Jep, ONNEKSI MUISSA PUOLUEISSA EI OLE TUOMITTUJA ? :)


      • kkskskd

        Pointti olikin se että persuissa niitä rikollisia on ihan helvetisti enemmän kuin muissa puolueissa. Monenkirjavaa rikosta. Onko tässä nyt jotain mikä on jotenkin vaikea ymmärtää?


    • Pestäänpuhtaaksi

      Aika kiinnostava tämä persujen taipumus vähätellä omiensa rikoksia. Totuus kun on, että persuissa on eniten tuomittuja roistoja, onhan jopa EU-parlamentissa rikoksesta tuomittu persu. Viharikoksia suoratsaan tehtailevat ja lakia halveksivat.

      Persuja en äänestä. Syy on se, että roistot eivät aja asioitani, koska minä olen rehellinen enkä rasisti.

      • Persut_taas

        ajavat minun asioitani parhaiten. Jos isänmaallisuus on rasismia, niin hyvä on - olen mielelläni rasisti.


      • Totuus.vihapuhetta

        Totuuden puhuminen on nykyään " Vihapuhetta" :(


      • Eipäseniin
        Persut_taas kirjoitti:

        ajavat minun asioitani parhaiten. Jos isänmaallisuus on rasismia, niin hyvä on - olen mielelläni rasisti.

        Isänmaallisuus ei ole rasismia, mutta jotkut kyllä ovat naamioineet rasisminsa isänmaallisuudeksi heiluen vihamielisesti liput hihassa. Persuissa näitä on, mutta on toki muitakin. Ihmisviha ei ole asiallista.

        Veteraanien tekoja ei kunnioiteta marssimalla rasistisin iskulausein itsenäisyyspäivänä tai huutamalla rajoja kiinni. Veteraanit eivät ole natseja, kuten Rahar Kiinni pöllöt ovat ja kiemungit.


      • Missämuka
        Totuus.vihapuhetta kirjoitti:

        Totuuden puhuminen on nykyään " Vihapuhetta" :(

        Missä muka? Nyt kyllä satuilet. Vai puhutkos putinistien tai trumpistien "totuudesta" - siis itse keksitytsä vaihtoehdosta faktoille. Kuten että ilmatsonmuutosta ei ole tai että Krimille ei koskaan lähetetty venäläisiä solttuja?


      • yksityöriittää
        Eipäseniin kirjoitti:

        Isänmaallisuus ei ole rasismia, mutta jotkut kyllä ovat naamioineet rasisminsa isänmaallisuudeksi heiluen vihamielisesti liput hihassa. Persuissa näitä on, mutta on toki muitakin. Ihmisviha ei ole asiallista.

        Veteraanien tekoja ei kunnioiteta marssimalla rasistisin iskulausein itsenäisyyspäivänä tai huutamalla rajoja kiinni. Veteraanit eivät ole natseja, kuten Rahar Kiinni pöllöt ovat ja kiemungit.

        Hyvin sanottu; ettei isänmaallisuus ole rasismia eikä veteraaneja kunnioiteta liehuttamalla vihanlippuja tai kääntämällä totuutta toiseksi ja huutamalla omia ongelmia muiden syyksi.

        Isänmaallisuus ei ole reservikerhoissa menestyksellä kerskailua kin velvoitteet ovat jääneet muiden suoritettavaksi tai niiden minimoinnista juhlimista.

        Tekoja voi kunnioittaa vain tekemällä itse tekoja joista voi ja pitää olla ylpeä eikä se tarkoita miljoonavoittojen jakoa tasan niin perkuujäte jää tekijöille, kuten tapana nyt on.


    • mummumannista

      Jos vielä olisi oikiaa oikeutta ja kansalaisluottamus poistettas määräajaksi edes,niin vaaliluoettelot olis aikalailla erilaisia.Ennen tarvi kansanedustajankin olla kunnon kansalainen eikä saanut olla tuomioita,nythän siä on kaikemmoisia turhuuksia sekä julkkuja suurin osa -ulkkuja. Minä en oo koskaan äänestäny muuta kuin pääluottamusmiestä,enkä äänestä,niinvoin hyvillämielin haukkua kaikki ehdokkaat joka puolueesta

      • pappapannista

        Teen myös niin olisi kiva tutustua sinuun ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe