Usko jo! Ansaitset parempaa kuin minut. Olen sairas enkä voi tarjota sinulle asioita, joita tarvitset...
Peikkonen......
17
600
Vastaukset
- nythyvääyötä
Ei sinun mulle tarvi mittää tarjota eiköhän sulla ole kumppani jo mutta jos parannat itsesi niin minunkin olo paranee siinä samalla :)
- Miulta_
Ei tätä sairautta voi parantaa. Jollekin toiselle voin kyllä tarjota tarvitsemansa.
- usko.jo
Meidät on lähetetty toistemme luo, toisiamme varten.
- naiselta__
Sairautesi ei haittaa, miullakin on sairaus. Tahdon siut elämääni, edes jollain tavalla. Olet ainut, joka ymmärtää minnuu...tiedät sen. Ota yhteyttä...tavataan ja halataan.
- Univalve
Mä haluan vain olla yhdessä.
Käydä kävelyllä. Bongata lintuja. Soudella järvellä. Maalata maisema. Leikkiä hippaa. Tehdä ruokaa ja juoda pari olutta ja vähän viiniä. Katsella leffa.
No, ok, ehkä antaa pusun poskelle ja peitellä sut, kun sä nukahdat sohvalle.
Ja katsella sun unta aamuun asti.- Miulta_
Mietippä... riittäisikö tuo sinulle?! Miun mielestä vaikutat enemmän suorittajalta...
Anteeksi nimimerkki "Miulta_", mutta "mietipä" sanan kirjoitusasussa
ei ole geminaattaa p-kirjaimen suhteen. Se kirjoitetaan yhdellä p-kirjaimella.
T: Äidinkielestä kirkkaan laudaturin kirjoittanut- Miulta_
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Anteeksi nimimerkki "Miulta_", mutta "mietipä" sanan kirjoitusasussa
ei ole geminaattaa p-kirjaimen suhteen. Se kirjoitetaan yhdellä p-kirjaimella.
T: Äidinkielestä kirkkaan laudaturin kirjoittanutKuuleppa, kun mie kirjoitan miun murtteella. Ja hieno saavutus tuo! ;)
Miulta_ kirjoitti:
Kuuleppa, kun mie kirjoitan miun murtteella. Ja hieno saavutus tuo! ;)
"Mietipä"- sanassa ei ole edelleenkään kahta "p"-kirjainta.
Niin se onkin hieno saavutus. Vain 5 % kullakin kerralla suomen kielen kirjoittaneista, saa laudaturin arvosanaksi.
T: Yliopistotutkinnon omaava- Kauniistikirjoitettu
Voi miten kauniisti kirjoitettu tuo Univalve-kuvatus, mikä tuossa yllä on kirjoittanut, ihan tuli hyvälle tuulelle moisesta 😊😊😊
Oletko kotoisin Itä-Suomesta ALOITTAJA,
koskapa käytät sanaa "miut" etkä "minä".
Itse olen syntynyt Uudellamaalla.
Pidän kovasti kissoista, mutta en ole eläissäni
käyttänyt itsestäni nimimerkkiä "Miu".
Eräät naiset kyllä kiusasivat minua "unohtumattomasti",
"Miuksi" nimittelemällä.Miksi aloittaja kutsut kaipaamaasi miestä "Peikkoseksi"?
Koetko, että hän on jotenkin ulkonäöltään ruma ja
peikkomainen?
T: Ei ap. eli aloituksia tekemätön, kuten nimimerkkikin kertoo- voitkotarjota
Tarvitsen seksiä, en muuta tällä hetkellä. Tai en tarvitse, mutta se olisi mukavaa.
- Miulta_
No tuota voin, mutta en hänelle.................
No sittenhän te olette löytäneet toisenne,
mystinen "miu" tai "Miu".
Itse en ole koskaan harrastanut pelkkiä seksisuhteita,
joissa toinen alistetaan VAIN omien tarpeiden tyydyttämisen välineeksi. (Suhteissani, niissä vähäisissä, on aina ollut henkinen
puoli mukana.)- kokeilisit
Miulta_ kirjoitti:
No tuota voin, mutta en hänelle.................
Miksi et? Haluat enemmän mutta et voi saada. Voisit saada hänestä edes pienen palasen.
- ihmissuhdemässäilijät
Ketään ei voi omistaa, niin on huono lähtökohta ajatella, että pitää saada toinen kokonaan ennen kuin voi antaa itsestään jotain. Ei haluta pilata sitä täydellistä kuvaa päässään, niin ei uskalleta toimia ja edes yrittää. Sitten kuitenkin annetaan surutta merkityksettömille ihmisille, koska he ovat vain pelinappuloita eikä heidän hyväksikäyttäminen tunnu missään, koska he eivät merkitse mitään. Nämä on niitä ihmisiä jotka elämänsä metsästävät sitä täydellistä kumppania. Sellaista ei ole. Ei ainakaan ihmiselle, joka on itsekäs eikä ota kanssaihmisiä huomioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574