Jos ei ole parempaa tekemistä niin vastaa ihmeessä.
Mistä et pidä minussa?
20
652
Vastaukset
- vinoneliö
Siitä että hän ei ole nyt tässä ja hän on saanut minut roikkumaan tällä typerällä palstalla ikävissäni.
- käveleväkurki
Mua ärsyttää sama asia, lukea näitä juttuja joka päivä. Raskasta :D
- kasvotonolet
juurikin siksi
- viidennensadannenkerran
Valehtelu, kaksinaamasuus, kieroilu, tuuliviirisyys, narsistisuus.
Kukahan on noin paha - sinun mielestäsi (?)
Kaivattusiko? Miten voit kaivata jotakuta, jota pidät noin pahana.
Sana ei muuten ole "tuuliviirisyys",
vaan tuuliviirimäisyys.
- pidänhassuttelusta
joku pystyy siihen, vastaan vaikket kysynyt
- Ailahtelevakin
Olet välillä vaikeaselkoinen ja etäinen.
- dtutfutfiygyi
kenelle tämä ?
- Olkoon.rauhassa
Siitä en pidä, että hän ei pidä yhteyttä. Se kertoo hänen kiinnostuksestaan.
- Sanottu
Sanoin asiat hänelle puhelimen välityksellä henk.koht. Ei tarvi tänne laitella
- Keinot
Sama. Täällä on aika monillakin omien sanojensa mukaan yhteydenpitoväylä ihmiseensä, joten miksi ei kysellä tällaisia sitä kautta, sitä ihmettelen minäkin.
Ei nämä varsinaisesti mua häiritsekään, mutta ikävä ajatus, että kukaan kuvittelisi minun vastailevan täällä tällaisiin tai jopa itse kyselevän tällaisia. Ajatusteni ihminen ei sellaista varmasti epäile, kun ei täällä ole. Ja vaikka olisikin, tietäisi varsin hyvin, että kysyn suoraan, jos kysyttävää on.
- Siinäpänoita
Äkkipikaisuudesta ja vaikenemisesta. Sekä mustasukkaiseksi tekemisen yrittämisestä.
- tähdettähdettähdet
Kun aina kyselet. Päättäisit itse, miksi joku ei pidä sinusta. Lopeta turhanpäiväinen kyseleminen ja osta popkornia. Mutustele niitä ja tutki tähtitiedettä.
- hukkaanheitettyäkö
Ihan mielenkiinnosta kysyn seuraavaa, kun en itse osaa tämmöiseen osallistua heikkojärkisyyttäni, että onko teillä elämää?
- kuvatkertovat
En yleensä ajattele miksi en pidä jostain ihmisestä. Jos kiinnostun jostain ihmisestä näen eri tilanteet "kuvina" ja se kertoo minulle kiinnostuksen laadun ja sen miten koen tietyn ihmisen.
- sifchgj
Mitä olet tehnyt että hän ei pidä sinusta? miten olet kohdellut häntä? se on asia minkä pitäisi ensin tajuta että voi korjata asioita.
Mistä en pidä hänessä?
Siitä, että hän yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi.
(Aivan kuin en sitä vasiten tekemättä SISIMMÄSSÄNI olisi.)
Sama piirre on ilmennyt muissakin miehissä.
En halua tietää, kenen naisen kanssa mies missäkin viihtyy.
Olen mieluummin tietämättä. Ja jos paljastuu, ettei henkilö välitä minusta lainkaan romanttisessa mielessä, en halua tietää hänen nykyisyydestään mitään. (Ei silmieni eteen tarvitse tulla väkisin todistamaan, että katso näin erinomainen minä olen, ja tämäkin minusta pitää. Ihan kuin en muuten uskoisi.)- olet.aika.itsekeskeinen
Tai sitten hän yrittää tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut sinusta?
- Anna.sen.olla
Tai on vain jatkanut omaa elämäänsä ja kirjoittaja kokee kaiken silti liittyvän jotenkin häneen itseensä.
Harva on kiinnostunut "tekemään" exiään mustasukkaiseksi. Exät tulevat semmoisiksi ihan itsestään jos eivät osaa päästää irti.
- Vajaa.hän
No sanotaanko, että kokonaisuus jäi jotenkin vajaaksi. Ensimmäiset sanat, jotka hänestä muistan ajatelleeni olivat
- vaillinainen ihminen -
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574