Istuttiin lauteilla, kokojoukkue. Se oli iso sauna. Viime kesän pääturnaus. Jos olisin nainen sanoisin että jätkät näyttää hyvältä alasti. Valmentaja pauhas niille. Sille voitto oli tärkeempi kuin pojille. Niitä kiinnosti enemmän seksi vieraalla paikkakunnalla.
En muista miten tai missä välissä mutta jotenkin se sopi siihen valmentajan puheen väliin.
Mutta mä sanoin että kaikki menee sitten ajoissa nukkumaan. Jos joku pelkää et sen kivekset räjähtää ellei pääse tyhjentämään niitä johonkin paikalliseen niin tulee mun luokse niin mä voin imee pussit tyhjiksi. Sen jälkeen kiveksetkin on ihan rusinoita vaan.
Se oli ihan normaali seksistinen heitto. Ei sen kummempaa.
Joukkueen huoltaja rentouttaa
0
1598
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422