Olen seurannut tätä keskustelua ja todennut että uuslestaadiolaisuus suvaitsee melkein käiken...mutta Uuslestaadiolaisuus pitää synteinä? Juopottelua? Väkivaltaa? Huorin tekoa? Mitkä asiat ovat u-lien mielestä syntiä?
Mitkä?
5
1010
Vastaukset
- P. Veli
Kaikki mikä tuntuu hyvältä on syntiä. Siitä on lähdettävä.
- Nautiskelija
Näinhän se on. Hengittäminen tuntuu hyvältä kun elimistö saa happea niin sitäkään ei saisi tehdä koska se on syntiä. Samoin Jumalan luoma seksi aviopuolison kanssa on syntiä. Eikä unohdeta paskalla käyntiä kun siinäkin tuntee suurta helpotusta kun suolisto tyhjenee. Muistakaa elää mahdollisimman kurjasti ja masentuneina, ettette vahingossakaan nauti elämästä.
Siis ei hyvää päivää... no eläkää minun puolestani miten tykkäätte.
- UL-veli
Syntiä: huoraaminen, huumeidenkäyttö, väkivalta, naisen alistaminen "synnytyskoneeksi", vain me -oppi, hoitokoukset, painostaminen, vaientaminenm uhkailu, naittaminen
Ei-syntiä: ehkäisy, televisionkatselu, alkoholi, uskonnon arvostelu, naispappeus, naisjohtajuus, sinkkuus, lapsettomuus, esiaviolliset suhteet- jos
Saa juopollakin Tai sitten lähte tästä ryypiskelemään kun uskomme sen kerran sallii..:)
- syntiä
mikään noista! tää koko ul-idea menee pieleen, jos tässä aletaan kovin laittamaan synniksi kaikkea. kuka voi väittää, että pieni vieraissakäynti tai huumekokeilu vie uskon? meidänkin riveistä nousee heti niitä, jotka on rajottamassa toisia ja antamassa määräyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056