Tahdon sen pitkän, herkän ja hennon miehen,

naisen_mietelmä_

jolla on runoilijan sielu. Sellaisen minä tarvitsen...

9

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erääsmiesvaan

Tässä olisi runoilija ja herkkä. Pituudesta en osaa sanoa olenko tarpeksi pitkä omalta kohdata. Voin olla sulle liian lyhyt.

• minullekelpaisi

Minulle sitten varattu ;) Minulle ei merkkaa pituus, ellet ole minua kovin paljon lyhempi. Mä oon noin 165 cm.

• mies194cm

Meikäläisen vai? :) Kuvaus ainakin osui :)

• naisen_mietelmä_

Ainakin pituus voisi osua..

• sivustakysäsen

Missä näet tätä pitkää miestä?

• naisen_mietelmä_
        sivustakysäsen kirjoitti:

Missä näet tätä pitkää miestä?

Se asia ei kuulu sivullisille palstatrolleille. Kyllä hän tietää, missä aina näimme. Emme näe enää.

• Minä puolestani "tarvitsen", tai tarvitsisin, jotakin aivan muuta
      kuin sinun kuvailemasi runopojan,
      kun elämänkumppanista puhutaan.

Siihen lopputuloksen olen tullut.

Parhaiten elämäni sujuu suoraviivaisesti ja loogisesti ajattelevan,
      melko käytännönläheisen, teknisellä alalla työskentelevän miehen kanssa. (Johtuneeko siitä, mihin olen lapsena tottunut eli insinööri-isään.
      Myös veljeni on pohjakoulutukseltaan INSINÖÖRI.)

Esimerkiksi ensimmäisessä miehessäni pidin hänen ROHKEUDESTAAN tehdä asioita turhia "vatvomatta", sanoa suoraa mitä ajattelee, ja uskalluksestaan ajatella omilla aivoillaan, "yleistä trendiä" joka asiassa seuraamatta. Hän oli minullekin aina se järjen ääni, kun eksyin turhiin pohdintoihin samoista aiheista, joihin kukaan ei voi löytää ratkaisua.
      (Pitkälti samanlainen on nykyinenkin mieheni.)

Tällainen rohkeasti omilla aivoillaan ajatteleva, melko suoraviivaisesti toimintaa ryhtyvä (ja siihen muitakin patistava), "metsän- puilta-näkevä" karskikin mies tasapainotti suhdettamme hyvin.

En ole ikinä edes tapaillut itseni kaltaista harrastuksenaan piirustelijaa ja runojen kirjoittelijaa. (Arvostan kyllä tällaisia henkilöitä, mutta minulla suhde liiaksi itseni kaltaisen kanssa ei varmaankaan toimisi.)

T: Ei-ap. eli ALOITUKSIA TEKEMÄTÖN

• Haeapua

Oot sekaisin.

• Ei en ole sekaisin. Olen realisti.
        En olisi onnellinen minkään runopojan rinnalla,
        vain siksi, että kirjoittelen harrastuksenani vähän runoja.

Jos sinä virkkaat harrastuksenasi pitsejä, pitäisikö sinun
        mennä naimisiin pitsejä virkkaavan miehen kanssa?
        Tai jos harrastat joogaa, pitäisikö sinun lähteä etsimään Intiasta joogi-miestä? Tai jos vaalentaisin tukkaani ja meikkaisin kovasti, pitäisikö minun lyödä hynttyyt yhteen hiuksiaan vaalentavan ja meikkaavan miehen kanssa? Aloittajan periaatteen mukaan fysioterapeutin tulisi naida fysioterapeutti tai fysiatri eli liikuntalääketieteen erikoislääkäri, ja insinöörin insinööri.

Tätä se teettää, kun PUOLITUNTEMATTOMAT tuttavat
        ovat tietävinään mikä kenellekin on parasta.

Aaa, olenko sekaisin, koska en huutele puskista IDENTITEETTINI TÄYSIN SALATEN(?) Sehän se onkin moraalisesti oikeaa toimintaa,
        huudella ja tehdä kriittisiäkin arvioita kanssaihmisistä, NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA RAUKKANA - puskista huudellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56