Ootteko saanu hyvää palvelua tuolta hanakoilta?pitäs talon lämmitysremppaa tehä. kuulin että sieltä ei nykyään lvitöitä kannata tilata missään nimessä kun on kuulema aikataulut ja laatu mitä sattuu ja hinnat kalliit.onko suositella jotain asiallista putkaria haapajärven alueelta?
hanakat ja putkihommat
10
5037
Vastaukset
- huoltomiessssssss
Höpö höpö!
Olen teettäny hanakoilla ja on järkiään ollu hyvä. - perskuleskun
Eivät alkaneet tuntityönä tekkeen,urakkana moninkertaisella hinnalla!
- Tädyxkht
Useinhan se on nimenomaan niin, että urakalla saat halvemmalla.
- Haavikas
Sehän on Selvää HANAKOILLA on HANAKAT HINNAT Kysäse KANGASHARJUA Pyhäjärveltä
- L.V.I
Vesi ja lämpö reisjärveltä. Hyvä ja osaavat putkimiehet.
- P.L.K
Olen teettänyt ko. yrityksellä töitä ja kokemukseni ovat hyvät. Vahvaa ammattitaitoa löytyy suunnittelussa, myynnissä ja asennuksessa. Hyvin joustavaa ja oikeahintaista toimintaa lisätöissä ja suunnitelman muutoksissa. Asennustyöt etenivät aikataulullisesti moitteettomasti.
- XXLabc17
Tosi hyvää työtä ja palvelua onHanakoilta saatu ei voi valittaa.
- putkeenmeni
LVI Suihkonen Reisjärveltä, kahdesti olen tarvinnut ja tyytyväinen olen. Laskutuskaan ei ole hanakkaa.
- Anonyymi
Pitää paikkaansa ,mitkään aikataulut ei pidä paikkaansa,todella ylimielisistä käyttäytymistä
- Anonyymi
Aina ollut hyvä ja asiantunteva palvelu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974