hanakat ja putkihommat

tero_erimies

Ootteko saanu hyvää palvelua tuolta hanakoilta?pitäs talon lämmitysremppaa tehä. kuulin että sieltä ei nykyään lvitöitä kannata tilata missään nimessä kun on kuulema aikataulut ja laatu mitä sattuu ja hinnat kalliit.onko suositella jotain asiallista putkaria haapajärven alueelta?

13

5930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltomiessssssss

Höpö höpö!
      Olen teettäny hanakoilla ja on järkiään ollu hyvä.

• perskuleskun

Eivät alkaneet tuntityönä tekkeen,urakkana moninkertaisella hinnalla!

• Tädyxkht

Useinhan se on nimenomaan niin, että urakalla saat halvemmalla.

• Anonyymi00013
        Tädyxkht kirjoitti:

Useinhan se on nimenomaan niin, että urakalla saat halvemmalla.

Eipä pidä paikkaansa ennen kuin vasta sitten kun sattuu iso ongelma kohdalle tuntityö on aina halvempi vaihtoehto jos TEKIJÄT on osaavia ammattilaisia

• Haavikas

Sehän on Selvää HANAKOILLA on HANAKAT HINNAT Kysäse KANGASHARJUA Pyhäjärveltä

• L.V.I

Vesi ja lämpö reisjärveltä. Hyvä ja osaavat putkimiehet.

• P.L.K

Olen teettänyt ko. yrityksellä töitä ja kokemukseni ovat hyvät. Vahvaa ammattitaitoa löytyy suunnittelussa, myynnissä ja asennuksessa. Hyvin joustavaa ja oikeahintaista toimintaa lisätöissä ja suunnitelman muutoksissa. Asennustyöt etenivät aikataulullisesti moitteettomasti.

• XXLabc17

Tosi hyvää työtä ja palvelua onHanakoilta saatu ei voi valittaa.

• putkeenmeni

LVI Suihkonen Reisjärveltä, kahdesti olen tarvinnut ja tyytyväinen olen. Laskutuskaan ei ole hanakkaa.

• Anonyymi

Pitää paikkaansa ,mitkään aikataulut ei pidä paikkaansa,todella ylimielisistä käyttäytymistä

• Anonyymi

Aina ollut hyvä ja asiantunteva palvelu.

• Anonyymi00012

Tuota miten sen nyt onko palvelu hyvää oma kokemus on tarve vesikekuslämmitystä päivittää ensin oma-arvio 1500-2000 € mitä vois maksaa. Mutta lähi pitäjässä oleva Hanakat liike ilmoitti heti etteivät tarjousta tee ,voivat antaa hinta-arvion kun ehtivät suuremmilta urakka laskelmilta ! Ymmärrän kyllä heitä pienet työt sitoo turhaan heidän työvoimaansa joka on 15-20 henkilöä,en paljasta kyseistä liikettä ei ole heitä vastaan mitään vain että pohjois-osassa Suomee . Muuten tarjousta pyytäessäni kerroin että myöhemmin uusin koko patterijärjestelmän jonka hinta noin 25000-30000 € voi olla alakanttiin pattereiden määrä n.20 kpl,eli ei kovinkaan pieni urakka olis tarjolla Hanakoille tai sitten jollekkin toiselle Lvi yritykselle !?

• Anonyymi00014

Etit jonkun osaavan yksinyrittäjän joka tekee työtä halusta tehdä töitä eikä siksi että on pakko preferenssejähän niiltä voi aina kysyä että saa selville edes vähän millaista on työn jälki kyseisellä yrittäjällä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe