hanakat ja putkihommat

tero_erimies

Ootteko saanu hyvää palvelua tuolta hanakoilta?pitäs talon lämmitysremppaa tehä. kuulin että sieltä ei nykyään lvitöitä kannata tilata missään nimessä kun on kuulema aikataulut ja laatu mitä sattuu ja hinnat kalliit.onko suositella jotain asiallista putkaria haapajärven alueelta?

10

4875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltomiessssssss

Höpö höpö!
      Olen teettäny hanakoilla ja on järkiään ollu hyvä.

• perskuleskun

Eivät alkaneet tuntityönä tekkeen,urakkana moninkertaisella hinnalla!

• Tädyxkht

Useinhan se on nimenomaan niin, että urakalla saat halvemmalla.

• Haavikas

Sehän on Selvää HANAKOILLA on HANAKAT HINNAT Kysäse KANGASHARJUA Pyhäjärveltä

• L.V.I

Vesi ja lämpö reisjärveltä. Hyvä ja osaavat putkimiehet.

• P.L.K

Olen teettänyt ko. yrityksellä töitä ja kokemukseni ovat hyvät. Vahvaa ammattitaitoa löytyy suunnittelussa, myynnissä ja asennuksessa. Hyvin joustavaa ja oikeahintaista toimintaa lisätöissä ja suunnitelman muutoksissa. Asennustyöt etenivät aikataulullisesti moitteettomasti.

• XXLabc17

Tosi hyvää työtä ja palvelua onHanakoilta saatu ei voi valittaa.

• putkeenmeni

LVI Suihkonen Reisjärveltä, kahdesti olen tarvinnut ja tyytyväinen olen. Laskutuskaan ei ole hanakkaa.

• Anonyymi

Pitää paikkaansa ,mitkään aikataulut ei pidä paikkaansa,todella ylimielisistä käyttäytymistä

• Anonyymi

Aina ollut hyvä ja asiantunteva palvelu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      502
      4588
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3266
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1596
    4. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      22
      1477
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      33
      1387
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1324
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1096
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1029
    9. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      71
      957
    10. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      956
    Aihe