partavesi saapui... Fantastinen tuoksu. Kesäinen, raikas, klassinen, miehekäs....
Sitruunaa, bergamottia, ruusupuuta ja ruusua, sekä puisia ja mausteista vivahteita pohjalla. Erinomainen, 5/5!
Ah, Versace Man eau Fraiche
12
878
Vastaukset
- yksMV.suomi
Kuulostaa hyvän tuoksuiselta, itse tykkään Eau de toilette Diorin Homme Sportista, siinäkin on sitruunan tuoksua ;)
- Joskuspitäähemmotella
Itse hemmottelin kerran itseäni ostamalla miss dior- hajuveden, maksoi 90 euroa mutta kerrankos se kirpaisee. Tosin se on kallein hajuvesi(perus duunarin palkalla) jonka olen ostanut, olen kyllä sen jo kuluttanut loppuun aikoja sitten ja oli todella riittoisaa! Ostaisin kyllä uudestaankin mutta ei noita ihan jokapäivä ostella noin kalliita.
- Tuoksut
Voi mulla olis hyllyssä käyttämättömänä pullo Dioria. Laivalta ostin mutta en tykännytkään...
- ToiveAjatus
Kuulostaa hyvältä. Tekisi mieli päästä nuuhkaisemaan ;)
- naiselta
Kuulehan syvällinen mies..Sinussa on jotain koskettavaa kaikkine ostoinesi.
Puhuttelet jotenkin...
Hyvää yötä. - Syvällinenmies
Mutta äsken ostin grillihiiliä aivan sairaasti, ja lihaa ihan sikana. Varmaan lähemmäs pari kiloa. Erilaisia lihoja!
On fantastinen tuoksu tuo minkä ostin. - gfhgf
Eikä maksa kuin 40€! Köyhää.
- Syvällinenmies
Hieman vähemmän, kun sain hyvän diilin. Kolmisen kymppiä.
- hyimiten
Ruusu ei ole miehekäs tuoksu, se on ällöttävän imelä venäläis-lähi-itämainen teryleenituoksu.
- Syvällinenmies
Itse asiassa ruusu on perinteinen miestentuoksu esimerkiksi Britanniassa. Parhaimmissa miesten hajuvesissä on usein ruusua. Joitakin olen itsekin käyttänyt. Ruusu yksistään on aika huono miesten tuotteissa, mutta jos se sekoittuu muihin, kuten sitrukseen, niin se on erittäin hyvä lisä.
- Syvällinenmies
Itse asiassa tämä Versace Man eau Fraiche kuuluu kategoriaan "aquatic", eli se on näitä enemmän tai vähemmän merellisiä ja raikkaita miesten tuoksuja. Tunnistaa pullojen sinisestä tai vihreästä väristä. Siinä vaan on aika kivasti muitakin juttuja, mikä tekee siitä niin hyvän. Samaa tasoa melkein kuin Acqua di Gio, tai Dior Allure Homme Sport.
En ole ihan EDT hajuvesiä ostanut yli vuoteen, koska niitä mulla jo on.
https://www.fragrantica.com/perfume/Versace/Versace-Man-Eau-Fraiche-644.html- Seksikkäälle
Seksikäs pullo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295504Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144104Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871362Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601219
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2171126