Ah, Versace Man eau Fraiche

Syvällinenmies

partavesi saapui... Fantastinen tuoksu. Kesäinen, raikas, klassinen, miehekäs....

Sitruunaa, bergamottia, ruusupuuta ja ruusua, sekä puisia ja mausteista vivahteita pohjalla. Erinomainen, 5/5!

12

896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksMV.suomi

Kuulostaa hyvän tuoksuiselta, itse tykkään Eau de toilette Diorin Homme Sportista, siinäkin on sitruunan tuoksua ;)

• Joskuspitäähemmotella

Itse hemmottelin kerran itseäni ostamalla miss dior- hajuveden, maksoi 90 euroa mutta kerrankos se kirpaisee. Tosin se on kallein hajuvesi(perus duunarin palkalla) jonka olen ostanut, olen kyllä sen jo kuluttanut loppuun aikoja sitten ja oli todella riittoisaa! Ostaisin kyllä uudestaankin mutta ei noita ihan jokapäivä ostella noin kalliita.

• Tuoksut

Voi mulla olis hyllyssä käyttämättömänä pullo Dioria. Laivalta ostin mutta en tykännytkään...

• ToiveAjatus

Kuulostaa hyvältä. Tekisi mieli päästä nuuhkaisemaan ;)

• naiselta

Kuulehan syvällinen mies..Sinussa on jotain koskettavaa kaikkine ostoinesi.
      Puhuttelet jotenkin...
      Hyvää yötä.

• Syvällinenmies

Mutta äsken ostin grillihiiliä aivan sairaasti, ja lihaa ihan sikana. Varmaan lähemmäs pari kiloa. Erilaisia lihoja!

On fantastinen tuoksu tuo minkä ostin.

• gfhgf

Eikä maksa kuin 40€! Köyhää.

• Syvällinenmies

Hieman vähemmän, kun sain hyvän diilin. Kolmisen kymppiä.

• hyimiten

Ruusu ei ole miehekäs tuoksu, se on ällöttävän imelä venäläis-lähi-itämainen teryleenituoksu.

• Syvällinenmies

Itse asiassa ruusu on perinteinen miestentuoksu esimerkiksi Britanniassa. Parhaimmissa miesten hajuvesissä on usein ruusua. Joitakin olen itsekin käyttänyt. Ruusu yksistään on aika huono miesten tuotteissa, mutta jos se sekoittuu muihin, kuten sitrukseen, niin se on erittäin hyvä lisä.

• Syvällinenmies

Itse asiassa tämä Versace Man eau Fraiche kuuluu kategoriaan "aquatic", eli se on näitä enemmän tai vähemmän merellisiä ja raikkaita miesten tuoksuja. Tunnistaa pullojen sinisestä tai vihreästä väristä. Siinä vaan on aika kivasti muitakin juttuja, mikä tekee siitä niin hyvän. Samaa tasoa melkein kuin Acqua di Gio, tai Dior Allure Homme Sport.

En ole ihan EDT hajuvesiä ostanut yli vuoteen, koska niitä mulla jo on.

https://www.fragrantica.com/perfume/Versace/Versace-Man-Eau-Fraiche-644.html

• Seksikkäälle

Seksikäs pullo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2124
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1799
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1567
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      11
      1467
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1205
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      25
      1145
    Aihe