En ehtinyt toivottaa sulle hyvää viikonloppua, joten teen sen nyt täällä. Aijon edelleen olla tekemättä mitään (rentoutuminen ei ole varsinaista tekemistä.) Toivottavasti sulla on oikein mukava ja hyvä viikonloppu :)
19 vuotta vanhemmalle miehelle
10
364
Vastaukset
- oikeinhyvää
myös 19 vuotta nuoremmalle naiselle jolla ei tunteita minua kohtaan.
olen toki yrittänyt päästä irti, tiedät sen itsekin. olit minulle kaikki kaikessa joten tämä on todella vaikeaa (ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista). toivon hyvää parisuhteellesi että siinä olisi aina lämmin ♥ ♥ - rekonstruktio
Kiitos samoin! :)
- Vilujanälkä
14v vanhemmalle miehelle pikemminkin viikonloppuja! ;)
Kylläpäs teillä on paljon vanhemmat kaivatut!
Itse en ole seurustellut 3 vuotta vanhemmanmiehen kanssa.
Mutta tyylinsä kullakin.
Ehkä se vanhempi mies toimii sitten NAISEN hoitajana ja huoltajana.- rekonstruktio
Vilujanälkä kirjoitti:
14v vanhemmalle miehelle pikemminkin viikonloppuja! ;)
Viikonloput! :)
- kukkaispoika.lol
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Kylläpäs teillä on paljon vanhemmat kaivatut!
Itse en ole seurustellut 3 vuotta vanhemmanmiehen kanssa.
Mutta tyylinsä kullakin.
Ehkä se vanhempi mies toimii sitten NAISEN hoitajana ja huoltajana.Me jutellaan täälä! :))
- Mitenpäin
Kiitos! Hyvää viikonloppua :)
- liianhapokastaonjo
haluisin vastata sulle mutta en pysty
- sullei
Millon rohkaistut kysymään minulta jotain, olen odottanut sitä työpaikan nainen.
- Salaisestihymyilen
Peukutin eilen illalla ;). Pikkaisen ikäsi jäänyt epäselväksi kaunokainen. Paitsi nyt kävin vilasemassa eräässä paikassa, missä oli joku puuportailla istumassa ;). Rentoudu välillä ihan aikuisenoikeasti. Viikonloppu tässä menee töissä ja huomenna jos jaksaisi tehdä ylitöitäkin pitkästä aikaa. Mukavaa lauantai iltaa sinnekkin :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584