Sulle jonka olis kuulunut olla mun puoliso

miksieiollayhdessä

Oon sun puoliso, oot mun.

23

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkiellä

Me oltais aika täydellinen pari.

• puoliskasi

Hyvää yötä my shyman.
      Nukuthan hyvin
      <3

• tuutkokoskaanluokseni

Nukun ja kerron sen kuulle.

• kunhankysynn
        tuutkokoskaanluokseni kirjoitti:

Nukun ja kerron sen kuulle.

Kuka olet?

• puloisonongelma

Kuinka puolisollesi on käynyt?

• senkihöpö

Hän nukkuu.
      Joillakin ihmisillä on paljon
      perussairauksia.

• zxcvbvcxzxcvbvc

Hän on monisairas mielisairas ihminen?

• Tästä kodista löytyy kyllä FYYSISESTI monisairas
        henkilö, mutta mielisairas hän ei ole.

Enkä ole minäkään. Olen vain masentunut,
        mutta kykenen kyllä erottamaan totuuden kuvitellusta.
        Juuri nyt minua kuormittaa "nettikiusaaminen" erään mieshenkilön
        taholta.

• Minä olen nyt tämän henkilön puoliso, niin
      kauan kuin hän elää, joka välttämättä ei ole
      kovin kauan.

Ainakin näin olen nyt ajatellut.

• kysynkösiitäjoltain

Onko hän vanhempi ja tuttu sinulle. Kerran minulle tuli sellainen tunne, että eräs tuttuni on sairas ja siksi hän tuli minun uniini, mutta en tiedä onko asia todella niin.

• kysynkösiitäjoltain kirjoitti:

Onko hän vanhempi ja tuttu sinulle. Kerran minulle tuli sellainen tunne, että eräs tuttuni on sairas ja siksi hän tuli minun uniini, mutta en tiedä onko asia todella niin.

Oliko tarkoitus kommentoida tuohon ylempään kommenttiini(?)
        Puolisoni monisairaus on tosiasia, ja ennuste sitä mitä on.

Nettikiusaajan asioista, tai paremminkin ajatuksista, olen huonosti
        perillä.

• jokaiselleapua

Hänellä on fyysisisiä sairauksia.
      Ei mitään mielenterveyteen liittyviä.
      Täällä aina luullaan,että kaikki ovat hulluja! Mt-potilaita...Monet kyllä jäävät terapia-avun ulkopuolelle ja se koskee...monia....meitä,,,,

• Mielipuolihoitoa

Oletko itse hakenut apua mielenterveys ongelmiisi?

• fabian.puhuu.tosia

Aivan sivuheittona ulkopuoliselta mieheltä tämä; Olin työssä jätkäporukoissa, poikuus tallella. Minulla oli ajoittain pakkomielteisiä ajatuksia.
        Vanhat pässit ilmoittavansa poliisille "taipumuksistani miehiin" Suutuin ja menin lääkärille kertomaan mitä olin kuullut.
        Nuori mieslääkäri luuli minua homoksi. Kirjoitan sinulle 2 viikon määräyksen mielisairaalaan, se sähisi.
        Kirjoitti sairaskertomukseeni lauseen; ilmoittaa olevansa homo. Sioellä tuo lause on tänäkin päivänä.
        Menin naimisiin yksinhuoltajanaisen kanssa, jolla oli sekä psyykkisiä että taloudellisia ongelmia.
        Kun menin uudella paikkakunnalla naislääkärin vastaanotolle, hän sanoi sairaanhoitajalle: miten tuon vaimo uskaltaa olla sp-yhteydessä homon kanssa.
        Minun teki vetää korville tuota lääkäriä monia vuosia. Tiesin että saisin merkinnän tästä rikosrekisteriin. Lääkäri muutti pois paikkakunnalta.

• redctfgyhu

Ompa kurja juttu! Se vainoaa sinua siellä lopun ikääsi.
        Mulle kerran lääkäri sanoi että kirjoitan että olet työuupunut, sanoin heti että tajua en ole, olen vain kipeä raskaasta työstä. Että tekisin työtä jos vartaloni kestäisi sitä pitkään. En mielestäni ole mitenkään henkisesti uupunut. Paikkoja särkee vaan pirusti. Ei päätä.
        Ei kannata antaa lääkäreiden kirjotella mitä tahansa koska jos tuleva työnantaja haluu nähdä sairauskertomuksen...

• rehellinenkeskustelu

Olisin halunnut että voitaisiin tehdä tälle puolisko-ongelmalle jotain.

• Haluanpuhua

Helppoa tässä sanoa nämä asiat ja nuo sinun. Asiat kun ei täällä vaan tuskinpa ratkee. Elämä on... ei aina niin helppoo.

• toiveikassilti

Joo en odota ratkeamisia. Kunhan jonnekin harmittelen tilannetta. Luulen vaan en tiedä, että se ongelma on torjutuksi tulemisen tunteessa. Hän ei halua enää kokea torjuntaa ja välttelee tilanteita, joissa sen voisi kokea. Tai että tulisi jätetyksi, taas ja taas. Haluaa pitää kaiken kevyenä, ettei satu. Vaikkei mikään niin kevyttä olekaan. Mulla taas se luottamuskyky ja usko parempaan tulevaisuuteen ei ole kadonnut.

• Sairauksiensyövereissä

On nämä todella sairaita ihmisiä.

• Tämä on mielenkiintoinen teksti. Mikä on estänyt puolisoksi tulemista ? Oletteko tutustuneet ja puhuneet tästä ? Jos ei , niin kannattaa edes kerran ilmaista sen sanoilla, näin että hän saisi tietää ja vastaisi tähän jotain. Saat selkeän näkmyksen millainen tilanne hänellä on. Älä menetä mahdollisuutta. Ota yhteyttä tai etsi hänet kaiken mahdollisin keinoin. Tiedän itsekin, että teidän tilanteesi on kokeilemisen arvoista, jos viellä jaksat tehdä viellä enemmän. Viet asiat loppuun ja teen sitten päätöksen.

• apmietteliäs

Kyllä meillä on kaikki yhteydet ja tavallaan olemme myös pari. Ja olemme todenneet tämän puolisoasian muttei sille ole mitään tehty. Aika näyttää, tuleeko luottamusta sekä loppuuko sen tekosyyn käyttö, että kun olen jo näin vanha...

• kuinkavanha
        apmietteliäs kirjoitti:

Kyllä meillä on kaikki yhteydet ja tavallaan olemme myös pari. Ja olemme todenneet tämän puolisoasian muttei sille ole mitään tehty. Aika näyttää, tuleeko luottamusta sekä loppuuko sen tekosyyn käyttö, että kun olen jo näin vanha...

monet ihmiset puhkeavat kukkaan vasta
        eläkevuosinaaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      73
      1279
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      748
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      118
      696
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56