Attendo on suolesta

attendokuuseen

Ihana kokoomuslainen yksityistäminen. Hoitajien palkat laskevat satoja euroja kuussa, kun Attendo laskee palkkoja. Olisiko kunnan aika lopettaa yhteistyö ja luoda oma kunnallinen terveydenhoito ilman yksityistämistä. Palkat vaikka 30% ylös attendoon nähden. Työntekijät motivoituisivat ja hommat toimisivat, niin kuin pitäisi. Attendo maksaa jo nykyisin yli 10% pienempää palkkaa kuin vastaavasta työstä saa Raumalla. Lisäksi attendo kiertää verot veroparatiisien kautta.

27

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiveronkierrolle

Ite olen periaatteen mies, eli en käytä Attendoa. Käytän Rauman Minervaa, koska se maksaa veronsa rehellisesti Suomeen. Mehiläinen, Attendo yms kiertävät vain veroja.

• Kokemustaonjatietoo

Joo ja näille pitäis tulevaisuudessa antaa neuvolatoiminta ym. ym. Ei tule kesää. Sellainen firma joka jatkuvasti polkee työntekijän oikeuksia ei ole mistään kotoisin. Miksi me hyväksytään tämä??? Verorahat Suomeen ja työntekijän arvostaminen kunniaan - edes palkassa. Yt-neuvottelut käynnissä Raumalla tuotannollisista syistä. Nakkilaan kumminkin uusi vanhusten paikka tulossa.

Voin kertoa; 30 asukasta, muistisairaita ja saattohoidettavia. Yksi yökkö. Yövuoro 21-07. Tämä yksi hoitaja pesee henkilökunnan ja asukkaitten pyykit eri kerroksessa missä asukkaat ovat. Sen lisäksi hän pesee yleisten tilojen lattiat. Valmistelee aamupalan ja hoitaa nämä kaikki asukkaat. Perseestä!

• eivoiollatottaa

Hoitajamitoitus ei täyty. Se pitäisi olla 0,5 eli 15 hoitajaa yövuorossa. Kannattais valittaa johonkin virastoon, niin toi pelleily loppuisi siihen paikkaan.

• Tosikuvesi

Mitoitusta ei lasketa noin, laskukaava on mm. SuPerin sivuilla. Mutta näin se menee ja tämä on tosi muillakin yksityisillä. Miettikääs sitä.

• Eivaalimainos

Nyt juuri ollaan antamassa valtakirja luottamushenkilöille , jatketaanko yksityitämistä vai ei ! Älkää olko pöllöjä , meistä se johtuu !!! Ajatelkaa !!

• Voiteitä

Kyllä se on kuntakin mukana tässä pelissä. Vai miksi luulette että kaikki vanhainkodit ja pitkäaikaisosaston muutettiin tehostetuksi palveluasumiseksi.

• Jostekevät

Meidän valtuuttamat ihmiset siellä kunnassa päätöksiä tekevät !

• Osakaskin

Ai eikö nyt ollakaan luomassa valinnanvapautta,älkää nyt niin tyhmiä olko että luulette ns.kunnalisten palveluiden jonnekin katoavan.

• Voiteitä

Kunnalliset todellakin häviää tavallaan, hinnoitelu ja hoitajamitoitus kopioi yksityistä :)
      Kyllä te olette pimeitä

• Osakaskin

Kunnallinen sietääkin hävittä jos se ei pärjää kilpailussa/laadussa,sitähän valinnanvapaus tarkoittaa että jos et ole tyytyväinen niin voit äänestää jaloillasi ja mennä muualle itseäsi hoidattamaan,väitän että tuosta ns kunnallisesta tulee oikein johdettuna varteen otettava toimia tulevaisuudessa,riippuen siitä miten tuleva maakuntahallintomme osaa hommansa hoitaa.Koittakaa nyt käsittää että jos nykyiset maakunta uudistuksen esitykset toteutuu niin ei meillä ole sitä perinteistä kunnallista vaan meillä on sen jälkeen maakuntahallinto joka päättää mikä/ketä palvelut tuottaa missäkin kunnassa.

• matussta

Käyttää varmaankin virolaisia ja muita ulkomaalaisia

ei kai muuten mahdollista. matutus on nyt valttia ja suomipoika pihalla

• Päivittäinnäkevä

Ei kännykkä kädes ja persaus penkis tule ihmiset hoidettua ,ei kotona eikä laitoksissa.Senhän tämä "pullamössösukupolvi" osaa! Sen vuoksi ulkolaiset ovat kysyttyä "tavaraa" hoitotöissäkin , ovat ahkeria ja sydämmellisiä ! Vaikuttaako asenne vai koulutus ?

• Osakaskin

Asenne useimmissa tapauksissa,ikäväkyllä.

• hohhoijakkaas

Haistakaa pitkä vittu saatanan uunot, jotka ette hoitoalasta mitään ymmärrä.! Resursseja pitäisi lisätä, ei yksi hoitaja millään ehdi hoitamaan vaikka viittä potilasta samaan aikaan. Itse ette edes omia vanhempianne pysty hoitamaan.

• vihreävasemmistolainen

Puhut asiaa , totta se on , mutta tähän kokoomus on jo vuosikausia pyrkinyt ja jostain kummasta syystä saanut kannatusta. Onkohan tullut kasvatettua nuorempi sukupolvi vääriin arvoihin ? On peiliin katsomisen paikka , itse kullakin.

• oliskylläjollokintöitä
        hohhoijakkaas kirjoitti:

Haistakaa pitkä vittu saatanan uunot, jotka ette hoitoalasta mitään ymmärrä.! Resursseja pitäisi lisätä, ei yksi hoitaja millään ehdi hoitamaan vaikka viittä potilasta samaan aikaan. Itse ette edes omia vanhempianne pysty hoitamaan.

Lienetkö hoitoalan ammattilainenen , kielenkäyttösikin on niin empaattista !Tuon kaltaita hoidettavatkin nykyään joissakin paikoissa joutuvat sietämään .

• uno

Saatanan uunot päättäjät!!

• Kenttäedustaja

Voi hyvänen aika, näinhän se on!!!!!

• atet

Attendo hoitaa asiansa

• Attendolainen

Eurajoella terkkaripalvelut mu miälestä kyl pelaavat!

• lekuri1

Taitaa Attendo maksaa sievoisen summan rahaa veroina myös Suomeen!

• suoliattendossa

Veroparatiisiin rahat. Ei välitä ihmisistä. Labraan ei pääse, jos haluaa tarkistaa terveytensä 3 kertaa vuodessa. Synlab Rauma paras. Hinnat reilusti yli puolta halvemmat kuin muilla yksityisillä.

• Tiedännämä

JHL soittelee aktiivisesti nyt Attendolla työskenteleville/ työskennelleille ainakin Porin alueella. syynä henkilökunnan vähäisyys vanhustenhuollossa ja johdon epäkohdat. Oikein. Kuriin ne on pistettävä.

• kokkari

Kokoomuslainen

• potilaana

Itse olen taas kovin tyytyväinen Attendon palveluihin Eurajoella!

• apuasaanut

Jos vielä saataisiin Päivi Porrin tasoinen lääkäri takaisin Luviallekin , olisin hyvinkin tyytyväinen .

• houwiiii

Houwii, raskas on teillä kehujilla toi vastuun taakka. Saa nähkä kun prätkäjengit tulevat ja Renagademaiset hyppypotkut ovat arkipäivää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2057
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1255
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      65
      1175
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe