Tämä laulu herkistää aina

Nuotti

minut
Mikä laulu saa sen aikaan?Esittäja on
Kerro perusteluja

22

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heavenmister

      Mulle herkistys biisi on Baddingin "Tähdet Tähdet".
      Maailman ainoa "iskelmä", jossa on sanomaa ja sentimentaalinen sävel.

      • m33Hki

        Badding: Laivat ja Paratiisi
        Katri Helena: Johnny Blue
        Carola: Rakkauden jälkeen.


    • hyacinth

      mutta tällä hetkellä herkistymään saa Pilvi taivaan peittää Karin Tapion esittämänä.

      • anna.h

        Tuo on upea kappale. Minut saa liikuttumaan Kari Tapion vanha biisi Anna hiukan vielä olla mun.


      • jaana
        anna.h kirjoitti:

        Tuo on upea kappale. Minut saa liikuttumaan Kari Tapion vanha biisi Anna hiukan vielä olla mun.

        voisitko vastata mulle? Kiitos.


      • anna.h
        jaana kirjoitti:

        voisitko vastata mulle? Kiitos.

        Kappale on vuodelta 1977 ja se löytyy lp:ltä Kaipuu. Se on julkaistu myöhemmin cd:llä Kari Tapio - 20 suosikkia Kulkurin kyyneleet.


      • jaana
        anna.h kirjoitti:

        Kappale on vuodelta 1977 ja se löytyy lp:ltä Kaipuu. Se on julkaistu myöhemmin cd:llä Kari Tapio - 20 suosikkia Kulkurin kyyneleet.

        avustasi.


    • keikoillakin kuullut...

      Kun Kari Tapio laulaa kappaleen MUN SYDÄMENI TÄNNE JÄÄ TAI HILJAISIN SIIVIN upeita kappaleita molemmat.

    • Tapani Kansalla oli monia tois kauniita ja herkkiä biisejä.
      Esim. Anniina, Akselin ja Elinen häävalssi yms.

      • JJJ

        on kyllä hyvä laulaja, mutta muuten..... Ylimielinen, koppava, riidanhaastaja....


    • Saapas

      Herkistäviä lauluja on moniakin. Itselleni läheisin on Janne Tulkin esittämä Sisältä kultaa. Samoin monet muutkin J. Tulkin kappaleet ovat suosiossani, kuten uusin "Tämä kaunis maa". Niissä on todella eletyn elämän makua! Tähdet, tähdet on myös herkkä!

      • kalevi

        kyllähän janne tulkin laulut herkistävät, ei siksi, että olisivat niin kauniita, vaan koska ovat niin kauheeta kuunneltavaa että ihan parku pääsee kärsimyksestä!


      • Outi

        Minutkin herkistää aina koskettava ja ihana
        YKSIN RANNALLA biisi Piritta Venhon esityksenä.
        On se hieno biisi !


      • Saapas
        kalevi kirjoitti:

        kyllähän janne tulkin laulut herkistävät, ei siksi, että olisivat niin kauniita, vaan koska ovat niin kauheeta kuunneltavaa että ihan parku pääsee kärsimyksestä!

        Ei vaan toi voi olla VAIN sun mielipide! Janne Tulkki on todella upea ääninen ja vain kauniiden laulujen laulaja! PARAS ehdottomasti!


    • fanityttö

      Mikko Mäkeläisen "Myrskylyhty" herkistää mut aina..

    • Taina

      Minut herkistää aina laulu YKSIN RANNALLA
      Esittää Piritta Venho! Se on herkkä , kaunis ja koskettava..saa kyynelet kaihoudesaan silmiin

    • Kati

      Minut saa ainakin Yölinnun En ole pyhimys ja Kirsi Rannon En sua mielestäni saa, koska kuvastaa hyvin mun elämää ja nousee muistot ja kaipuu pintaan..

    • Taija

      Tulipunaruusujen esitys YHÄ VIELÄKIN KAIPAAN SUA
      ja sellainen biisi kuin Mun Sydämeni tänne jää
      siinä kaksi upeaa ja herkistävää biisiä!

      • ei yksinään

        Odotin pitkän illan...(tango) nykyään laulelee Souvarit.


    • Tyttönen

      FBI-beatin esittämänä keikoilla; Anna jatkua yön, sinä vain, unienkeli, tähtihetkiä, anna käsi...

    • väreet

      Duetto Elämään suurempaan Kari Tapion ja Saija Varjuksen esittämänä. Kyllä Saijaa moititaankin, mutta tämä on onnistunut juttu..väreet menee mennen tullen selkäpiissä...

    • Sumppeli

      Baddingin Tähdet tähdet,Laivat ja Kuihtuu kesäinen maa saavat mut melkein itkemään..:) No,olen tosi herkkä ihminen.Noiden lisäksi monet ulkomaiset kipaleet ja erityisesti 80-luvun herkät biisit vaikuttavat muhun todella syvästi..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe