Paula Koivuniemi

Daniel

Mitä mieltä olette, polkeeko Paula Koivuniemen ura paikoillaan? Minun mielestäni ura kaipaisi todella uutta potkua ja ennen kaikkea uutta menobiisiä tyyliin "Sata kesää, tuhat yötä" tai "Kuuntelen Tomppaa". Paula on siis rautainen mimmi keikoilla ja vetelee siellä lähinnä vauhdikasta musiikkia, mutta missä viipyy hitti? Viimeisin balladivoittoinen "Rakastunut" albumi oli mulle kamala pettymys. "Mississippi" -duetto Kari Tapion kanssa nousee parhaaksi viime aikojen levytyksistä.

12

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heavenmister

Paula on niin seksikäs, että musiikki on sivuseikka..

• Daniel

Onhan se niinkin :) silti kaipaisin uutta hittiäkin sillä "Tomppa" on ainakin jo puhkisoitettu!

• Paula Koivuniemi on oikein sävähdytä minua. Karin ja Paulan duetto "Mississippi" ei sykähdytä sen paremmin myöskään.

• JJJ

vaikka ei tuota Justiinax-räksyttäjää sävähdytäkään! Monia Paten musiikki kuitenkin sävähdyttää. Mitä tulee hittiin, niin Paula tosiaan kaipais uutta sellaista. Toki Paulalla on upeita, hienoja kappaleita jo ennestäänkin - osa niistä on hittejä, osa ei. Suuri yleisö tuntee valitettavasti vaan ne hitit.

• Kapteeni Aika

Suomessa ei osata tehdä iskevää iskelmää. Paula Koivuniemen parhaat ovat suurin osa käännösiskelmiä. On yleinen harhaluulo, että suomalaiset olisivat jotain mollikansaa. Hyvällä levyllä on tasapainoisesti duuria ja mollia. Slaavilainen melankolia jääköön slaaveille.

• Daniel

Olet prikulleen oikeassa, Kapteeni Aika! Seuraan esim. itse tarkasti eri maiden listoja ja pidän silmällä mahdollisia käännösiskelmiä mitkä sopisivat suomalaisiksi versioiksi. Olen niitä ehdotellut myös levy-yhtiöille, mutta useimmiten palaute on ollut sellaista että esim. saksalaisiskelmien ongelmana olisi se, että ne kulkevat duurissa mikä ei muka meitä jäykkäniskaisia suomalaisia muuta kuin vihastuta. Vähän toisenlaisen kuvan olen kyllä saanut mitä olen esim. just Paula Koivuniemen keikoilla käynyt: hänen settinsä ovat olleet 80 - 90 prosenttisesti vauhtihittejä joita Paulalla riittää mutta tietsti tunnelmankohottajina on kuultu nämä "Aikuiset naiset", "Aikaan sinikellojen" ja muut klassikot.

• Duurissa kulkee
        Daniel kirjoitti:

Olet prikulleen oikeassa, Kapteeni Aika! Seuraan esim. itse tarkasti eri maiden listoja ja pidän silmällä mahdollisia käännösiskelmiä mitkä sopisivat suomalaisiksi versioiksi. Olen niitä ehdotellut myös levy-yhtiöille, mutta useimmiten palaute on ollut sellaista että esim. saksalaisiskelmien ongelmana olisi se, että ne kulkevat duurissa mikä ei muka meitä jäykkäniskaisia suomalaisia muuta kuin vihastuta. Vähän toisenlaisen kuvan olen kyllä saanut mitä olen esim. just Paula Koivuniemen keikoilla käynyt: hänen settinsä ovat olleet 80 - 90 prosenttisesti vauhtihittejä joita Paulalla riittää mutta tietsti tunnelmankohottajina on kuultu nämä "Aikuiset naiset", "Aikaan sinikellojen" ja muut klassikot.

On kyllä totta, että monet Paulan parhaista on käännöshittejä. Ehdottomasti kaipaisin nyt taas Paulalta sellaista potkivaa biisiä, kun on noita hitaampia tullut tässä viimeisina vuosina ihan riittämiin! Kesäkin taas tuloillaan, menoa ja tansseja luvassa - mikä sen kesästä ikimuistoisemman tekee, kun muistoihin voi liittää jonkin tietyn kappaleen, jonka kautta pääsee kuin uudelleen elämään ne samat hetket? Ja kyllä kesäaikaan ja mukaviin muistoihin helpommin liittää aina sen menevän biisin ennen kuin sen balladin...

Molli-Paula syrjään ja duuria kehiin!

• Kissa

paikoillaan ja pahasti. Viimeisin levy oli suorastaan järkyttävän huono, todellakin pelkkiä tylsiä balladeja...lainasin kirjastosta kuunnellakseni ennen ostoa ja petyin myös. Jäi kaupan hyllylle :( Keikkaohjelmistokin on ollut sama jo vuosia. Okei, onhan keikoilla kuultu hyviäkin biisejä, mutta ne Tummat silmät ja Aikuiset naiset saisi jo hiljalleen haudata. Paulan pitäisi tosiaan saada nopeasti jostain vauhdikas hittibiisi.

• Kuulin Koivuniemen Paulasta sellaisen jutun ,että Paula oli jollain keikallaan mennyt nokkapystyssä kahvilanpuolelle ja sanonut ,että takahuoneeseen tarvitaan lisää leipiä ja juomia. Siitä oli paikan omistaja hermostunut ja ärähtänyt ,että : Saatanan ämmä ! Hommaa tonne lippuluukulle ensin 50 metrin jono ja tule sitten vasta jotain leipiä pyytämään.

• make

Ei tosin oo ihan tuore juttu.

• jäbä

En tiedä oliko tämän foorumin jengiä paikalla joskus vuosia sitten,mutta homma meni suunnilleen näin:
        Asiakas kävi pariin otteeseen toivomassa Patelta tiettyä biisiä.Artistilta paloi käämit,ja kysyi kiukkuisena asiakkaalta paljonko tämä oli tanssilipustaan maksanut.Vastauksen saatuaan lainasi orkesterilta kyseisen summan,ojensi sen asiakkaalle ja toivotti hauskaa kotimatkaa.No järkkäri tästä kimpaantuneena asteli lavalle ja kysyi Paulalta,että "tiedätkös kuka sun palkkasi muuten maksaa?".Paula tähän koppavasti:"Sinä".Järkkäri vastasi tyynesti:"Ei,vaan se asiakas,jonka juuri ajoit kotiin"

• ikuinen vihaaja
        jäbä kirjoitti:

En tiedä oliko tämän foorumin jengiä paikalla joskus vuosia sitten,mutta homma meni suunnilleen näin:
        Asiakas kävi pariin otteeseen toivomassa Patelta tiettyä biisiä.Artistilta paloi käämit,ja kysyi kiukkuisena asiakkaalta paljonko tämä oli tanssilipustaan maksanut.Vastauksen saatuaan lainasi orkesterilta kyseisen summan,ojensi sen asiakkaalle ja toivotti hauskaa kotimatkaa.No järkkäri tästä kimpaantuneena asteli lavalle ja kysyi Paulalta,että "tiedätkös kuka sun palkkasi muuten maksaa?".Paula tähän koppavasti:"Sinä".Järkkäri vastasi tyynesti:"Ei,vaan se asiakas,jonka juuri ajoit kotiin"

Eikö se voisi jo jäädä eläkkeelle?
        Harva julkkis on koppavampi ja leuhkampi kuin tämä kyseinen "laululintunen".

Soittelee varmaan itse lehdille ja tarjoaa näitä "kaukorakkauksiaan" ja miesjuttujaan lehdille, jotta pysyisi otsikoissa.

Säälittävä huora.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe