Onko Jeesuksen ristin juurella 'paras paikka'? Miten se lohdutus siitä tulee?Kuinka Jeesuksen uhri kuolema poistaa synnit?Itse en ole pitkiin aikoihin käynyt ristin juurella,mutta olen opiskellut Jeesuksen elämästä ja ristin kuolemasta evankeliumeista.Miten 'kova synnintunto' pitää olla että pääsee sydämen särkymä paikalle,niin että otetaan pois 'kivisydän' ja annetaan tilalle 'lihasydän'?Itsellä tavat ja moraali olleet tärkeämpiä.
Ristin juurellako paras paikka?
5
357
Vastaukset
- Anna_sovittaa_itsesi
Unohda tuo itse ansaitseminen. Ei sillä pelastu. Kadotus on täynnä katuvia, katuminenkaan ei ketään pelasta.
Jeesus pelastaa. Ilman viattoman Jeesuksen ristinkuolemaa ja verenvuodatusta ei ole syntien sovitusta.
Jos sinä et tunne murhanneesi Kristusta ja vuodattaneesi hänen viatonta vertaan, niin et ole vielä kristinuskossa elävä ihminen. Tämä sovintoveri sinun syntiesi sovitukseksi vuodatettiin ristillä Golgatalla. Ellet sinne mene missä Jeesuksen veri vuotaa puhdistaen synnistä sekunnista toiseen, niin huonosti käypi. - ihmetelläpittää
"Golgatan kakkosnelosiahan " meille on hulmuteltu jo 100 vuotta , että ku lippu hissataan salkoon tuntee olevansa golgatalla ,että kyllä se kieesus on varsinainen narsisti , - missä hän vietti viimeisen iltansa , näissä lankuissa,
- SinneköHaluat
ihmetelläpittää
20.1.2019 13:48
Kuulen jo hampaidesi kirskunan helvetissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456