Onko Jeesuksen ristin juurella 'paras paikka'? Miten se lohdutus siitä tulee?Kuinka Jeesuksen uhri kuolema poistaa synnit?Itse en ole pitkiin aikoihin käynyt ristin juurella,mutta olen opiskellut Jeesuksen elämästä ja ristin kuolemasta evankeliumeista.Miten 'kova synnintunto' pitää olla että pääsee sydämen särkymä paikalle,niin että otetaan pois 'kivisydän' ja annetaan tilalle 'lihasydän'?Itsellä tavat ja moraali olleet tärkeämpiä.
Ristin juurellako paras paikka?
5
378
Vastaukset
- Anna_sovittaa_itsesi
Unohda tuo itse ansaitseminen. Ei sillä pelastu. Kadotus on täynnä katuvia, katuminenkaan ei ketään pelasta.
Jeesus pelastaa. Ilman viattoman Jeesuksen ristinkuolemaa ja verenvuodatusta ei ole syntien sovitusta.
Jos sinä et tunne murhanneesi Kristusta ja vuodattaneesi hänen viatonta vertaan, niin et ole vielä kristinuskossa elävä ihminen. Tämä sovintoveri sinun syntiesi sovitukseksi vuodatettiin ristillä Golgatalla. Ellet sinne mene missä Jeesuksen veri vuotaa puhdistaen synnistä sekunnista toiseen, niin huonosti käypi. - ihmetelläpittää
"Golgatan kakkosnelosiahan " meille on hulmuteltu jo 100 vuotta , että ku lippu hissataan salkoon tuntee olevansa golgatalla ,että kyllä se kieesus on varsinainen narsisti , - missä hän vietti viimeisen iltansa , näissä lankuissa,
- SinneköHaluat
ihmetelläpittää
20.1.2019 13:48
Kuulen jo hampaidesi kirskunan helvetissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147