Mitä noloa on naisen pimppavaivoissa

Kasvakaa

Hihiihhihi hiiva tirsk tirsk, minkä ikäisiä olette te joista ne on noloja tai hauskoja. Telkkarissakin mainostetaan jatkuvasti menkkasiteitä, lactalia, hiivalääkkeitä ja vagisanvoidetta jne. Pimppa nyt on sellanen elin että sieltä tulee verta ja välillä voi olla tulehduksia.

12

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivoja_on_monia

Olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa.

• Antibiotit

Hiivatulehdus on suhteellisen normaalikin. Antibioottikuurista itse saanut joskus. Eikä se ollut mikään kumma juttu. Sain siihen sellaisia puikkoja mitä piti työntää emättimeen ja ne liukeni sinne. Mies otettiin mukaan tietenkin myös tähän osuuteen elämässäni.

Exäni sai omasta halustaan toimia henkilökohtaisena gynokologisena hoitajanani. Hän sai luottamustehtävän työntää sen emätinpuikon minun sisälleni sormin. Se ei ollut mikään "hihihii" juttu hänelle. Jotain muita tuntemuksia sen sijaan hänelle herätti se lääkintää vastaavan työ

Minusta kun ottaa miehen osaksi näitä naiseuden ihmeitä ei miehetkään enää suhtaudu kuin lapset vaan alkaa pitään ihan tavallisena asiana.

"Hiivasienitulehdus on candida-hiivasienen aiheuttama tulehdus. Hiivatulehduksen voi aiheuttaa allergia, tartunta, liika hygienia, hiostavat siteet, liika makean nauttiminen, antibioottikuuri tai stressi."

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hiivasienitulehdus

• aivannormaalia

Minullakin ollut lieviä hiivatulehduksia kymmeniä kertoja ja bakteerivaginoosi kahdesti. Syön varmaan liikaa sokeria, siksi hiivaa niin usein.

• Pahempijutti
        aivannormaalia kirjoitti:

Minullakin ollut lieviä hiivatulehduksia kymmeniä kertoja ja bakteerivaginoosi kahdesti. Syön varmaan liikaa sokeria, siksi hiivaa niin usein.

Noille siteille ja tampponeillw hihittelystä tulee mieleen ala-asteen pojat. Vähän jännä-hassu-nolo-kiinnostus-ujostus naureskelu.

Mitä menkkoihin tulee. Minusta olisin huolestuneempi jos menkka ikäisellä naisella ei kuukautisia olisi. Tarkoittaisi hormonihäiriöö ja mahdollista kykenemättömyyttä saada lapsia

• eipiäpimpsaahautoa

Elintapavaivoja tuolla tulehukset. Ei telkkarimainos niitä normaaleiksi vaivoiksi muuta.

• Antibiootti

Miten itse toimisit jos sinä olisit joutunut vakavan kuumeisen infektio takia eristysosastolle sairaalaan. Korkea kuume ja vakava tulehdus nielussa ja keuhkoissa on hengenvaarallinen jos sitä ei hoideta. Hoitona antibioottikuuri joka käynnistetään infeltiosairauksien eristysosastolla keskussairaalassa.

Sairaalahoidossa 4 päivää jonka jälkeen kotiutus ja kotona vielä antibioottien syöntiä

Kuurin seurauksena hiivatulehdus.

Pitäisikö olla syömättä antibiootteja ja antaa kuumeen pysyä korkealla ja tulehduksen jyllätä keuhkoissa ja nielussa ettei vaan saa hiivatulehdusta ?

• sokeritjavehnäpois

Sillä mitä syö on merkitystä ja antibioottikuurin yhteydessä kannattaa syödä maitohappobakteereja jos ei niitä muuten syö.

• eipiäpimpsaahautoa
        Antibiootti kirjoitti:

Miten itse toimisit jos sinä olisit joutunut vakavan kuumeisen infektio takia eristysosastolle sairaalaan. Korkea kuume ja vakava tulehdus nielussa ja keuhkoissa on hengenvaarallinen jos sitä ei hoideta. Hoitona antibioottikuuri joka käynnistetään infeltiosairauksien eristysosastolla keskussairaalassa.

Sairaalahoidossa 4 päivää jonka jälkeen kotiutus ja kotona vielä antibioottien syöntiä

Kuurin seurauksena hiivatulehdus.

Pitäisikö olla syömättä antibiootteja ja antaa kuumeen pysyä korkealla ja tulehduksen jyllätä keuhkoissa ja nielussa ettei vaan saa hiivatulehdusta ?

No, oliko tuo nyt normaalitapaus? Ei ollut. Jos on koko ajan jotain hiivaa tai tulehduksia, niin jotain on nykyajan elintavoissa vialla.

• Antibiootti

Tuskin kenelläkään koko ajan on.

Liika hygieniakin näyttää olevan vaarallista, siksi varmaan saippuaa ei saisi käyttää alapään pesussa. Vain vedellä pesua.

• maitobakteeri
        sokeritjavehnäpois kirjoitti:

Sillä mitä syö on merkitystä ja antibioottikuurin yhteydessä kannattaa syödä maitohappobakteereja jos ei niitä muuten syö.

Ei ole mitään tekemistä antibioottikuurilla ja hiivalla. Meidän kaikkien elimistössä on hiivaa, vesirokon bakteeri, pneumokokkia jne. Ettet nyt koittais vaan taas mustamaalata jotain joka on ollut sairaalassa oikeasti että hänellä olis joku lapsellinen hiiva. Tuskin kukaan tänne sitä kertois jos olis? Miehestäkin voi tarttua hiiva yhtälailla se ei välttämättä elä naisen emättimessä vaan voi elää myös miehen perseessä. Antibioottikuuri ei liity mitenkään hiivatukehdukseen. Maitohappobakteereja ei pidä syödä yhtäaikaa antibioottien kanssa ilman lääkärin konsultointia. Kyllä on sairasta porukkaa jos pitää noin lapsellisia aiheita täällä pyörittää tai muita kiusata keksimällä hei sillä on visvasyylä. Yläasteellako vasta jengi täällä

• Antibiootti
        maitobakteeri kirjoitti:

Ei ole mitään tekemistä antibioottikuurilla ja hiivalla. Meidän kaikkien elimistössä on hiivaa, vesirokon bakteeri, pneumokokkia jne. Ettet nyt koittais vaan taas mustamaalata jotain joka on ollut sairaalassa oikeasti että hänellä olis joku lapsellinen hiiva. Tuskin kukaan tänne sitä kertois jos olis? Miehestäkin voi tarttua hiiva yhtälailla se ei välttämättä elä naisen emättimessä vaan voi elää myös miehen perseessä. Antibioottikuuri ei liity mitenkään hiivatukehdukseen. Maitohappobakteereja ei pidä syödä yhtäaikaa antibioottien kanssa ilman lääkärin konsultointia. Kyllä on sairasta porukkaa jos pitää noin lapsellisia aiheita täällä pyörittää tai muita kiusata keksimällä hei sillä on visvasyylä. Yläasteellako vasta jengi täällä

Kerron itsestäni. Minä olen sairastanut vakavan sairauden. Ettet vain trollaisi

"Hiivasienitulehdus on candida-hiivasienen aiheuttama tulehdus. Hiivatulehduksen voi aiheuttaa allergia, tartunta, liika hygienia, hiostavat siteet, liika makean nauttiminen, antibioottikuuri tai stressi."

• Antibiootti
        Antibiootti kirjoitti:

Kerron itsestäni. Minä olen sairastanut vakavan sairauden. Ettet vain trollaisi

"Hiivatulehdukselle altistavat

Hiivatulehdukset näyttävät lisääntyneen viime vuosina, ja syitä voi olla useita. Niille voivat altistaa ehkäisytablettien käyttö,sokeriaineenvaihdunnan häiriöt, suuriannoksinen kortisonivalmisteiden käyttö, raskaus sekä antibiootit, jotka muuttavat elimistön bakteeritasapainoa. Usein hiivatulehdus alkaakin antibioottikuurin aikana tai sen jälkeen"

http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/122/hiivatulehdus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe