mutta tässä tulee totuus: Olen kahden miehen loukussa :( Mitä voi tehrä? molempi parempi, mutta eri tavalla. Suomeen pitäisi säätä laki, jossa naisia velvoitetaan hankkimaan kaksi miestä yhdellä hinnalla :) Mutta oppositio tyrmää varmasti joka tapauksessa, joten en viitsi aloittaa kansalaisaloitteen aiheesta. Oppositio on piipoo, koska se ei kuitenkaan tajua naisen parasta. Naiselle kuuluisi kaksi miestä ja miehelle se mitä nainen tahtoo.
Olen hulluna humalassa :D
5
357
Vastaukset
- Pelkäänpä
että toiseen suuntaan mennään ja lujaa, kuten sanoi hyvä ystäväni Koponenkin
- huono_suuntavasito
ai mihin suuntaan? ei ole suuntaa mihin mennä. kompassikin kateissa ja karttakin vanhentunut. mitä voi tehrä?
- yksinkertaisenselvää
huono_suuntavasito kirjoitti:
ai mihin suuntaan? ei ole suuntaa mihin mennä. kompassikin kateissa ja karttakin vanhentunut. mitä voi tehrä?
No susta tulee vaan yksi monista naisista joita sun miehellä tulee olemaan.
Olet menettänyt jo itsesi ja loput tiedämme jo.
Lopuksi kukaan ei ole kiinnostunut. Niin nopeasti olet lirissä.
Lopeta jos vielä voit. - Lopetaaasss
yksinkertaisenselvää kirjoitti:
No susta tulee vaan yksi monista naisista joita sun miehellä tulee olemaan.
Olet menettänyt jo itsesi ja loput tiedämme jo.
Lopuksi kukaan ei ole kiinnostunut. Niin nopeasti olet lirissä.
Lopeta jos vielä voit.Lopeta jo mustasukkailu J!
Ei ollut tämäkään sinun kaivattusi! Mikä sinuun oikein menee viikonloppu öisin???
Viinapiru vaiko mustasukkaisuus riiviö?
Itse olen täysin selvinpäin. Mitenkäs olet kahden miehen
loukkuun joutunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604