Ei enää ikinä pikavippejä, tai muitakaan ylimääräisiä lainoja!
Sain yhdistettyä kaikki pikalainani https://www.vertaapankkeja.fi/ palvelussa ja voin kyllä suositella lainojen yhdistämistä muillekin.
Pikalainojen yhdistely
14
684
Vastaukset
- Onjotehty
Pikavippien maksaminen halvemmalla lainalla on järkevää. Itse yhdistin omat lainani ennen joulua, eri palvelussa tosin.
- uo4oyu34thoit
Tuo vertaapankkeja.fi on kuluttajaviranomaisten hampaissa. Välttäkää, jos ette halua spämmiä.
- Kai.Vari67
Pikalainojen yhdistely, samoin kuin luottokorttivelkojen osamaksusopimusten ja kalliiden tililuottojen, tuo jopa satasien säästöt heti, eikä maksa mitään. Huomaa, että voit uudelleenjärjestellä jo yhdenkin mainituista lainatyypeistä. On myös tärkeätä valita edullisin yhdistelylaina, niidenkin koroissa on eroja. Katso halvin yhdistelylaina omalle lainamäärällesi: kingrahoitus.fi
- sj123
Kyllähän siinä on järkeä yrittää saada lainat yhdistettyä ja maksaa monen kalliin lainan sijaan yhtä halvempaa: http://www.fi/f/E10-CFijG . Haasteena on saada lainoittaja vakuutettua, että tarkoitus on maksaa laina myös takaisin, se kyllä onnistuu jos on luottotiedot kunnossa.
- 666bj
Olipas helppo ja nopee.
- ria82
Paras! Ystävällisin asiakaspalvelu. Olen ylivelkaantunut, siksi minulle on tärkeää, että asiakaspalvelu on ymmärtäväinen.
- hherf
Sain pelkkiä pikavippimainoksia, mukana ei ollut yhtään pankkia, paitsi Big Bank.
- taavi4674
Höpö Höpö!
Itselläni luottoja 20.000 euron edestä ja yksikään ei anna yhdistelylainaa!
Maksukykyä ja omaisuuttakin.. - Reino-Ähtäristä
Tjooh, kyllä tuo vertaapankkeja on niin paska palvelu, että ihan syljettää kun tuhrasinkin aikaa hakemukseen. Samaa vippipaskaa sieltä puskee tuutin täydeltä.
- HolopainenP
Velkaa ihan vitusti. minä olen onneksi ylivertaisen älykäs.
- jfkhgkjhködf
Onneksi lainan voi hakea pankista, eikä käyttää näitä syöpyneitä nettipalveluja
- mitäsläksitt
Kyllä ne pikalainat jää vain maksamatta ja se on sitten ou jee ou jee oujee...
- hahahahaaa
Sen näkee naamasta kun on pikalainaa raapassu lallallel.
- Hessu667
Onneksi ei ole pikalainaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site876061Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524442SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574192SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73533Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1002615SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352419Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492148Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479