Pikalainojen yhdistely

marika99

Ei enää ikinä pikavippejä, tai muitakaan ylimääräisiä lainoja!
Sain yhdistettyä kaikki pikalainani https://www.vertaapankkeja.fi/ palvelussa ja voin kyllä suositella lainojen yhdistämistä muillekin.

14

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onjotehty

Pikavippien maksaminen halvemmalla lainalla on järkevää. Itse yhdistin omat lainani ennen joulua, eri palvelussa tosin.

• uo4oyu34thoit

Tuo vertaapankkeja.fi on kuluttajaviranomaisten hampaissa. Välttäkää, jos ette halua spämmiä.

• Kai.Vari67

Pikalainojen yhdistely, samoin kuin luottokorttivelkojen osamaksusopimusten ja kalliiden tililuottojen, tuo jopa satasien säästöt heti, eikä maksa mitään. Huomaa, että voit uudelleenjärjestellä jo yhdenkin mainituista lainatyypeistä. On myös tärkeätä valita edullisin yhdistelylaina, niidenkin koroissa on eroja. Katso halvin yhdistelylaina omalle lainamäärällesi: kingrahoitus.fi

• sj123
    • 666bj

Olipas helppo ja nopee.

• ria82

Paras! Ystävällisin asiakaspalvelu. Olen ylivelkaantunut, siksi minulle on tärkeää, että asiakaspalvelu on ymmärtäväinen.

• hherf

Sain pelkkiä pikavippimainoksia, mukana ei ollut yhtään pankkia, paitsi Big Bank.

• taavi4674

Höpö Höpö!
      Itselläni luottoja 20.000 euron edestä ja yksikään ei anna yhdistelylainaa!
      Maksukykyä ja omaisuuttakin..

• Reino-Ähtäristä

Tjooh, kyllä tuo vertaapankkeja on niin paska palvelu, että ihan syljettää kun tuhrasinkin aikaa hakemukseen. Samaa vippipaskaa sieltä puskee tuutin täydeltä.

• HolopainenP

Velkaa ihan vitusti. minä olen onneksi ylivertaisen älykäs.

• jfkhgkjhködf

Onneksi lainan voi hakea pankista, eikä käyttää näitä syöpyneitä nettipalveluja

• mitäsläksitt

Kyllä ne pikalainat jää vain maksamatta ja se on sitten ou jee ou jee oujee...

• hahahahaaa

Sen näkee naamasta kun on pikalainaa raapassu lallallel.

• Hessu667

Onneksi ei ole pikalainaa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe