Ei enää ikinä pikavippejä, tai muitakaan ylimääräisiä lainoja!
Sain yhdistettyä kaikki pikalainani https://www.vertaapankkeja.fi/ palvelussa ja voin kyllä suositella lainojen yhdistämistä muillekin.
Pikalainojen yhdistely
14
657
Vastaukset
- Onjotehty
Pikavippien maksaminen halvemmalla lainalla on järkevää. Itse yhdistin omat lainani ennen joulua, eri palvelussa tosin.
- uo4oyu34thoit
Tuo vertaapankkeja.fi on kuluttajaviranomaisten hampaissa. Välttäkää, jos ette halua spämmiä.
- Kai.Vari67
Pikalainojen yhdistely, samoin kuin luottokorttivelkojen osamaksusopimusten ja kalliiden tililuottojen, tuo jopa satasien säästöt heti, eikä maksa mitään. Huomaa, että voit uudelleenjärjestellä jo yhdenkin mainituista lainatyypeistä. On myös tärkeätä valita edullisin yhdistelylaina, niidenkin koroissa on eroja. Katso halvin yhdistelylaina omalle lainamäärällesi: kingrahoitus.fi
- sj123
Kyllähän siinä on järkeä yrittää saada lainat yhdistettyä ja maksaa monen kalliin lainan sijaan yhtä halvempaa: http://www.fi/f/E10-CFijG . Haasteena on saada lainoittaja vakuutettua, että tarkoitus on maksaa laina myös takaisin, se kyllä onnistuu jos on luottotiedot kunnossa.
- 666bj
Olipas helppo ja nopee.
- ria82
Paras! Ystävällisin asiakaspalvelu. Olen ylivelkaantunut, siksi minulle on tärkeää, että asiakaspalvelu on ymmärtäväinen.
- hherf
Sain pelkkiä pikavippimainoksia, mukana ei ollut yhtään pankkia, paitsi Big Bank.
- taavi4674
Höpö Höpö!
Itselläni luottoja 20.000 euron edestä ja yksikään ei anna yhdistelylainaa!
Maksukykyä ja omaisuuttakin.. - Reino-Ähtäristä
Tjooh, kyllä tuo vertaapankkeja on niin paska palvelu, että ihan syljettää kun tuhrasinkin aikaa hakemukseen. Samaa vippipaskaa sieltä puskee tuutin täydeltä.
- HolopainenP
Velkaa ihan vitusti. minä olen onneksi ylivertaisen älykäs.
- jfkhgkjhködf
Onneksi lainan voi hakea pankista, eikä käyttää näitä syöpyneitä nettipalveluja
- mitäsläksitt
Kyllä ne pikalainat jää vain maksamatta ja se on sitten ou jee ou jee oujee...
- hahahahaaa
Sen näkee naamasta kun on pikalainaa raapassu lallallel.
- Hessu667
Onneksi ei ole pikalainaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865