Ei enää ikinä pikavippejä, tai muitakaan ylimääräisiä lainoja!
Sain yhdistettyä kaikki pikalainani https://www.vertaapankkeja.fi/ palvelussa ja voin kyllä suositella lainojen yhdistämistä muillekin.
Pikalainojen yhdistely
14
633
Vastaukset
- Onjotehty
Pikavippien maksaminen halvemmalla lainalla on järkevää. Itse yhdistin omat lainani ennen joulua, eri palvelussa tosin.
- uo4oyu34thoit
Tuo vertaapankkeja.fi on kuluttajaviranomaisten hampaissa. Välttäkää, jos ette halua spämmiä.
- Kai.Vari67
Pikalainojen yhdistely, samoin kuin luottokorttivelkojen osamaksusopimusten ja kalliiden tililuottojen, tuo jopa satasien säästöt heti, eikä maksa mitään. Huomaa, että voit uudelleenjärjestellä jo yhdenkin mainituista lainatyypeistä. On myös tärkeätä valita edullisin yhdistelylaina, niidenkin koroissa on eroja. Katso halvin yhdistelylaina omalle lainamäärällesi: kingrahoitus.fi
- sj123
Kyllähän siinä on järkeä yrittää saada lainat yhdistettyä ja maksaa monen kalliin lainan sijaan yhtä halvempaa: http://www.fi/f/E10-CFijG . Haasteena on saada lainoittaja vakuutettua, että tarkoitus on maksaa laina myös takaisin, se kyllä onnistuu jos on luottotiedot kunnossa.
- 666bj
Olipas helppo ja nopee.
- ria82
Paras! Ystävällisin asiakaspalvelu. Olen ylivelkaantunut, siksi minulle on tärkeää, että asiakaspalvelu on ymmärtäväinen.
- hherf
Sain pelkkiä pikavippimainoksia, mukana ei ollut yhtään pankkia, paitsi Big Bank.
- taavi4674
Höpö Höpö!
Itselläni luottoja 20.000 euron edestä ja yksikään ei anna yhdistelylainaa!
Maksukykyä ja omaisuuttakin.. - Reino-Ähtäristä
Tjooh, kyllä tuo vertaapankkeja on niin paska palvelu, että ihan syljettää kun tuhrasinkin aikaa hakemukseen. Samaa vippipaskaa sieltä puskee tuutin täydeltä.
- HolopainenP
Velkaa ihan vitusti. minä olen onneksi ylivertaisen älykäs.
- jfkhgkjhködf
Onneksi lainan voi hakea pankista, eikä käyttää näitä syöpyneitä nettipalveluja
- mitäsläksitt
Kyllä ne pikalainat jää vain maksamatta ja se on sitten ou jee ou jee oujee...
- hahahahaaa
Sen näkee naamasta kun on pikalainaa raapassu lallallel.
- Hessu667
Onneksi ei ole pikalainaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374