Mä en tiedä vaihtaisinko luokkaa!

Lel.ja.Miku

Elikkä siis... Luokanvaihto... (teen muutaman toisen keskustelun myös) Siis mun nykyiset kaverit (oon niiden kanssa välkällä ja koulun jälkeen) on mun rinnakkaisluokalla... Ja me haluttas mennä samaa matkaa kouluun ja kotiin yms. Mut se on hieman vaikeeta koska ollaan rinnakkaisluokilla nii eri ajat. On mulla meidänkin luokalla kavereita ja meidän luokkalaiset on kivoja! Ja myös meidän ope! Mut siis jos vaihtaisin luokkaa nii mulla olis ehkä huonompi maine (se ei haittaa mut siis en osaa selittää), ja pelkään että mun luokkalaiset ei enää juttele mulle. En voi puhuu tästä kenenkään kanssa. Siis mä en tyyliin enää tunne mun luokkalaisia. Ne on ihan täysin erilaisia kun ennen. Mun luokalla on yks tyttö jonka paras kaveri olin (en tiedä oonko edelleen) ja se siis nykyään yrittää saada mun huomiota ja se menee liian pitkälle. Se on periaatteessa yks syy miks haluisin. Siis se heittää mua lumipalloilla ja nauraa sit kun se osuu muhun, se TÖRMÄILEE TAHALLAAN MUHUN VAUHDISTA esim. kun tulee ulos luokasta (potkasin sitä yhen kerran jälkeen kovaa ja se joutu terkkarille... hävettää), ja kaikkee muuta! Hitto lähettää aika kivoja viestejä joita ei seuraavana päivänä muista ollenkaan, lähtee kesken tuntia mun pulpetille päin ja alkaa jutella mulle... (tämmönen sääntöjenrikkoja) ja siis meidän luokkalaiset on kiinnostunu jostain mistä en ite pidä ollenkaan... Mut sit se vaikein: jos vaihdan niin mitä sanon mun vanhemmille????? ja nii... (vaihtaisin sit seuraavaks lukuvuodeks. Jos voitte niin auttakaa! (toivon että ymmärsitte)

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä uikuta.. kestä se.

• epäkätevä

Niin siis että jos sinua kiusataan niin luokan vaihtaminen on ihan hyvä idea. Vanhemmillekin voi sanoa, että se yksi tyyppi kiusaa sinua aina koulupäivän aikana.
      Ensimmäinen syy taas vaikuttaa aika epäpätevältä... mutta voit selittää, että sinulla on joitain ongelmia ja pelkäät murhaajaraiskaajien käyvän kimppuusi aina kun kuljet yksin kouluun ja koulusta. Tämä tosin saattaa johtaa epäilyksiin mielenterveydestäsi, joten ehkä ei kannatakaan.

• Kerro vanhemmillesi suoraan ja rehellisesti ne syyt, miksi sitä luokkaa haluat vaihtaa. Ei kaikkea tietysti tarvitse juurta jaksain valottaa, mutta pääpiirteittäin kuitenkin.

1. "Siis mun nykyiset kaverit (oon niiden kanssa välkällä ja koulun jälkeen) on mun rinnakkaisluokalla... Ja me haluttas mennä samaa matkaa kouluun ja kotiin yms. Mut se on hieman vaikeeta koska ollaan rinnakkaisluokilla nii eri ajat."

2. "Siis mä en tyyliin enää tunne mun luokkalaisia. Ne on ihan täysin erilaisia kun ennen."

3. "meidän luokkalaiset on kiinnostunu jostain mistä en ite pidä ollenkaan..."

Voit vaikka sanoa, että samat kouluajat helpottaisivat kavereidesi ja sinun yhteisiä harrastuksia.

Niin, voisit tietysti ehkä pyytää sitä tyttöä lopettamaankin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1268
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      175
      1171
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      70
      946
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      274
      819
    5. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      787
    6. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      67
      776
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      771
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      182
      739
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      695
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      678
    Aihe