Elikkäs olen parikymppinen mies ja oon nyt jonkun aikaa kärsinyt lisälyönneistä nukkumaan mennessä. Elikkäs juuri kun olen saamassa unen päästä kiinni tuntuu siltä kun sydän olisi pysähtynyt hetkeksi, eli herään pelästyen siihen tunteeseen. Lääkärillä käyty ja kuunteli sydäntä, mutta sanoi että kaikki kunnossa. EKG ja kaikki verikokeetkin otettu. Sitä tunnetta on vähän vaikea kuvailla, vähän niinkuin kroppa menisi ikäänkuin lukkoon. Tätä tunnetta ei ole muutakun makuu asennossa. Lisään vielä, että kärsin jonkin asteisesta ahdistuksesta ja sairaudenpelosta. Ei kai pumppu voi yhtäkkiä vaan stopata? Jos lääkärin mukaan kerran terve olen..
Kohtalon toveria etsimässä
nuorikaveri
2
99
Vastaukset
- Debdebf
Ei tuo vaarallista ole. Itse pystyn saamaan tuollaisen lyönnin väliin jättämisen aikaiseksi, kun alan seuraamaan sydämmen lyöntejäni. Ja jos syö ssri nappeja, niin ne ainakin aiheuttavat tuota.
- nuorikaveri
Kiitoksia vastauksesta. Ja tosiaan sen unohdin mainita, että tällä hetkellä ei ole muuta lääkitystä kun propral 10mg tarvittessa nopeaan sinusrytmiin ja tärinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132