Kohtalo saattaa

2gether2

Meidät yhteen uskotko?

57

2197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhehe__

Pelkään häntä!

• ehhehe__

En usko hänen olevan reilu/vilpitön toista kohtaan... En tietenkään tunne, mutta sellainen tunne minulla on.

• Äläpelkää

Ehkä sulla on vaan jotain omia pelkoja? Toisaalta onhan tuntemukset monesti oikeitakin. Mua vaan harmittais jos hän pelkäisi mua.

• sivusta
        ehhehe__ kirjoitti:

En usko hänen olevan reilu/vilpitön toista kohtaan... En tietenkään tunne, mutta sellainen tunne minulla on.

Pitääkö menneisyyden paskakokemukset raahata mukanaan uuteen suhteeseen ennen kuin on antanut uudelle edes mahdollisuutta.Huono / pilaantunut leima on jo lyöty hänen otsaansa vaikkei hän tiedä edes siitä .Omien entisten ihmissuhde kokemusten /arvelujen mukaan joilla ei ole todelllisuus pohjaa tässä suhteessa.Suhteet pitäisi aloittaa AINA PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ,avoiminmielin tutustuen.Ei ole mukavaa jos alusta asti joutuu olemaan syytettynä tai puolustuskannalla.Luottamus on suhteen A ja O.Tuli aika pitkä juttu mutta oli pakko sanoa.Aurinkoa kaikille tähän päivään.Joskus kohtalo ohjaa mutta jatko on omissa käsissä.

• Huomioippa

Paitti jos " puhdas pöytä " on täynnä jo kuraa. Esim valheita, petosta, petkutusta, pelaamista, naimista kostoksi, haukkumista

• Rehellisinkaikista

Kukaan, joka sinut tuntee todella oikeasti!
        Ei usko pelkoosi olemattomaan, vaan kysymyshän on kaiken aikaa ollut kiusanteosta ja kaikenlaisesta pelleilystä häntä vastaan.
        Miten mies luulet tällä voittavasi jotakin?
        Hänen luottamustaan, et ainakaan ikinä tule saamaan.

• J....mies

Toivotaan, että näin käy.

• Yks_ämmä

Todellakin...

• kunetukäteeneitiedä

Sekin on mahdollista, jos sattuu oikeaan paikkaan ja oikeaan aikaan.
      Mutta joskus voi olla väärässä paikassa väärään aikaan.

• LuottaakoSittenSiihen

Kohtalo on aika epäluotettava. Voi olla, että yhteen päätymiseen tarvitaan omaa toimintaa aika varmasti.

• 8infinite8

Ei. Ei ole olemassa kohtaloa. Yhteen saattaa päätyä, mutta kohtalolla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

• Näintapahtuu

Kyllä mä tämän jälkeen uskon niin, koska täälläkin olemme.

• Uskonmuuhun

En usko kohtaloon.

• meidänkohdalla

Kyllä se tässä kohtaa on jo tahdosta kiinni eikä kohtaloista. Kohtalot on jo tehneet osansa!

Onhan kohtalo aivan uskomattomalla tavalla ollut tässä mukana mutta sen apuun ei voi nojata aina. Nyt vaaditaan tahtoakin

• 2g2

Universumi toteutti jo mun toiveen kun löysin hänet..ei se voi jättää mua yksin nyt :)

• Olikosetoiveesi
        2g2 kirjoitti:

Universumi toteutti jo mun toiveen kun löysin hänet..ei se voi jättää mua yksin nyt :)

Että kohtasit hänet? Oletko mies?

• Miehelle--

En usko. En.

• surunjälkeeniloa

En tiedä voiko sanoa että se on kohtalo, mutta tarkemmin ajatellen se on sitä, koska vuosien varrella on tapahtunut niin paljon sellaista mitä ei olisi ikinä voinut kuvitella tapahtuvan. Paljon surullisia tapahtumia.

• Vihdoinkintässä

Uskon uskon ! Uskon että tapaamme suomi24 palstalla. Tässä keskustelussa ! Tässä ja nyt :D kyllä kyllä ! Sinäkö siinä :D. Oih olen odottanut tätä jo vuoden !

• Muttakaikkijärjestyy

Luuletko mies, että mä en huomannut tänään?
      Huomasin ja tajusin samantien - ja kun tähän lisään vielä että, tiedän mikä minua odottaa, jos sinne päätän muuttaa.
      En usko kohtaloon tässä asiassa, vaan kaikki tuleva on lähinnä itsestäni kiinni.

• Armaha

En usko. Meidän kohtaamisemme tapahtui jo, tarkoituksella.
      Emme me enää kohtaa niin ajattelen..
      Toivon tietysti että joo mutta emme ellei hänen toinen nimensä ole kohtalo. Tahdon asia.
      Mutta kieltämättä hämmästyisin suuresti jos hän tapaamista ehdottaisi, hän ansaitsee kiltin ihmisen, vähän sellaisen kuin minä olen kaikille muille mutta en hänelle.
      Sydän

• kuulostaafeikiltä

Onpa muuten outo himmee viesti. Miten joku olisi ystävällinen ja mukava kaikille muille, mutta ihmiselee josta pitää ja joka pitää hänestä ilkeä. Tuollainen ihminen ei ole muillekaan aidosti ystävällinen vaan feikki.

• eijärkee

Lueskelin näitä juttuja minuakin jäi ihmetyttämään miksi hän haluaa olla ilkeä sille kaivatulle ? ? Onko tässä mitään tolkkua ei mee mun jakeluun?

• Tuletkuitenkin

Älä välitä. Kyllä minäkin sinua kaipaan ja rakasatan julma kiusaajani. Hyvä kuitenkin, että saan hieman levätä ja rauhoittua välillä.

Tiedän, että käyttäydyt mies sen vuoksi minua kohtaan huonommin kuin muita kohtaan, koska todellisuudessa merkitsen sinulle enemmän kuin ne muut.

Mutta ei sinun sitä tarvitse hävetä. Kyllä sinäkin merkitset minulle edelleenkin enemmän kuin kukaan muu. Tiedän, että hankit jatkuvasti tietoa tekemisistäni hyvin kierolla tavalla.

Tiedän myös, että et sinä kovin kauan aikaa jaksa enää olla näkemättä minua. Merkitsen sinulle edelleenkin niin paljon, että sinun on pakko päästä kohta järjestämään minulle taas jokin uusi pyörremyrsky herkkään mielentilaani. Rakastan sinua silti, vaikka jatkuvasti sekoitat minun henkisyyteni.

Anteeksi, että tuli paljastettua tämä sydämen suuri ja varjeltu salaisuutesi, mutta saat olla piilossa vieläkin, koska eihän täällä kukaan toisiaan tunne, voi kirjoittaa nimettömästi ja kasvottomasti.

Rakkautesi muovaa minusta jatkuvasti parempaa uutta luomusta. Tiedän, että näin on myös sinun kohdallasi. Kun aika on kypsä, niin tiedän, että kohtalo johtaa meidät vielä yhteen tavalla tai toisella. Tulemme ainakin vielä kohtaamaan toisemme, enkä usko, että se jää yhteen tapaamiseen.

• enuskokohtaloon

En usko kohtaloon. Mutta uskon että meistä voisi tulla pari jos molemmat tekisimme jotain sen eteen että asiat etenisivät. Mikäli siis sulla tunteita mua kohtaan..

• ihmeenhyväviilis

Mulla on semmonen aavistus, että on jo löydetty toisemme...

• hyvä.viilis

Oliko mansikan vai banaaninmakuinen?

• Hyvinpyyhkii

Päärynä on paras:) Ja muuten joka aamu herään tunteeseen, mitähän tämä päivä tuo tullessaan.

• kohtaloollapelinappulasi

uskon, että leikit, että ikävöit ja rakastat mua ja että kohtalo tuo meidät yhteen. Kaikki tämä on suurta valetta, leikkiä sulle! Kiitti vaan, mitähän pahaa minäkin tein sulle koskaan?? Halusin vain olla osa elämääsi, mutta sain vain kiusausta osakseni.

• Totuusmikälie

Olet erehtynyt kaikesta, en mä ikävöi ja rakasta sinua.
        Koska en vain pysty, enään kaiken pahan jälkeen mitä on käynyt......
        En usko tässä asiassa "Myöskään Kohtaloon" jos tällä olisi jotain tekemistä kohtalon kanssa, niin ajat sitten se olisi voimansa näyttänyt tässä elämässä.....
        Ja itsehän sä tiedät, tekosi niin hyvät ja pahat aivan kaiken......
        Ja itse sinä päätät, seuraavat askeleesi tässä elämässä.
        Mutta tiedä tämä: Enään ei puhuta mistään turhasta kiusauksesta, jota en usko olleen edes olemassa koskaan. Sillä ethän ole ollut, luonani koskaan puolta tuntia pidempään ja sekin käynti ei aiheuttanut mulle väristyksiä minkäänlaisia...... Seuraava käyntisi saattaa venähtää sulla vähän pidemmäksi.

• ihmeenhyvä

Minä oon täydellä sydämellä mukana. Mulla on suunnitelma: Soita mulle häläri tuntemattomasta numerosta, numero löytyy helposti nimen perusteella. Mutta nyt mun täytyy poistua paikalta.. vielä nuo velvollisuudet kutsuu. Hyvää yötä!

• kaikenkestänyt

Kaikkia heitä joita oon joutunut odottamaan koska on tahalleen odotutettu olen myöhemmin satuttanut takaisin
      olen tän vuoksi muuttunut jo hyvin nuorena lyhytjänteiseksi
      Mutta yhtään en epäile etteikö meistä vois paria tulla
      Näkemykset laajentuu vanhemmiten
      Vaikka katkeruus syö osaa katsoa myös optimistisemmin asioita

• Peräpukamauhmaakohtaloa

Perun sanani. Meidän kohtalo tavata tässä palstalla siirtyy nyt ! Kävin suihkussa tätä kohtaamistamme varten ja huomasin että kohtalon edessä on este :D ! Iso sellainen. Aina mulle käy näin !!

• Liikutteko samoissa paikoissa kuten ennenkin ?

Minua vaivaa yksi kevät 2016 tapaus. Haluan puhua yhden vaaleahiuksisen naisen kanssa. Ihan kevyt keskustelu.

• kysysuoraann

Kysy suoraan. Pystytkö kysymään? Kertoisiko hän?

• Saattaa yhteen kenen kanssa?

• kunainavastaat

Ootko höppänä vai mikä sul on?

• kunainavastaat kirjoitti:

Ootko höppänä vai mikä sul on?

En ole sen kummempi höppänä, kuinka kukaan muukaan tähän ketjuun vastanneista.

On täällä varmaan paljon muitakin, jotka vastaavat lähes jokaiseen ketjuun, mutta peittävät sen käyttämällä VAIHTELEVIA, REKISTERÖIMÄTTÖMIÄ nimimerkkejä.

• kunainavastaat

Moni on varmaan ominut viestejä itelleen ja lopulta tajunnut, että se voi olla keltä vain. Etitkö jotain?

Moni on varmaan ominut viestejä itelleen ja lopulta tajunnut, että se voi olla keltä vain. Etitkö jotain?

Etsin sinun kirjoittamiasi VALHEELLISIA kirjoituksia,
        joita käyn oikomassa.

Olet kuin suuri VIHREÄSILMÄINEN
        hämähäkki, joka kutoo verkkojaan sinne tänne,
        jotta minä varmasti kompastuisin.

Sinä näyt kulkevan täällä perässäni - ilmeisesti vaanimassa,
        ja odottamassa takertumista verkkoihisi. Verkkojen asiantuntijahan
        sinä oletkin. Onko suurikin huvi(?)

Kirjoitustyyliäsi ei voi olla tunnistamatta,
        jos sinut tuntee. (Kukapa muu olisi sen kasan tuhkaa
        voinut tietää. Sinähän sen aloituksen takana tietysti olit.
        Kuinkas muuten?)

"Etitkö jotain?" kysyi suuri VIHREÄSILMÄINEN hämähäkki häijy hymy huulillaan, kun eksyksissä oleva mehiläinen, lähestyi verkkoa.

• EtNytTajua

Pieni korjaus; mehiläisellä on vihreät silmät.

• kunainavastaat

Sinua ei voi olla huomaamatta jos vastaat moneen ketjuun. Selkeästi palsta ei ole hyväksi sulle. En tunne sinua, en ole perässäsi. Kannattais vaan poistua palstalta ihan oman terveyden takia.

• EtNytTajua kirjoitti:

Kyllä se taitaa olla iso ja roteva, vihreäsilmäinen mies,
        joka häijysti hymyillen seurailee kompurointiani.
        (Hän ei olekaan ihan niin ystävällinen minun suhteeni, kuin luulin.
        Aika sokeasti olen häneen, ja hänen korkeaan moraaliinsa
        luottanut.)

Jos epäilet, että mehiläisen silmät ovat vihreät,
        et liity meihin millään tavalla.

Pistämättömämpää (tieto)verkkojen asiantuntijaa
        saa palstalta etsiä, kuin tämä roteva, VIHREÄSILMÄINEN kaveri.

• EtNytTajua kirjoitti:

Jos luulet, että sitä VAALEAA,
        rotevaa kaveria voi joku pyörittää
        mielensä mukaan. Olet erehtynyt pahasti.
        Hän tekee juuri niin kuin itse haluaa, ja parhaaksi katsoo.
        Hän ei ole kenenkään "vietävissä".

• Surrurrurruurrurr
        EtNytTajua kirjoitti:

Niin minunkin miestä. HÄMÄHÄKILLÄ on nimittäin käsittääkseni SINISET SILMÄT. Jäänsiniset.

• fcrgthyyk

Minun kohtaloni on olla pilkattuna koko elämäni ja myös seuraava. Niinhän te tämän suunnittelitte.

• höpsähtänyt_sinuun

Tarviiko jäädä odottamaan kohtaloa? Miksi et voisi vain soittaa?

• Peräsuolenpullistuma

Joko tänään olis se kohtalon päivä :D. Laitappa nro niin mie soittelen hetimmiten. Tosin tuo pukama täytyy hoitaa !

• peräpukamaonainamukana

Ei salaisia numeroita framille kai sen itsekkin ymmärrät.

• Kohtaloakanssa

Mikä se kohtalon määritelmä on ? :D. Kahden ihmisen yhteen saattamisen suhteen :D
      Jotkut 3 laittaa fbssä kaveri ja kahvikutsun,sekö on kohtalo ?
      Saa valita vai ?
      Vaiko kylällä tuttuun ihmiseen törmääminen ? :)
      Vai olisko se kenties jonain päivänä vaan puhelu jossa esitetään kahvikutsu ? :D
      Toisena päivänä se voi olla yhteentörmäys aina samaan aikaan jossakin arkirutiineiden hoitelun yhteydessä :D
      Joo ei kyllä kaikki on kohtaloa ja parasta et sen saa valita vai :D. Yhtenä päivänä jonkun kohdalle törmäys on kohtaloa ja toisen kohdalla ei? Netokasta.
      Ihanaa ! Aivan mahtavaa :D.

• kohtalokiusaa

en usko, niin monta kertaa meni niinkuin meni....aina.

• ajjaa

Eikö silloin voisi uskoa, että kohtalo tahtoo, että EI? Hassua uskoa "kohtaloon" ja kuvitella samalla itse sanelevansa sen kohtalon. Sellaiset uskovat ihan omaan itseensä ja se on kyllä tosi yleistä. ;)

• höpönlöpönn

En usko kohtaloon, mutta avitettuun kohtaloon kyllä.

• Liianoptimisti

En tiedä enää pystynkö uskomaan että se jota rakastan pystyy rakastamaan minua koska lähti taas (kyläilemään ystävälle mihin jostain kumman syystä on kutsuttu vahingossa hyvää seuraa)pitäis kai jo monen vuoden yrittämisen näyttää mitä voi ihminen tuntea toista kohtaan kun todella rakastaa kun ei siihen kuitenkaan saa vastakaikua.

• Näin uskon " komistuksen " kanssa..:) enemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1713
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1094
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      801
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe