Onko Ylläpidolla jokin erityinen syy sallia erittäin loukkaavat aloitukset palstalla, mutta poistaa vain asialliset?
Ihmisten loukkaaminen nimeltä mainiten ei mielestäni ja tuskinen kenenkään muunkaan mielestä kuulu asiallisen keskustelupalstan henkeen.
Tämänpäiväisellä palstalla tiettyä henkilöä lyödään oikein olan takaa. Tällainen menettely sallitaan palstalla päivästä toiseen.
Viime päivinä valvonta on kääntynyt päälaelleen sallien täysin asiattomat aloitukset ja viestit, mutta poistaen erittäin asialliset Lieksan kuntaa käsittävät aiheet.
Olisikohan jo aika Ylläpidon muuttaa suunta asialliseksi ja pysytellä tiukasti luomissaan säännöissä. Nyt Ylläpito rikkoo niitä jatkuvasti, mikä ei herätä uskottavuutta.
Olen havainnut, että Ylläpito ei kestä arvostelua eikä varsinkaan totuutta sivuavia viestejä. Olen tallentanut tämänkin viestin kaiken varalta.
Mikä ylläpitoa riivaa?
4
127
Vastaukset
- sietämätöntä.toimintaa
Ajankohtainen huomautus. Ylläpidon kannattaa kiinnittä aloitus nastalla Lieksan palstalle ensimmäiseksi muistutuksena palstan tahallisesta tuhoamisesta.
Kiitos asiallisesta huomiosta
- aika..näyttääpi
Hienoa kun asialliset kirjoittajat ovat heränneet, on ollut kurjaa kun nämä rasse tyypit ovat pitäneet tätä Lieksan palstaa leikkikenttänään. Otaksun suurimmat sapotoijat ovat muualta Suomesta. Minullakin on vireillä testata onko ylläpidon yksipuolinen viestien poistaminen kestävällä pohjalla. Viestini poistettiin teksti oli suoraan Helsingin sanomien pääkirjoituksesta. Tunnen kyseisen lehden toimittajan, tänään
olen yhteydessä häneen, taitaa tulla poistoista vähän laajempaa julkisuutta.
Pakkohan tässä on aktivoitua, kun viestissä mainitaan henkilön nimi ja haukutaan ivaten, ei taida olla oikea suunta. Samaan aikaan puolet kirjoituksista on näitä rasistijuttuja. - tositoimiin.nyt.heti
Ylläpidon on tarpeetonta suojella Lieksan keskustelupalstalla rasse-, peris-, suvakki-, homo- ja vastaavia hölmöläistarinoita. Niillä jokaisella on omat palstansa. Lieksan keskustelupalstalle ne ovat pelkkää häirintää keskenkasvuisten varhaisteinien taholta.
Ylläpidon pitää ottaa vastuu Suomi24 palstoista ja niiden sisällöstä. Ei riitä pelkästään neuvo, että pitää tehdä ilmianto. Sen vaikutus on hyvin vähäinen, koska ilmiantoja tekevät juuri varhaisteinit poistattaen asiakirjoituksia, kuten historiatarinoita tai murresanakyselyitä rassejuttujensa tieltä.
Häiriköt ovat hallinneet jo hyvin pitkään Lieksan palstaa ja häiriköistä vain pieni osa jos kukaan on lieksalaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876